Παπαγεωργίου Βασίλης |
Κάθε χρόνο πεθαίνουν σε όλο τον κόσμο 140.000 νεογέννητα και 30.000 μητέρες από τέτανο. Με φόντο αυτή τη δραματική κατάσταση η πολυεθνική εταιρεία βρήκε έναν ιδιαίτερα «αποδοτικό» τρόπο για να αυγατίσει τα κέρδη της και να κάνει τζάμπα διαφήμιση, χτίζοντας και «ευαίσθητο» κοινωνικό προφίλ. Οπως ανακοινώθηκε σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου, η εταιρεία θα διαθέτει ένα αντιτετανικό εμβόλιο για κάθε πακέτο πάνες της που θα πουλιέται και θα έχει το σήμα της Γιούνισεφ, απ' τον Οκτώβρη έως το Δεκέμβρη του 2007.
Οπότε πρόκειται για κερδοφόρα «κοινωνική ευαισθησία» που μάλιστα θα ρευστοποιηθεί άμεσα. Και που αποδεικνύει ότι το κεφάλαιο και οι εκπρόσωποί του αναλαμβάνουν «κοινωνικό έργο» όπου έχουν εξασφαλισμένο ότι θα αυξήσουν τα κέρδη τους, θα εξασφαλίζουν άμεση και έμμεση διαφήμιση, την αποφυγή πληρωμής φόρων και άλλα προνόμια. «Ανακυκλώνοντας» την ίδια εκμετάλλευση των λαών, για να εξασφαλίσουν τα υπερκέρδη τους.