Motion Team |
Την ίδια στιγμή, πλώρη για απελευθέρωση των εκπτώσεων και των προσφορών φαίνεται πως βάζει η συνδικαλιστική ηγεσία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ). Τις προηγούμενες μέρες, με αφορμή την έναρξη των εκπτώσεων, ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, συνομιλητής των βιομηχάνων και των μεγαλοεργοδοτών, Β. Κορκίδης, με δηλώσεις του μίλησε για «ξεπερασμένο» πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς που «έκανε τον κύκλο του, χωρίς πλέον να εξυπηρετεί κανένα». «Θα πρέπει», είπε, «να αναθεωρηθεί με πολλή προσοχή, επανακαθορίζοντας σε μια νέα βάση τους σωστούς τρόπους που θα προσεγγίζουν τις σημερινές ανάγκες». Και όλα αυτά με το πάγιο κάλπικο επιχείρημα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών: «Τις περιορισμένες δυνατότητες του Ελληνα καταναλωτή». Σύμφωνα με τον ίδιο, η ΕΣΕΕ πρόκειται να προωθήσει τις στοχεύσεις της με όχημα το «διάλογο», που λέει ότι θα κάνει με καταναλωτικές οργανώσεις και τους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους «εξετάζοντας όλες τις προτάσεις» αναφορικά με την απελευθέρωση των εκπτώσεων και των προσφορών.
Στο μεταξύ, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) εφιστά την προσοχή των καταναλωτών που αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις για να αγοράσουν αυτά που δεν μπορούν να αναβληθούν άλλο, ώστε να μην πέσουν θύματα παραπλάνησης. Επισημαίνει ότι τα καταστήματα οφείλουν να δεχτούν επιστροφές προϊόντων που αγοράστηκαν στην περίοδο των εκπτώσεων και αποδεικνύονται ελαττωματικά. Αλλαγές δεν γίνονται μόνο σε προϊόντα προσφορών, για τα οποία σαφώς επισημαίνεται ότι βρίσκονται σε προσφορά εξαιτίας της ελαττωματικότητάς τους. Ακόμη, στην περίοδο των εκπτώσεων πρέπει να αναγράφεται για κάθε είδος η τιμή πριν και μετά την έκπτωση, ενώ σημειώνεται ότι τα ποσοστά που φιγουράρουν στη βιτρίνα ως «κράχτης» δεν σημαίνει ότι ισχύουν για όλα τα είδη που διατίθενται μέσα στο κατάστημα.