Για δυόμισι έως τρία ακόμη χρόνια θα επιδιώξει να καθυστερήσει η κυβέρνηση τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, που επιβάλλει η κοινοτική νομοθεσία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, γύρω στις 24 Οκτώβρη αναμένεται να εκδοθεί η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για το καθεστώς που εφαρμόζει η Ελλάδα κατά την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Η απόφαση πιθανότατα θα είναι καταδικαστική για την Ελλάδα, η οποία θα υποχρεωθεί να μειώσει τους Ειδικούς Φόρους Κατανάλωσης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Ωστόσο, όπως επισημαίνουν ανώτατα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, η Ελλάδα θα επιδιώξει να αξιοποιήσει τα περιθώρια προσαρμογής της ελληνικής νομοθεσίας στη σχετική απόφαση που της παρέχει η κοινοτική νομοθεσία, ώστε να καθυστερήσει την πλήρη εφαρμογή όσων απορρέουν από την καταδικαστική απόφαση κατά 2,5 έως 3 χρόνια. Είναι εμφανές ότι η κυβέρνηση θα εφαρμόσει την παραπάνω τακτική, προκειμένου να αποφύγει τη σημαντική απώλεια εσόδων που θα προέκυπτε για το δημόσιο στην περίπτωση άμεσης μείωσης του ΕΦΚ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.