Πέμπτη 7 Ιούνη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 50
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
«Μαϊμού» οι «μπάλες πλυσίματος ρούχων»

Απάτη αποδεικνύονται εν πολλοίς τα προβαλλόμενα ως «προϊόντα που μπορούν να αντικαταστήσουν τα απορρυπαντικά πλυντηρίου ρούχων» που διαφημίζονται τον τελευταίο καιρό ή αλλιώς «μπάλες πλυσίματος ρούχων». Αυτό τονίζει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), επικαλούμενο τα στοιχεία που έχει συλλέξει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, σύμφωνα με τα οποία στην Ισπανία η αρμόδια αρχή έκρινε ότι οι ισχυρισμοί με τους οποίους προωθούνται τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι παραπλανητικοί και απαγόρευσε την παραπλανητική διαφήμιση. Από εργαστηριακές μελέτες προέκυψε ότι τα αποτελέσματα του πλυσίματος είναι τα ίδια με το να είχε χρησιμοποιηθεί σκέτο νερό, καθώς δεν εξαλείφονται τα μικρόβια και τα βακτήρια, ενώ εάν ανοίξει η μπάλα στη διάρκεια του πλυσίματος μπορεί να προκληθεί ζημιά στο πλυντήριο. Επίσης, σύμφωνα με την αρμόδια αρχή των ΗΠΑ, οι δοκιμές για τα εν λόγω προϊόντα έχουν δείξει ότι δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να καθαρίζουν ...το πορτοφόλι μας!

Κατόπιν αυτών, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή επιφυλάσσεται για την επιβολή κυρώσεων εφόσον ολοκληρώσει η ίδια από κοινού με τις αρμόδιες υπηρεσίες τους σχετικούς ελέγχους. Μέχρι τότε προτείνει στους καταναλωτές να είναι επιφυλακτικοί απέναντι στους ισχυρισμούς των σχετικών διαφημιστικών προβολών.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ