Κυριακή 11 Οχτώβρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29

SEAT CORDOBA VARIO
ένα στέισον με "ελαφρύ" τιμόνι

Ενα Cordoba για όσους θέλουν ένα δυνατό στέισον προτείνει με το Vario η Seat. Το 1.600άρι με τους 101 ίππους που οδηγήσαμε για μια βδομάδα, είναι ένα φιλικό αυτοκίνητο, που αρέσει εμφανισιακά ακόμα και σε αρκετά νέους, και που χάρη στη δύναμή του μπορεί να ικανοποιήσει και όσους αισθάνονται νέοι, όταν πατούν το γκάζι.

Οι χώροι που προσφέρει, απ' την άλλη, είναι υπεραρκετοί για λογική χρήση, με το πορτ μπαγκάζ να ξεκινάει από τα 390 λίτρα, όταν είναι τοποθετημένο το κάλυμμα, να μεγαλώνει στα 650 χωρίς αυτό και να φθάνει στα 1.320 με ριγμένα τα πίσω καθίσματα.

Οσο για την υπόλοιπη χωρητικότητα είναι ικανοποιητική, ειδικά αν συγκριθεί με τις εξωτερικές διαστάσεις, που είναι μικρότερες από το μέσο όρο της κατηγορίας και διευκολύνουν αρκετά την κίνηση εντός της πόλης, ενώ και η εξοικείωση με το αμάξωμα είναι εύκολη.

Η οδήγηση του Vario είναι γενικώς φιλική, κάτι που οφείλεται φυσικά και στο υδραυλικό τιμόνι που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό, που είναι αρκετά πλούσιος και περιλαμβάνει: Ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ζάντες αλουμινίου, φίλτρο καθαρισμού εισερχόμενου αέρα, ράγες οροφής με πρόσθετες μπάρες (οι οποίες προσθέτουν και στην εμφάνιση), πτυσσόμενο κάλυμμα χώρου αποσκευών και συναγερμό.

Η έκδοση SXE, με δύο αερόσακους, προφυλακτήρες και ηλεκτρικούς εξωτερικούς καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος και ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 185/60 κοστίζει 5.245.000 δρχ., μετά και τη μείωση τιμών στην οποία προχώρησε η SEAT. Για όσους δε χρειάζονται τα άλογα του 1.600 και τους αρκούν τα 60 του 1.400, η τιμή πέφτει στα 4.595.000. Ανάλογα, βέβαια, πέφτουν και οι επιδόσεις. Ο μεγαλύτερος κινητήρας επιταχύνει το άνω του ενός τόνου αμάξωμα, από 0 - 100 σε 10,9, ενώ ο μικρός σε 16,4. Οσο για την τελική του 60άρη είναι 155 χλμ. / ώρα, ενώ τα 101 άλογα του 1.600 γράφουν 186 χλμ./ώρα στο κοντέρ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ