Πέμπτη 13 Ιούνη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η αξιολόγησή τους σημαίνει υποβάθμιση

Δείγμα γραφής για το πώς εννοείται η «αξιολόγηση» και για το κατά πόσο αυτή θα οδηγήσει σε λύση τουλάχιστον των προβλημάτων και ελλείψεων είναι η αξιοποίηση του survey, της καταγραφής υποτίθεται της κατάστασης των σχολείων. Τα στοιχεία καταγράφηκαν με βάση την πολιτική συρρίκνωσης της Παιδείας (βλ. μαθητές ανά τετραγωνικό) και σύμφωνα με αυτή αξιοποιήθηκαν και θα αξιοποιηθούν. Αντί να αναζητά την εικόνα των κενών που απαιτούν κάλυψη, η πολιτεία χρησιμοποιεί την καταγραφή αυτή μαζί με μία σειρά διατάξεις για να βγάλει τους εκπαιδευτικούς περισσότερους από όσους χρειάζονται, για να συμπτύξει τμήματα. Οταν μπει για τα καλά στη σχολική ζωή η αξιολόγηση ας μην υπάρχουν αυταπάτες ότι τάχα θα «υποστηρίξει» την εκπαίδευση. Θα χρησιμοποιηθεί για να περάσει ό,τι χειρότερο στην εκπαίδευση, να φτιαχτεί το νέο διαφοροποιημένο ανταγωνιστικό σχολείο της αγοράς με τραγικές συνέπειες για το μορφωτικό δικαίωμα των παιδιών της λαϊκής οικογένειας.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ