Η εμπορευματοποίηση (με βασικό συστατικό την εκμετάλλευση του φιλάθλου/καταναλωτή) -και- του ποδοσφαίρου, ώστε να αυξάνουν τα έσοδα των ομάδων/εταιρειών και των επιχειρηματιών του, είναι γνωστό ότι δεν έχει όρια. Οπως και να το κάνεις όμως, ο κυνισμός και το θράσος των «ταγών» δε συνηθίζεται, δε χωνεύεται εύκολα. Κάθε φορά καταφέρνουν να μας εκπλήξουν (δυσάρεστα). Οπως ο πρόεδρος της Ρεάλ Μαδρίτης, Φλορεντίνο Πέρεθ. Του οποίου το ρεπερτόριο φαίνεται ανεξάντλητο.
Στη φετινή περιοδεία των πρωταθλητών Ισπανίας στις ΗΠΑ, η εμπορευματοποίηση «βγάζει από τη μύγα ξίγκι». Οποιος θέλει να παρακολουθήσει ακόμα και τη μισάωρη «ανοιχτή» προπόνηση της ομάδας, στις 4 Αυγούστου στο Λος Αντζελες, πρέπει να πληρώσει εισιτήριο... Το "φθηνό" κοστίζει 69 ευρώ, ενώ το πιο ακριβό 311 ευρώ. Οι κατέχοντες που θα πληρώσουν τα 311 ευρώ θα αγοράσουν επιπλέον πρωινό γεύμα και συνάντηση με τους Ικέρ Κασίγιας και Σέρχιο Ράμος. Για το φιλικό με τους Λος Αντζελες Γκάλαξι, το πιο ακριβό εισιτήριο φθάνει τα 448 ευρώ! Ενώ το πλέον φθηνό εισιτήριο, 24 ευρώ, υπάρχει (μαζί βέβαια με ακριβά) στην αναμέτρηση με την Σέλτικ.