Ο Νικρίτιν ήταν υποστηρικτής του Λένιν και των μπολσεβίκων. Στο σχετικό Δελτίο Τύπου που ενημερώνει για την έκθεση, οι διοργανωτές γράφουν για τον Νικρίτιν την εξής, απολύτως αυθαίρετη, εκτίμηση: «...μέσα από το έργο του συχνά ασκεί ενδόμυχα κριτική στον ανερχόμενο απολυταρχισμό του σταλινικού καθεστώτος». Από πού προκύπτει αυτό; Η αυθαιρεσία είναι προφανής από την ίδια τη διατύπωσή τους. Σε μια έκθεση έργων τέχνης που αποτυπώνουν την αγριότητα του φασισμού ποια είναι η σκοπιμότητα να δημιουργηθούν ανιστόρητοι συνειρμοί ταύτισης του φασισμού με τον κομμουνισμό, χρησιμοποιώντας τον Στάλιν; Πάνω σε τέτοιες αυθαιρεσίες θα βασιστεί η ξενάγηση των επισκεπτών για τα έργα τέχνης των Νικρίτιν και Γκρος;