(ε' μέρος)
Και στη Σικελική Αμυνα που ακολουθεί χάνεται Β ή γίνεται ΜΑΤ ο μαύρος. 1. ε4 γ5 2. Ιζ3 Ιγ6 3. δ4 γδ4 4. Ιδ4 η6 5. Ιγ3 Αη7 6. Αε3 Ιζ6 7. Αγ4 0-0 8. Αβ3 Ια5; Καλύτερο ήταν 8... Ιθ5 ή 8... δ6 9. ε5 Ιε8; Προτιμότερο το 9... ΙχΑ 10. Αζ7+! Ρζ7 11. Ιε6 Ρε6 12. Βδ5 + Ρζ5 13. ε6 + Αε5 14. ζ4 και 1-0. Αν 13... Ρζ6 ή Ρη4 υπάρχουν αντίστοιχα ΜΑΤ με 14. Αη5 ή 14. Βη5. Εξαντλήστε όλες τις συνέχειες που καταλήγουν στο ΜΑΤ.
Στην Αμυνα Αλιέχιν, η παγίδα θα δημιουργηθεί μετά την κίνηση 8... Βδ4; 1. ε4 Ιζ6 2. ε5 Ιδ5 3. Ιζ3 δ6 4. δ4 Αη4 5. Αε2 δε 6. Ιχε ΑχΑ 7. ΒχΑ Ιβ6 8. 0-0 Βδ4; Καλύτερο ήταν το 8... Ιβδ7 με ικανοποιητικό παιχνίδι. 9. Πδ1 Βθ4 Καλύτερο ήταν το Βγ5, ενώ στο 9... Βα4 υπάρχει το 10. Βζ3! ζ6; 11. Βθ5 + η6 12. Ιη6 θη6 13. Βη6 + ματ! 10. Αη5! ΒχΑ Η κίνηση είναι φορσέ (δηλαδή οπωσδήποτε) γιατί δεν μπορεί να παίξει στο «β4» ή στο «α4» λόγω του 11. Βζ3 που είναι πάντα επικίνδυνο. 11. Πδ8 + ΡχΠ 12. Ιχζ7 + Ργ8 13. ΙχΒ με νικηφόρα συνέχεια!