Στα 4 δισ. δρχ. ανέρχεται το ποσό που θα διαθέσει η πολιτική ηγεσία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) σε ιδιωτικές εταιρίες ή κοινοπραξίες για να αναλάβουν τη διαφημιστική εκστρατεία της Ελλάδας σε χώρες του εξωτερικού. Αυτό προκύπτει από τη σχετική προκήρυξη διεθνούς πρόσκλησης ενδιαφέροντος, σύμφωνα με την οποία το έργο αφορά στις χώρες Γερμανία, Μ. Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ρωσία, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστρία, Ισραήλ, Ισπανία, Ελβετία, Σουηδία, Δανία, Νορβηγία, Φινλανδία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία και Πολωνία. Τα 4 αυτά δισ. είναι μέρος μόνο του συνολικού ποσού που πρόκειται να διατεθεί για τη διαφήμιση, αφού συνολικά το κόστος της προβολής της χώρας στο εξωτερικό θα ανέλθει σε 10 δισ. δρχ.
Αξιοσημείωτο είναι ότι όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση "σημαντική βαρύτητα θα δοθεί από τον ΕΟΤ στις ενέργειες μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων οι οποίες έχουν και αυξημένη αποτελεσματικότητα". Θα είναι ενδιαφέρον να ξέραμε πώς ακριβώς και ποιων τα ταξιδάκια και τι φιέστες πληρώνονται στα πλαίσια των "αυξημένης αποτελεσματικότητας δημόσιων σχέσεων"...