Πέμπτη 5 Ιούνη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Η «Εφημερίδα των Συντακτών» και η θεωρία των δύο άκρων

Γράψαμε στο χτεσινό φύλλο για την αυθαιρεσία και τη δημιουργία απαράδεκτων συνειρμών από τους διοργανωτές της έκθεσης που εγκαινιάστηκε στη Θεσσαλονίκη με θέμα: «Σολομών Νικρίτιν - Τζορτζ Γκρος. Πολιτικός τρόμος και κοινωνική παρακμή στην Ευρώπη του μεσοπολέμου. Σχέδια και χαρακτικά». Η αυθαιρεσία έγκειται στο ότι σε σχετικό Δελτίο Τύπου οι διοργανωτές γράφουν για τον Νικρίτιν: «...μέσα από το έργο του συχνά ασκεί ενδόμυχα κριτική στον ανερχόμενο απολυταρχισμό του σταλινικού καθεστώτος». Μόνο και μόνο ...τα περί «ενδόμυχης κριτικής» φανερώνουν και τις διαθέσεις των διοργανωτών.

Χτες, η «Εφημερίδα των Συντακτών» έκανε ένα βήμα παραπέρα, στη λογική των δύο άκρων. Σε ρεπορτάζ με τίτλο: «Δύο καλλιτέχνες στο στόχαστρο Χίτλερ και Στάλιν», μετέτρεψε την «ενδόμυχη κριτική» του Δελτίου Τύπου στο εξής: «...ο οποίος (σ.σ. εννοεί τον Νικρίτιν) μέσα από τη ζωγραφική του άσκησε κριτική στο ανερχόμενο σταλινικό καθεστώς, με αποτέλεσμα να υποστεί σκληρή λογοκρισία στη δεκαετία του 1930...»

Ο ορισμός της διαστρέβλωσης με προφανή στόχο την ταύτιση φασισμού - κομμουνισμού, χρησιμοποιώντας τον Στάλιν. Θυμίζουμε ότι η Ευρωπαϊκή Ενωση, χρηματοδοτεί αδρά φορείς, για να κάνουν δράσεις που αναδεικνύουν αυτήν ακριβώς την ανιστόρητη και αντιδραστική ταύτιση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ