HIUNDAI ATOS PRIME
Ενα ερωτεύσιμο MPV

Ενα ερωτεύσιμο ATOS με το όνομα PRIME, παρουσίασε η HIUNDAI, έχοντας ως στόχο όσους εκτός από την ευρυχωρία που προσέφερε το MPV αναζητούσαν και το στιλ

Κυριακή 19 Μάρτη 2000

Το PRIME έρχεται να συμπληρώσει και όχι να αλλάξει την γκάμα, κάτι απόλυτα φυσιολογικό αν υπολογίσει κανείς την εμπορική επιτυχία του μικρού Κορεάτη. Ισως γι' αυτό το λόγο διατηρήθηκαν τα γνωστά μας μηχανικά μέρη, αν και το PRIME γίνεται άμεσα διακριτό, αφού έχει χαμηλωμένη οροφή κατά 35 mm, ενώ επανασχεδιασμένο είναι το εμπρός και το πίσω μέρος, όπου έχουν υιοθετηθεί πιο καμπύλες γραμμές. Οι πρόβολοι εμπρός και πίσω έχουν περιοριστεί στον ελάχιστο όγκο, ενισχύοντας την αίσθηση του συμπαγούς αυτοκινήτου. Οι εσωτερικές διαστάσεις εξακολουθούν να είναι κορυφαίες και στο PRIME, αν και το χαμήλωμα της οροφής, έχει μειώσει το αίσθημα «άπλας» που δίνει το MPV.

Ο 1.000άρης κινητήρας με τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαδοχικό ψεκασμό πολλαπλών σημείων, έχει επανασχεδιασμένα ελατήρια εμβόλων, νέα διπλή πολλαπλή εξαγωγής, ενώ και ο χρονισμός των 3 βαλβίδων ανά κύλινδρο είναι νέος με στόχο τη βελτιστοποίηση της απόδοσης. Η ισχύς είναι 55 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και η ροπή 82Nm στις 3.100 σ.α.λ., και σε συνδυασμό με το πεντάρι σασμάν και το χαμηλό βάρος των 870 κιλών δίνει ανταγωνιστικές επιδόσεις για την κατηγορία του. Τα 0-100 έρχονται σε 15,1'', ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 140 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 6,3 λίτρα ανά 100 χλμ.

Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, αλλά μάλλον δεν κρίθηκε αναγκαίο, αφού το ATOS εκτός της ευρυχωρίας προσφέρει πολλούς πρακτικούς χώρους αποθήκευσης και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα, το οποίο όταν «πέσει» απελευθερώνει 1.084 λίτρα χώρου αποσκευών.


Στον εξοπλισμό, που αποτελεί και ένα από τα πιο δυνατά στοιχεία της HIUNDAI υπάρχουν ως στάνταρ: υδραυλικό τιμόνι, immobilizer, ψηφιακό ραδιοκασετόφωνο με 2 ηχεία, τηλεσκοπική κεραία, συρτάρι κάτω από τη θέση του συνοδηγού, εταζέρα, πίσω προσκέφαλο, πλαϊνές προστατευτικές μπάρες, θήκες στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων, διαιρούμενο πίσω κάθισμα 50:50, πίσω υαλοκαθαριστήρας, θερμαινόμενο πίσω τζάμι, ρύθμιση ύψους δέσμης φώτων, φιμέ τζάμια, άνοιγμα τάπας βενζίνης από το εσωτερικό, δείκτες βενζίνης και θερμοκρασίας νερού, φωτεινή ένδειξη ανοιχτής πόρτας, ηχητικό σήμα για φώτα, πίσω φως ομίχλης, φωτισμό πορτ-μπαγκάζ και πλαϊνά προστατευτικά.

Αυτά υπάρχουν σε όλες τις εκδόσεις και στη βασική του MPV διαμορφώνουν την τιμή στα 2.338.000 δρχ. Το MPV Plus διαθέτει ακόμα ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα και άνοιγμα πορτ-μπαγκάζ από το εσωτερικό και κοστίζει 2.418.000 δρχ. Το Prime διατίθεται με τον εξοπλισμό του MPV Plus συν ζάντες αλουμινίου, αεροτομή οροφής και η τιμή του ανεβαίνει 2.498.000 δρχ. Η έκδοση ATOS PRIME FULL έχει επιπροσθέτως αερόσακο οδηγού, σύστημα ABS, προβολείς ομίχλης, φωτεινή ένδειξη ABS/αερόσακου, μάσκα χρωμίου και πλαίσιο χρωμίου στην πινακίδα και τιμάται 2.728.000 δρχ. Το air condition στοιχίζει 120.000 δρχ.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αλμα προς το μέλλον (2002-12-22 00:00:00.0)
Γαλλική επανάσταση (2001-07-15 00:00:00.0)
ΑΤΙΤΛΟ (2001-06-03 00:00:00.0)
Οικογενειακό κουπέ με ταμπεραμέντο (2000-05-21 00:00:00.0)
Εξοπλισμένα και... δελεαστικά (1998-09-27 00:00:00.0)
Ανεση επιβατικού - ανθεκτικότητα επαγγελματικού (1998-07-12 00:00:00.0)