Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ - ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ «ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ»
Νέο εφοπλιστικό έγκλημα

Ναύτης του πλοίου αποκεφαλίστηκε, όταν ο κάβος του σαπιοκάραβου έσπασε, κατά την πρόσδεσή του στο λιμάνι του Γυθείου

Ο σπασμένος κάβος (αριστερά) που σκότωσε το ναυτεργάτη. Οι υπόλοιποι κάβοι(κάτω) βρίσκονται κι αυτοί σε άθλια κατάσταση

Eurokinissi

Ο σπασμένος κάβος (αριστερά) που σκότωσε το ναυτεργάτη. Οι υπόλοιποι κάβοι(κάτω) βρίσκονται κι αυτοί σε άθλια κατάσταση
Αλλον ένα ναυτεργάτη εκτέλεσαν εν ψυχρώ χτες οι εφοπλιστές στο βωμό του κέρδους και της ασυδοσίας τους, με τις πλάτες της πολιτικής της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Το νέο εφοπλιστικό έγκλημα έγινε στις 3.15 χτες το μεσημέρι στο επιβατηγό - οχηματαγωγό ακτοπλοϊκό πλοίο «ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ» της εταιρείας «Hellenic Sea Way» (πλοιοκτήτρια και του «μοιραίου» «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ»).

Το σαπιοκάραβο, ηλικίας 31 ετών, που επανειλημμένα έχει παρουσιάσει βλάβες μεσοπέλαγα, έχοντας αντικαταστήσει το επίσης σαπιοκάραβο «Μυρτιδιώτισσα», που πριν λίγο διάστημα είχε «κάτσει» στα βράχια στα Κύθηρα, εκτελούσε το δρομολόγιο (κάθε Τετάρτη) Γύθειο - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κίσσαμο - Αντικύθηρα - Γύθειο - Πειραιά. Κατά τη διαδικασία πρόσδεσης του πλοίου στο λιμάνι του Γυθείου με την πρύμνη, έσπασε ο κάβος, με αποτέλεσμα να αποκεφαλιστεί κυριολεκτικά ο 40χρονος ναύτης Μιχάλης Κοκώνης, που βρισκόταν πάνω από τον καταπέλτη. Την ώρα του ατυχήματος στην περιοχή έπνεαν άνεμοι 4-5 μποφόρ. Στο πλοίο επέβαιναν 245 επιβάτες, 85 ΙΧ και 2 φορτηγά και μέχρι αργά χτες παρέμενε στο λιμάνι του Γυθείου.

Επιβάτης του πλοίου ανέφερε στο «Ρ» πως από τη στιγμή που μπήκε στο καράβι, παρατήρησε πως ο κάβος ήταν κομμένος σε δύο σημεία και έμοιαζε με «ένα κουρέλι έτοιμο να διαλυθεί». Οι συχνές βλάβες, που παρουσίαζε τα τελευταία χρόνια το πλοίο, είχαν προκαλέσει την αντίδραση των κατοίκων της Ικαρίας και των Φούρνων, όπου εκτελούσε δρομολόγια. Οι δήμαρχοι των νησιών αυτών είχαν εκφράσει τη διαμαρτυρία τους για την «ασυδοσία και την αναλγησία των ακτοπλοϊκών εταιρειών», που - όπως χαρακτηριστικά τόνιζαν μόλις το Μάρτη του 2007, με επιστολή τους στο ΥΕΝ - «ψευτοδιορθώνουν σοβαρές βλάβες και ξαναβάζουν τα ίδια πλοία "κουρέλια" στις γραμμές μας». Το «κουρέλι» αυτό δρομολογήθηκε στο λιμάνι του Γυθείου και αποκεφάλισε το ναυτεργάτη.


Μέσα σε δύο μήνες, περιστατικά όπως το «ΘΕΟΦΙΛΟΣ», η σύγκρουση πλοίων μέσα στο λιμάνι και το χτεσινό «ατύχημα» επιβεβαιώνουν πως μια χούφτα εφοπλιστών για να αυξήσουν τα ήδη αμύθητα κέρδη τους θέτουν σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια της ζωής στη θάλασσα επιβατών και ναυτεργατών και, έχοντας τη στήριξη των κυβερνήσεων ΝΔ - ΠΑΣΟΚ και ΕΕ, διαμορφώνουν δρομολόγια, τιμές και νόμους σύμφωνα με την τσέπη τους.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ