Τα «δόντια» τους έδειξαν ο Ραλφ Σουμάχερ και η Γουίλιαμ-BMW που πραγματοποίησαν την πρώτη νίκη τους φέτος
Associated Press |
Η Ιμολα θεωρείται η έδρα της Φεράρι και οι Ιταλοί ήθελαν τη νίκη όσο τίποτα. Ομως η Μακλάρεν και ο Κούλθχαρντ ξανάδειξαν τα δόντια τους πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο. Η εκκίνηση όμως έδειξε άλλα «δόντια», αυτά της Γουίλιαμ-BMW. Ο Ραλφ Σουμάχερ πραγματοποίησε εκκίνηση για σεμινάριο και έφυγε μπροστά από τις δυο Μακλάρεν.
Αρκετοί ίσως σκέφθηκαν ότι η πρωτοπορία του θα κρατούσε για λίγο. Ομως ο 26χρονος Ραλφ δεν έχασε ούτε για μια στιγμή την πρώτη θέση, ούτε μετά από τις δυο εισόδους του στα πιτς.
Το Σαν Μαρίνο ταυτόχρονα, δεν αποδεικνυόταν φιλόξενο για τον Μίχαελ. Στον 25ο γύρο ο οδηγός της Φεράρι εγκατέλειπε λόγω ελαστικών και προβλημάτων στην αεροδυναμική. Αντίπαλος του Ραλφ ήταν πια μόνο ο εαυτός του. Εδώ μίλησε η εμπειρία των 70 γκραν πρι και κυρίως αυτή του Νίρμπουγκρινγκ πριν δυο χρόνια. Τότε ο Ραλφ αν και προηγούνταν δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη. Ο ίδιος δήλωσε ότι εκείνη η ατυχία του ήρθε στο μυαλό 20 γύρους πριν το τέλος, όταν σκέφθηκε ότι μπορούσε να κερδίσει. Τελικά κατάφερε να μείνει αυτοσυγκεντρωμένος και να τερματίσει πρώτος.
Μετά το γκραν πρι οι φήμες και οι μουρμούρες για στημένο πρωτάθλημα φούντωσαν. Κάποιοι μιλούσαν για την προσπάθεια να δείχνει το πρωτάθλημα ανταγωνιστικό και υπενθύμιζαν τη διαφορά που έδειχνε στην αρχή της σεζόν η Φεράρι. Ο Μπέρνι Εκλεστον, ισχυρός άνδρας της Φόρμουλα 1, χαρακτήρισε ως ηλίθιους τους ισχυρισμούς και υπενθύμισε ότι οι ομάδες δε συμμετέχουν για να διοργανώσουν αγώνες αλλά για να πουλήσουν προϊόντα.
Οπως κι αν έχει το πασχαλινό γκραν πρι σήμανε για τον Ραλφ Σουμάχερ μια ανάσταση που λάμπρυνε το άστρο του. Στη βαθμολογία Σουμάχερ και Κούλθχαρντ ισοβαθμούν με 26 βαθμούς, ενώ η Φεράρι προηγείται με 10 βαθμούς της Μακλάρεν. Η Γουίλιαμς που πέτυχε την πρώτη της νίκη από το 1997 ακολουθεί με 12 βαθμούς.