Δρομολογούν στην ακτοπλοΐα πλοίο 35 χρόνων με το μισό από το αναγκαίο πλήρωμα!
Συγκεκριμένα, από τη Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας έχει ήδη συνταχτεί κείμενο υπουργικής απόφασης που προβλέπει ειδική σύνθεση πληρώματος για το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΠΟΛΟΥΞ» (το πρώην ακτοπλοϊκό «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ»), με έτος κατασκευής το 1965(!) το οποίο θα εκτελεί τη γραμμή Ιταλία - Δυρράχιο Αλβανίας και θα φέρει την ελληνική σημαία. Στο κείμενο προβλέπονται 30 ναυτεργάτες ως πλήρωμα, ενώ με βάση τη νομοθεσία η οργανική σύνθεση αυτού του είδους πλοίου πρέπει να αποτελείται από 51 ναυτεργάτες! Ακόμα, για το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΑΘΗΝΑ ΕΞΠΡΕΣ» με έτος κατασκευής το 1969, το οποίο θα εκτελεί τη γραμμή Ηγουμενίτσα - Ιταλία, ο Βεντούρης αξιώνει να τεθεί ξανά σε ισχύ υπουργική απόφαση που είχε υπογραφεί το 1988 από τον τότε υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Β. Γιαννόπουλο και προβλέπει την παραμονή στο πλοίο 40 περίπου ναυτεργατών από 72 που ορίζεται από την οργανική σύνθεση! Η ισχύς της υπουργικής απόφασης είχε διακοπεί γιατί το πλοίο είχε αλλάξει αργότερα τα δρομολόγια που προβλέπονταν στην απόφαση.
Ομως η πρόκληση δε σταματά εδώ. Ο εφοπλιστής μέσω του αρχιπλοιάρχου του ζήτησε τη συμφωνία της ΠΝΟ για να παραβιαστεί ακόμα και αυτό το «μισερό» Προεδρικό Διάταγμα που καθορίζει το ωράριο των πληρωμάτων στα ταχύπλοα επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία. Ετσι απαίτησε την τουλάχιστον 17ωρη απασχόληση των ναυτεργατών που θα ναυτολογηθούν σε δύο πλοία τύπου καταμαράν που θα δρομολογήσει ο εφοπλιστής στη γραμμή Ελλάδα - Ιταλία! Η διοίκηση της ΠΝΟ χτες αρνήθηκε να συμφωνήσει με τις αξιώσεις αυτές, ενώ την ερχόμενη βδομάδα αναμένεται να επισκεφτεί τα γραφεία της Ομοσπονδίας και ο εφοπλιστής Βεντούρης.