Παρασκευή 3 Αυγούστου 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Θολές υποσχέσεις Λαλιώτη για το «πέταλο» Μαλιακού

Μπορεί κάθε χρόνο στο λεγόμενο «πέταλο» του Μαλιακού να θρηνούμε δεκάδες θύματα εξαιτίας των πολλών τραγικών αυτοκινητικών δυστυχημάτων που οφείλονται στην κακή κατάσταση του αυτοκινητόδρομου, η αναβάθμισή του όμως από το ΥΠΕΧΩΔΕ βρίσκεται ακόμη στις... μελέτες! Και σαν να μην έφτανε αυτό χτες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης σε συνάντηση που είχε με τη Δημοτική Αρχή του Δήμου Λαμίας, δε δίστασε να εξαγγείλει ότι η κατασκευή ενός μόνο τμήματός του θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται - αν όλα βέβαια πάνε καλά - το καλοκαίρι του 2002, ενώ το υπόλοιπο και πολύ μεγαλύτερο θα ενταχθεί στα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα που θα γίνουν με συμβάσεις παραχώρησης από ιδιώτες που είναι άγνωστο πότε θα ξεκινήσουν...

Οπως ανέφερε συγκεκριμένα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, τα τμήματα 17,4 χιλιομέτρων Θερμοπύλες - Σπερχειός και Ροδίτσα - Αγία Μαρίνα Στυλίδας, προϋπολογισμού 30 δισ. δρχ., για τα οποία οι μελέτες υπολογίζεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του 2001, πρόκειται να δημοπρατηθούν στις αρχές του 2002 και να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής το καλοκαίρι του επόμενου έτους. Οσον αφορά τα υπόλοιπα τμήματα 40,2 χιλιομέτρων, οι μελέτες ακόμη δεν έχουν δημοπρατηθεί ενώ η κατασκευή τους θα γίνει στο πλαίσιο των συμβάσεων παραχώρησης...

Επίσης ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτης, εμμέσως πλην σαφώς ομολόγησε ότι το έργο αυτό δε γινόταν για να μην είναι ανταγωνιστικό με τη ζεύξη του Μαλιακού που επρόκειτο να γίνει με αυτοχρηματοδότηση από ιδιώτες και άρχισε πλέον να μελετάται από τη στιγμή που η ζεύξη εγκαταλείφθηκε, λόγω μεγάλου κόστους και προστασίας του περιβάλλοντος! Στο μεταξύ καθημερινά εξακολουθούν να κινδυνεύουν ζωές ανθρώπων στο επικίνδυνο αυτό τμήμα της Εθνικής Οδού...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ