Κυριακή 18 Μάρτη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
Τριπλή σπόρ επίθεση από τη Rover

Επίθεση σε τρία μέτωπα πραγματοποιεί η Rover προϊδεάζοντας για μια πιθανή ανάκαμψη μετά την κρίση που ακολούθησε το διαζύγιο με την BMW

Η βρετανική «πλέον» εταιρία έχει έτοιμα τρία νέα μοντέλα, το σπορτίφ MG, το ρούτστερ της MEF και τη στέισον βάγκον έκδοσής της της σειράς 75. Ειδικά για το στέισον του οποίου η παραγωγή θα ξεκινήσει τον Μάη και η διάθεση το καλοκαίρι, έγινε γνωστό ότι θα 'ναι μακρύτερο κατά 4,5 εκατοστά της γνωστής τετράθυρης 75. Η χωρητικότητα του πορτ-παγκάζ έχει αυξηθεί κατά 100 λίτρα και το πίσω τζάμι ανοίγει ξεχωριστά ώστε να διευκολύνεται η φόρτωση. Ο αποθηκευτικός χώρος διαθέτει κάλυμμα ώστε να μην χαλάει την αισθητική της όμορφης 75 Estate που εξωτερικά χαρακτηρίζεται ως μια λιμουζίνα στέισον με μπάρες οροφής.

Ο κωδικά Ζ είναι το κλειδί των επιδόσεων για τα μοντέλα της Rover. Το MG ZT είναι στην ουσία ένα άγριο 75 με σπόιλερ, 18άρες ζάντες, αεροζόμονα δισκόφρενα και... μαύρα δερμάτινα. Η ΖΤ δεν πρέπει όμως να φαίνεται γρήγορη αλλά και να είναι, γι' αυτό και οι κινητήρες ξεκινούν από τα 2,5 λίτρα και οι αποδόσεις από τους 160, 190, 260 και φθάνουν έως και τους 375 ίππους.

Τη γρήγορη φύση της βρίσκει και η σειρά 25 με το ΖR που βασίζεται στα μηχανικά μέρη της μικρής Rover. Εδώ οι κινητήρες είναι 1,4 και 1,8 λίτρων με κορυφαίο τον 1.800άρη με τις βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού και απόδοση 160 ίππων. Με κωδικό MGZS θα ξεχωρίζουν τα σπορ 45 από τα καθημερινά...


Θα στηρίζονται στη σεντάν και τις πεντάθυρες εκδόσεις, με τα αναμενόμενα καλούδια της αεροδυναμικής να υποδηλώνουν τις σπορτίβ διαθέσεις. Στο εσωτερικό θα δεσπόζουν τα μπάκετ καθίσματα και τα αγωνιστικού τύπου όργανα. Οι κινητήρες θα είναι 1.6, 1.8 και δίλιτρο τούρμπο, ενώ για κορυφαίες εκδόσεις υπάρχει και ο 2,5 λίτρων με 177 ίππους.

Το πιο «ονειρεμένο» από τα μοντέλα της Rover, το MGF ανανεώθηκε και βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς. Ο κινητήρας των 1.800 κ.εκ. με τις μεταβλητού χρονισμού βαλβίδες έχει ανεβάσει την απόδοσή του κατά 17 ίππους, φθάνοντας την ισχύ των 160 ίππων. Τα 0-100 έρχονται σε 7'' και η τελική τα 210 χλμ/ώρα. Φυσικά θα υπάρχει και η επιλογή με τον πιο «ήρεμο» κινητήρα των 1.600 κ.εκ. Οσο για τις γκρίνιες που έχουν ακουστεί κατά καιρούς για το «δύσκολο» κράτημα του όμορφου ρούτστερ οι μηχανικοί υπόσχονται βελτιώσεις που οφείλονται στην αναβάθμιση των αναρτήσεων, τα ισχυρότερα φρένα και τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος.




Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ