Eurokinissi |
Ο λόγος δεν είναι μόνο η έλλειψη οδικής ευθύνης του οδηγού, όπως συνηθίζεται να λέγεται, αλλά και οι ελλείψεις του δρόμου. Αξίζει να σημειωθεί ότι από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα, συνολική απόσταση 235 χιλιομέτρων, μόνο τα 25 έχουν προστατευτική νησίδα και αυτά κυρίως στην Περιμετρική της Πάτρας. Οπως τονίζεται στα στατιστικά στοιχεία της Τροχαίας για το πρώτο 6μηνο του 2008, από τα 8.095 ατυχήματα που σημειώθηκαν στους δρόμους, τα 769 οφείλονται στις κακοτεχνίες του δρόμου από τους εκάστοτε εργολάβους. Ειδικότερα, για τις Εθνικές Οδούς, όπως επισημαίνει η Τροχαία, από τα 738 θανατηφόρα δυστυχήματα, για τα 14 ευθύνη φέρει ο δρόμος και ο καιρός, ενώ τα 94 ακόμα ερευνώνται.
Motion Team |
Ετσι, από τις 2 Απρίλη, τα διόδια αυξήθηκαν σε ένα μεγάλο τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου της χώρας από 45% μέχρι και 180%. Αυτό, βάσει της παράδοσης των οδικών αξόνων στους μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους, μέσω των «συμβάσεων παραχώρησης», τύπου Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, οι οποίες ψηφίστηκαν από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ενώ την τελευταία «πρόλαβε» να την ψηφίσει και ο ΛΑ.Ο.Σ. Στόχος, η αύξηση των κερδών του κεφαλαίου. Γιατί είναι γνωστό πως οι οδηγοί που κινούνται στις Εθνικές Οδούς ευελπιστούν πως θα φτάσουν στον προορισμό τους, βλέποντας στο πλάι του δρόμου τα αμέτρητα εικονοστάσια που θυμίζουν τον βαρύ φόρο αίματος και τις οικογένειες που θρηνούν τους ανθρώπους τους που χάθηκαν στην άσφαλτο...
Eurokinissi |