Σάββατο 29 Ιούνη 2013 - 2η έκδοση
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Διαφημίσεις ΑΕΙ...

Κάθε χρόνο προς τα τέλη Αυγούστου, οπότε και ανακοινώνονται οι βάσεις των σχολών σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ και οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων μαθαίνουν αν και πού πέρασαν, είναι συνηθισμένο να ξεπηδούν στις εφημερίδες και τα κανάλια οι διαφημίσεις των ιδιωτικών κολεγίων και σχολών. Εκείνη την περίοδο αποκρυσταλλώνεται το εν δυνάμει πελατολόγιο αυτών των ιδιωτικών μαγαζιών, που αντικειμενικά στοχεύουν να αντλήσουν πελάτες από τους υποψήφιους που δεν μπήκαν σε κάποια ανώτατη σχολή.

Τα τελευταία χρόνια όμως έχει ξεπηδήσει κι ένα καινούργιο φαινόμενο: Την περίοδο της συμπλήρωσης των μηχανογραφικών δελτίων (όπως είναι οι μέρες αυτές που διανύουμε τώρα) εμφανίζονται συγκαλυμμένες διαφημίσεις για Τμήματα των δημόσιων πανεπιστημίων και ΤΕΙ! Είτε με τη μορφή «ρεπορτάζ» στις εφημερίδες για... τα επαγγέλματα και τις σχολές που υπόσχονται «σίγουρο μέλλον», είτε με ειδικές εφαρμογές στις ιστοσελίδες τους (όπως η παρουσίαση «συμπληρώνω μηχανογραφικό - επιλέγω Αιγαίο» που κάνει το πανεπιστήμιο Αιγαίου για τα Τμήματά του), τα δημόσια πανεπιστήμια και ΤΕΙ βγαίνουν στη γύρα και αναζητούν φοιτητές - πελάτες για να επιδείξουν υψηλά ποσοστά επιλεξιμότητας από τους υποψηφίους και να αυξήσουν το κύρος τους.

Αλλη μια πλευρά του πώς οι αναδιαρθρώσεις σπρώχνουν τα δημόσια ιδρύματα να λειτουργούν όλο και περισσότερο σαν ιδιωτικά...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ