Κυριακή 3 Μάη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29

ΕΝΑ ΤΡΙΠΟΡΤΟ χιλιάρι ήταν 500.000ό Saxo, που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Citrpen στο Ολνέ. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο έσπασε το ρεκόρ του στην παραγωγικότητα, πιάνοντας μέσο όρο 1.230 αυτοκίνητα ημερησίως. Μικρότερη γραμμή παραγωγής των Saxo, αυτή στην Πορτογαλία με ετήσια απόδοση 50.000 αυτοκίνητα. Το μικρό της CITROEN αντιπροσωπεύει το 1,6% των πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά, όντας ιδιαίτερα δημοφιλές στη Γαλλία όπου το πρώτο δίμηνο του 1998 πραγματοποίησε αύξηση της τάξης του 4%. Εντυπωσιακή η παρουσία του και στη χώρα μας, όπου το 1997 ήταν best seller στην κατηγορία του, καταλαμβάνοντας ποσοστό 16% επί της αγοράς, ενώ και το 1998 μέσα στους τρεις πρώτους μήνες έχουν πωληθεί 2.600 Saxo.

ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ τη μείωση του κόστους παραγωγής μέσω της βελτίωσης της ποιότητας και της βελτίωσης του ελέγχου των ανταλλακτικών, ξεκίνησε το Smartec. Στην ουσία πρόκειται για τη συνεργασία της Renault VI και της IVECO FIAT με πέντε κορυφαίους ερευνητικούς φορείς, ανάμεσά τους και η ελληνική εταιρία ΙΑΠΕΤΟΣ. Το Smartec είναι ένα τριετές πρόγραμμα, το οποίο έχει προϋπολογισμό 1,2 δισ. ECU και εντάσσεται στο κοινοτικό πρόγραμμα Brite Euram III, και στοχεύει στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών δημιουργίας των ανταλλακτικών και τον ταχύτατο έλεγχό τους.

ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΠΑΤΑΓΩΝΙΑ πήραν οι συμμετέχοντες στον ελληνικό τελικό για το Camel Trophy. H τελική δοκιμασία διεξήχθη στη λίμνη Πλαστήρα, σε ένα τοπίο χιονισμένο, λασπωμένο αλλά με ήλιο. Οι δοκιμασίες ήταν: προσανατολισμός, οδήγηση, ποδήλατο και Kayat. H τελική δοκιμασία ήταν η εξεύρεση 8 κρυμμένων σημείων και να μεταφερθούν με τα Kayak στην ακτή, όπου έπρεπε με διάφορα μέσα να κατασκευαστεί ο υψηλότερος ιστός. Στον τελικό συμμετείχαν 16 άτομα. Οι 12 στάθηκαν άτυχοι. Αυτοί που προκρίθηκαν ήταν: οι Ζώης Πάνος, Στέφανος Καμπαράκης, Κωστής Σπαχής και Αργύρης Λάμπρος.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ