Αίσθηση προκάλεσαν οι αποκαλύψεις του "Κυριακάτικου Ριζοσπάστη", ο οποίος έφερε στο φως επίσημα ντοκουμέντα, σύμφωνα με τα οποία η κυβέρνηση, εκτός από τους αεροπορικούς βομβαρδισμούς, έχει υπογράψει και τη χερσαία επέμβαση του ΝΑΤΟ κατά της Σερβίας, ήδη από τον Ιούλη του 1998!
Σύμφωνα με τα επίσημα ντοκουμέντα, που αποκάλυψε χτες ο "Κυριακάτικος ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ" και με βάση το απόρρητο έγγραφο του γραφείου του υπουργείου Εθνικής Αμυνας, της διεύθυνσης ΕΠΥΕΘΑ/ΔΔΣ/ΤΔΟ/Γρ. ΝΑΤΟ,με ημερομηνία 10-9-98 και με θέμα "ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΝΑΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ":,
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα των Συνόδων του ΝΑΤΟ στις 26 Μάη 1998 στο Λουξεμβούργο και στις 10-12 Ιούνη 1998 στις Βρυξέλλες, όπως προκύπτει από το έγγραφο του υπουργείου Εθνικής Αμυνας:
α) Ενισχυμένη επιλογή (Option) "A": Προβλέπει ανάπτυξη 60.000 ανδρών (50.000 στο Κόσσοβο και 10.000 στην Αλβανία)...
β) Ενισχυμένη Επιλογή (Option) "Α(-)": Προβλέπει ανάπτυξη 36.000 ανδρών (28.000 στο Κόσσοβο και 8.000 στην Αλβανία), με σκοπό την επιβολή ειρηνικής διευθέτησης στο Κόσσοβο, μετά από συμφωνία και των δύο πλευρών...
Οπως αποκαλύπτεται, ο ρόλος της Ελλάδας και του εδάφους της για την εκδήλωση των ΝΑΤΟικών επιθέσεων είναι καθοριστικός, αφού αν η κυβέρνηση δε συναινούσε στις υποδείξεις των Αμερικανών και αν δε διέθετε το ελληνικό έδαφος, η ΝΑΤΟική επιχείρηση δε θα μπορούσε να τεθεί σε εφαρμογή, αφού η ανάπτυξη δυνάμεων στο Κοσσυφοπέδιο και στη Βόρεια Αλβανία ήταν δυνατή μόνο μέσω Ελλάδας και Σκοπίων, ελλείψει παντελούς υποδομής στην Αλβανία".
"Ως φυσικό επακόλουθο, λοιπόν - συνεχίζει το έγγραφο - η σχεδίαση σε ό,τι αφορά στην υποστήριξη ΔΜ (Διοικητικής Μέριμνας) προβλέπει ότι θα γίνει μέσω Θεσσαλονίκης και Σκοπίων...".
Οπως τονίζεται στο έγγραφο του υπουργείου Εθνικής Αμυνας, "για λόγους προόδου της συμμαχικής σχεδιάσεως η χώρα μας δεν αντιτίθεται στη διάθεση διευκολύνσεων στο ΝΑΤΟ (Αεροδιαδρόμων, Λιμένων, Οδικών Αξόνων κλπ.), για την ανάπτυξη των δυνάμεων σε Αλβανία και ΠΓΔΜ".
Εξαιρετική σημασία έχει η ακόλουθη παράγραφος:
"Ειδικότερα - όπως σημειώνεται - δεν έχουμε αντίρρηση στο να συμπεριληφθεί στο σχέδιο των χερσαίων επιχειρήσεων ο Λιμένας της Θεσ/νίκης και η ευρύτερη περιοχή αυτής να χρησιμοποιηθεί ως "Joint Rear Area" (σ.σ: σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει "τα νώτα της επιχείρησης") καθώς και ο Λιμένας του Βόλου".