Ετοιμη να θυσιάσει όσες θέσεις εργασίας έχουν απομείνει σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ (δηλαδή, τη ROSCO, την πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ) ώστε να τις καταστήσει ακόμη περισσότερο ελκυστικές προς «επενδύσεις» και να προχωρήσει η ιδιωτικοποίησή τους φέρεται η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών. Σύμφωνα με χτεσινές πληροφορίες, οι υποψήφιοι νέοι ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ επιθυμούν οι εταιρείες που θα αποκτήσουν να έχουν όσο γίνεται μικρότερο «εργασιακό κόστος». Υπό τις παρούσες συνθήκες αυτό οδηγεί όχι σε μετατάξεις σε κάποια άλλη δημόσια υπηρεσία, αλλά σε άμεσες απολύσεις.