Ο Fujio Maeola, διευθυντής του Ερευνητικού Κέντρου για τις Τέχνες του πανεπιστημίου του «ΚΕΙΟ» μεταξύ άλλων ανέφερε: «Στον κόσμο της ευαισθησίας, η πυξίδα δείχνει πάντα την Ελλάδα ως το "κέντρο" του. Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου, Nishimuora, στην ομιλία του με τίτλο "Φως και σκιές των ελληνικών ταινιών" περιέγραψε την προσωπική του σχέση με τα έργα των Ελλήνων κινηματογραφιστών, ενώ ο καθηγητής Ikuji Hori, αναφέρθηκε στο έργο του Θόδωρου Αγγελόπουλου, στην ομιλία του με τίτλο «Ιστορία, Μύθος και Πολιτική».
Παρόντες από ελληνικής πλευράς ήταν ο πρέσβης της Ελλάδας στην Ιαπωνία Ροδουσάκης, και η Βούλα Γεωργακάκου, υπεύθυνη της «Hellas Film», η οποία στην ομιλία της τόνισε τη θέση της ελληνικής ταινίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Στη διάρκεια του τετραήμερου συμποσίου προβλήθηκαν και τέσσερις ελληνικές ταινίες νέων Ελλήνων δημιουργών: «Πολίτικη Κουζίνα» του Τάσου Μπουλμέτη, το «Πέππερμιντ» του Κώστα Καπάκα, «Γαμήλια νάρκη» του Δημήτρη Ινδαρέ και «Βασιλιάς» του Νίκου Γραμματικού.
Να σημειώσουμε ότι αρκετές ελληνικές ταινίες έχουν διανομή στις κινηματογραφικές αίθουσες της Ιαπωνίας τα τελευταία χρόνια, με πρώτες τις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου, αλλά και νέων σκηνοθετών όπως του Κώστα Καπάκα το «Πέππερμιντ», της Πένυς Παναγιωτοπούλου «Δύσκολοι αποχαιρετισμοί - Ο μπαμπάς μου» (το σενάριο της ταινίας έχει εκδοθεί και στα ιαπωνικά), και τώρα στις αίθουσες προβάλλεται η «Πολίτικη κουζίνα» του Τάσου Μπουλμέτη.