Κυριακή 7 Ιούνη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 54
Για τον ΟΤΕ

Κύριε διευθυντά,

Δεν ξέρω πόσους υπαλλήλους έχει ο ΟΤΕ, πόσοι απ' αυτούς παράγουν έργο, πόσοι είναι "παρατρεχάμενοι" και πόσοι απλώς "επιδοτούμενοι" απ' τον Οργανισμό. Παρόλο που είμαι άγρια φορολογούμενος, όπως όλοι οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι, το θέμα δε με αφορά. Νοιάζομαι, όμως, για τις υπηρεσίες που προσφέρει ο ΟΤΕ και πόσο έγκαιρα εξυπηρετεί τους πελάτες του.Για να γίνω σαφής: Την Πέμπτη 4 Ιούνη, θέλησα να κάνω μεταφορά του τηλεφώνου μου, καλώντας το 139, που είναι για τις περιπτώσεις αυτές. Ξεκίνησα την προσπάθειά μου στις 8.30 το πρωί με την ελπίδα ότι θα πάρω κάποτε γραμμή, ακούγοντας μια κρυστάλλινη γυναικεία φωνή να μου λέει ευγενικά: "139, αιτήσεις μεταφορών τηλεφωνικών συνδέσεων και ευκολιών ψηφιακών κέντρων, παρακαλώ περιμένετε...". Και περίμενα υπομονετικά κρατώντας το ακουστικό επί ένα τέταρτο, αλλά εις μάτην. Επιχείρησα λίγο αργότερα και άκουσα πάλι την ευγενική φωνή να μου συνιστά να... περιμένω!

Περίμενα και πάλι ένα τέταρτο, αλλά φευ! Εκνευρίστηκα και πήρα το 131, στις πληροφορίες καταλόγων, για να παραπονεθώ. Παραδόξως, εδώ δεν περίμενα πολύ. Σε δυο περίπου λεπτά μια υπάλληλος μου συνέστησε να πάρω το 135, που είναι η υπηρεσία παραπόνων του Οργανισμού. Αμ δε! Κι εδώ η ίδια κατάσταση! "...Παρακαλώ περιμένετε στο ακουστικό σας!).

Στη συνέχεια άρχισα να το "διασκεδάζω", κύριε διευθυντά. Καλούσα εναλλάξ μέχρι τις 2.30 το μεσημέρι το 135 και το 139, στο ένα τηλέφωνο να παραπονεθώ και στο άλλο να εξυπηρετηθώ, κρατώντας κάθε φορά ανοιχτό το ακουστικό επί ένα τέταρτο. Πάνω στη "διασκέδασή" μου σκέφτηκα να μετρήσω πόσες φορές άκουγα την κοπέλα να μου λέει ευγενικά: "139, αιτήσεις μεταφορών τηλεφωνικών συνδέσεων και ευκολιών ψηφιακών κέντρων, παρακαλώ περιμένετε...".

Ξέρετε, κύριε διευθυντά, πόσες φορές αντιστοιχούν σ' ένα τέταρτο; 72 παρακαλώ! Αν τις πολλαπλασιάσετε με τις ώρες που κρατούσα ανοιχτό το ακουστικό μου, καταλαβαίνετε τη θέση μου. Πάντως, στις 2.35 ακριβώς ακούστηκε μια ανδρική φωνή να μου λέει: "Η υπηρεσία λειτουργεί καθημερινά από τις 7.30 μέχρι 14.30, εκτός Σαββάτου και Κυριακής και λοιπών αργιών"!Τώρα μάλιστα! Μήπως, κύριε διευθυντά, πρέπει να αλλάξει το "σλόγκαν", γιατί για κάτι τέτοιο πρόκειται, που να λέει ότι "...η υπηρεσία ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ καθημερινά... κλπ. κλπ.";

Και για να ρωτήσουμε λίγο πιο σοβαρά: Υπάρχει πράγματι κάποιος υπάλληλος που εξυπηρετεί στα συγκεκριμένα τηλέφωνα ή έχουν ενταχθεί τα πάντα στην πιο γρήγορη και "δικαιολογημένη" ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ;

Αυτά τα λίγα και ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Ενας αγανακτισμένος συνδρομητής

Υ.Γ. Υπάρχει και όνομα και τηλέφωνο στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ