Σάββατο 14 Αυγούστου 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΣΚΑΚΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ
Οι επιχειρήσεις το προβάλλουν, η τηλεόραση όχι...

Οποτε θέλουν κάποιοι - συνήθως επιχειρηματίες και γενικά επαγγελματίες -να αναφερθούν σε κάτι αξιόλογο, πνευματικό και σωστό, ακόμα και οι πολιτικοί συντάκτες, αναφέρονται στο ΣΚΑΚΙ και στη "σωστή κίνηση".

Η σκηνοθεσία, το θέαμα, η φωτογραφία, η μουσική επένδυση σε ένα διαφημιστικό τρέιλερ, ενός προϊόντος με το σκάκι, συναρπάζει τους χιλιάδες τηλεθεατές ή ακόμα τους αναγνώστες των περιοδικών και των εφημερίδων.

Μεγάλα καταστήματα, τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρίες, οινοπαραγωγοί, ξενοδοχεία, οίκοι μόδας, εταιρίες αναψυκτικών και ποτών, ακόμα και... χρηματιστήρια, διαφημίζουν συχνά τα προϊόντα τους στην TV με γνώμονα το ΣΚΑΚΙ.

Μόνο τα Αθλητικά (το ΣΚΑΚΙ είναι αναγνωρισμένο άθλημα από τη ΓΓ Αθλητισμού) Δελτία των Τηλεοράσεων δεν έχουν καταλάβει ακόμα την αξία του και το... προβάλλουν σε μηδενική βάση (;)


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ