Κυριακή 19 Φλεβάρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ
  • ΤΗΝ «ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ» στις επιχειρήσεις Τύπου και ΜΜΕ προετοιμάζουν οι μεγαλοεπιχειρηματίες του χώρου. Την περασμένη Πέμπτη 16 Φλεβάρη ανακοινώθηκε η ίδρυση της Ενωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), με κύριο σκοπό τον έλεγχο και τη συγκέντρωση της «διαδικτυακής ενημέρωσης» και της εμπορικής εκμετάλλευσής της.

Στην ΕΝΕΔ συμμετέχουν 10 εταιρείες: Ο «Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη», ο «Πήγασος», το «Mega», ο ANT1, το «Star Channel», η 24Media (αθλητικά), η «Ναυτεμπορική», η «PrimeMedia» (Newsbeast.gr), το «Capital.gr» και το «Αθηνόραμα».

Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν σε σχετική συνέντευξη Τύπου, βασικοί σκοποί της ΕΝΕΔ είναι από τη μια το ξεκαθάρισμα του χώρου («ενίσχυση της αξιοπιστίας, της αξίας και της παρουσίας συνολικά των επώνυμων τίτλων, που γνωρίζει και εμπιστεύεται το αναγνωστικό κοινό, όπως και η δημιουργία νέων, που πληρούν τις προδιαγραφές»), και από την άλλη η καθιέρωση «ανεξάρτητων μετρήσεων» με βάση τις οποίες θα μοιράζεται η διαφήμιση, αλλά και η επιβολή χρέωσης των χρηστών. Και όλα αυτά σε συνεργασία με το ΙΑΒ Hellas, για τη διατήρηση «όλων των απαραίτητων τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης» (ΙΑΒ Hellas: Interactive Advertising Bureau - οργανισμός διαδραστικής επικοινωνίας. Είναι η ένωση των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing).

  • ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, μέχρι την 1η Ιούλη 2013, όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα πρέπει να εκπέμπουν ψηφιακό σήμα. Από πού και έως πού το μνημόνιο ασχολείται με τις συχνότητες; Μα από τα έσοδα από τη διαχείριση του φάσματος των συχνοτήτων και ενώ ήδη διεξάγεται «πόλεμος» ανάμεσα στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και τους τηλεοπτικούς σταθμούς για το ψηφιακό μέρισμα και την εκεμετάλλευση των αναλογικών συχνοτήτων που θα απελευθερωθούν.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ