Τις 644 έφτασαν οι υποθέσεις που διαχειρίστηκε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας το 2008. Από αυτές, όπως ανακοινώθηκε, οι 309 αφορούσαν αιτήματα για πληροφορίες και οι 335 καταγγελίες. Οι σημαντικότερες περιπτώσεις αφορούσαν προβλήματα με συμβόλαια χρονομεριστικής μίσθωσης, με 108 καταγεγραμμένες υποθέσεις. Από αυτές 21 καταγγελίες προέρχονται από Νορβηγούς καταναλωτές, 19 από Βέλγους εναντίον ελληνικής εταιρείες που δραστηριοποιείται στο χώρο. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται προβλήματα σχετικά με δικαιώματα επιβατών αεροπορικών ταξιδιών με 79 συνολικά καταγγελίες από τις οποίες 13 απευθύνονται προς ιταλικές αεροπορικές εταιρείες και 12 προς ισπανικές. Ακολουθούν τα προβλήματα σχετικά με ηλεκτρονικό εμπόριο και οι περισσότερες προέρχονται από Ελληνες εναντίον εταιρείας της Μ. Βρετανίας.