Θέμα περιορισμού της διάρκειας των εκπτώσεων, θέτει η διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, επισημαίνοντας πως οι παρατεταμένες εκπτώσεις είναι ασύμφορες. Σε χτεσινή ανακοίνωσή του, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, σημειώνει: "Ηδη έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την ημερομηνία έναρξης των εκπτώσεων, οι οποίες ξεκίνησαν και φέτος αμέσως μετά τις γιορτές, σε μια προσπάθεια "αναθέρμανσης" της κίνησης της αγοράς, καθώς η πτώση του τζίρου το μήνα Δεκέμβρη και το διάστημα των εορτών συνεχίστηκε λόγω της συνεχώς μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας του καταναλωτικού κοινού.
Κατά το πρώτο δεκαήμερο του μήνα αυτού, λόγω και των ευνοϊκών καιρικών συνθηκών, η καταναλωτική κίνηση ήταν αρκετά υψηλή, με αποτέλεσμα να "αναθερμανθεί" η αγορά της πόλης μας, κυρίως στα είδη ένδυσης και υπόδησης, όπου, λόγω του ανταγωνισμού, οι εκπτωσιακές τιμές, διαμορφώνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Μετά το πέρας όμως του πρώτου δεκαημέρου, η καταναλωτική κίνηση στην αγορά επανήλθε στα προ των εκπτώσεων χαμηλά επίπεδα, γεγονός που επιβεβαιώνει την πάγια θέση του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, ότι το παρατεταμένο χρονικό διάστημα των εκπτώσεων υπονομεύει το θεσμό αυτών στη συνείδηση των καταναλωτών, και προκειμένου να στηριχτεί η αξιοπιστία του για το συμφέρον του καταναλωτή, αλλά και της αγοράς, επιβάλλεται ο περιορισμός της περιόδου των τακτικών εκπτώσεων σε ένα μήνα το χειμώνα και ένα μήνα το καλοκαίρι".