Κυριακή 9 Αυγούστου 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
Λίφτινγκ για το μόλις δύο ετών Saxo

Μπορεί να πέρασαν μόλις δύο χρόνια απ' την παρουσίαση του Saxo, αλλά η Citroen προχώρησε ήδη σε ένα πρώτο λίφτινγκ.

Εξωτερικά ξεχωρίζει η νέα μεγαλύτερη μάσκα και τα πίσω φώτα, που θυμίζουν τη γενιά της Xsara.

Η νέα γκάμα του Saxo διατίθεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (X, SX, VTS και VTS EXTRA) και είναι εμπλουτισμένα από πλευράς εξοπλισμού με immobiliser ενσωματωμένο στο κλειδί, ηλεκτρική ρύθμιση των προβολέων κατά ύψος, ενώ το κεντρικό κλείδωμα είναι στάνταρ από την έκδοση SX, όπως και το υδραυλικό τιμόνι από τα 1.400 κ.εκ. και πάνω.

Οι κινητήρες είναι οι γνωστοί 1.100 και 1.400 κ.εκ. με απόδοση 60 και 75 ίππων αντίστοιχα. Ο 1.4 τοποθετείται τώρα και στην έκδοση 1.4 VTS, όπου συνδυάζει τον οικονομικό κινητήρα με τον πλούσιο εξοπλισμό και το σπορτίφ χαρακτήρα, που διαμορφώνουν οι προφυλακτήρες, οι καθρέφτες, τα προστατευτικά και οι λαβές, που είναι όλα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος.

Οι προβολείς ομίχλης είναι ενσωματωμένοι στον μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ το διακριτικό VTS, είναι μάλλον αδιάκριτο... αφού κάνει μπαμ στο μάτι. Τα καθίσματα είναι μπάκετ, το τιμόνι υδραυλικό, τα παράθυρα ηλεκτρικά, οι ζάντες αλουμινίου, το τιμόνι τριών ακτίνων, ενώ υπάρχει και κεντρικό κλείδωμα.

Το μόνο που δεν έχει το 1.4, είναι το ανάλογο με τα "καλούδια" του γκάζι. Αυτό υπάρχει και σε υπερβολική μάλιστα δόση στο 1.6 VTS που ούτε λίγο ούτε πολύ αποδίδει 120 ίππους και 145 Nm ροπής στις 5.200 σ.α.λ. Ο εξοπλισμός είναι σχεδόν ίδιος με αυτό των 1.4 λίτρων, αλλά για όσους θέλουν κάτι παραπάνω, υπάρχει και η έκδοση 1.6 VTS Extra με επιπλέον τον αερόσακο οδηγού και το ABS.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 3.250.000 δρχ. για το τρίθυρο 1.100 με το air condition και φθάνουν στα 5.178.000 δρχ. για το 1.6 VTS EXTRA.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ