Κυριακή 21 Φλεβάρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 30
"Λυσσασμένα" Ibiza

"Λυσσασμένα" Ibiza από τη Seat Fοrce

Στην πίστα των Μεγάρων η Seat ΤΕΧΝΟΚΑΡ παρουσίασε τα "λυσσασμένα" Ibiza του ενιαίου, καθώς και ένα τούρμπο που αποτελεί δημιούργημα της νεοσυσταθείσας Seat Force. Η Seat Force θα ασχολείται αποκλειστικά με τις τεχνικές βελτιώσεις των μοντέλων της. Οι τομείς δραστηριότητας του νέου τμήματος θα αφορούν: εξωτερική εμφάνιση (σπόιλερ, αεροτομές, ζάντες), ενεργητική ασφάλεια (αναρτήσεις, βελτιώσεις φρενών, αντιστρεπτικές δοκοί), κινητήρα και μια σειρά αξεσουάρ τα οποία θα προσαρμόζονται στις ανάγκες των πουσαρισμένων Ibiza.

Το πρώτο δημιούργημα της Seat Force tuning center είναι το Ibiza Turbo. Στο γνωστό 16βάλβιδο κινητήρα των 101 ίππων, έχει τοποθετηθεί υπερσυμπιεστής εξάτμισης, με εναλλάκτη αέρος και πίεση υπερπλήρωσης, τα οποία συνδυάζονται με επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο ψεκασμού / ανάφλεξης. Οι επιδόσεις έχουν εκτοξευτεί και το Ibiza Turbo έχει καρδιά 145 ίππων και ροπή 20 Kgr. Η τελική φθάνει τα 208 χλμ/ώρα και η επιτάχυνση του στα 0 - 100 είναι 8,1. Οι μηχανικοί της SEAT FORCE, υποστηρίζουν ότι η αξιοπιστία του κινητήρα παραμένει στα γνωστά επίπεδα για αυτό καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση. Στηρίζουν μάλιστα τον ισχυρισμό τους στο ότι δεν έχει γίνει καμιά επέμβαση στα μηχανικά μέρη του κινητήρα και των περιφερειακών. Το κιτ βελτίωσης τοποθετείται ταχύτατα, και συνοδεύεται από πιστοποιητικό τεχνικών προδιαγραφών της γερμανικής TUV. Το κόστος υπολογίζεται στις 900.000 δρχ., και πολύ σύντομα θα διατίθεται και για τον 8βάλβιδο κινητήρα ο οποίος αποδίδει 105 ίππους.

Το Ibiza του ενιαίου είναι το γνωστό με απόδοση 101 ίππων, αν και με βάση τα όσα είχαμε την ευκαιρία να δούμε στην πίστα, οι ίπποι είναι σίγουρα περισσότεροι και οι στροφές ανεβαίνουν με τρόπο που δε θυμίζει το μοντέλο παραγωγής.

Στον αγωνιστικό εξοπλισμό που μελέτησε και δοκιμάστηκε από το αγωνιστικό τμήμα, περιλαμβάνοντας αγωνιστική ρυθμιζόμενη ανάρτηση PROFLEX (αμορτισέρ αερίου - λαδιού, ελατήρια και ελαστικά συνεμπλότ), ενισχυμένες ελαστικές βάσεις κινητήρα, ειδική μπάρα θόλων εμπρός, ειδικά μελετημένη εξάτμιση, Roll - cage 10 σημείων στήριξης, κάθισμα bucuct με βάσεις στήριξης, ένα σετ ζωνών ασφαλείας 6 σημείων, πυροσβεστήρας 4l. με βάση, ντίζα αμπραγιάζ ρυθμιζόμενη, δίσκος αμπραγιάζ Racigh, άγκιστρα καπό και διακόπτη ασφαλείας. Το κόστος του εξοπλισμού ανέρχεται στο 1.300.000. Η Seat προσφέρει το Ibiza με έκπτωση 450.000 δρχ. με τιμή δηλαδή 3.545.000. Συνολικά λοιπόν χρειάζονται 4.845.000 δρχ. τα οποία μπορούν να εξοφληθούν με 969.000 δρχ. προκαταβολή και 36 δόσεις των 132.774 δρχ. Παράλληλα υπάρχουν μια σειρά έπαθλα και εκπτώσεις για σπόνσορες και αγωνιζόμενους.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ