Παρασκευή 22 Φλεβάρη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
Διαμαρτυρία των αδιόριστων πανεπιστημιακών

Επιστολή στον υπουργό Παιδείας απέστειλε η «Πρωτοβουλία Α-λέκτωρ», ζητώντας το διορισμό των εκλεγμένων μελών ΔΕΠ. Θυμίζουμε ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία των υπό διορισμό μελών ΔΕΠ των ΑΕΙ, που εκπροσωπεί περίπου 900 μέλη ΔΕΠ, τα οποία, ενώ έχουν εκλεγεί, εκκρεμεί ακόμα και για περισσότερο από 3 χρόνια το σχετικό ΦΕΚ του διορισμού τους, ενώ οι πανεπιστημιακοί έχουν εισπράξει τον εμπαιγμό και των προηγούμενων ηγεσιών του υπουργείου Παιδείας. Για το θέμα το ΚΚΕ έχει καταθέσει επανειλημμένως Ερωτήσεις και έχει κάνει παρεμβάσεις στη Βουλή, στηρίζοντας τα αιτήματά τους.

Χαρακτηριστικό είναι πως σε απάντηση, πρόσφατα, στους βουλευτές του ΚΚΕ Γ. Γκιόκα, Ελ. Γερασιμίδου και Σπ. Χαλβατζή, ο υπουργός Παιδείας ρίχνει το μπαλάκι στο υπουργείο Οικονομικών, το οποίο πρέπει να εγκρίνει τη σχετική δαπάνη, ενώ αναφέρει τη γενική δημοσιονομική κατάσταση της χώρας και άλλες δικαιολογίες. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι συγκεκριμένοι πανεπιστημιακοί δουλεύουν στα ελληνικά πανεπιστήμια και παράγουν έργο, χωρίς, στην ουσία να έχουν κατοχυρωμένη σχέση εργασίας.

Επίσης, να σημειώσουμε ότι το προεδρείο του Συνεδρίου της ΠΟΣΔΕΠ ζητά διορισμό όλων των εκλεγμένων μελών ΔΕΠ, την άμεση δημοσιοποίηση και τήρηση της σειράς κατάταξης των εκλεγμένων μελών ΔΕΠ.

Καταδίκη για τον αποκλεισμό της συνδικαλίστριας

Συνεχίζονται οι αποφάσεις καταδίκης της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΕΛΜΕ Ικαρίας - Φούρνων να μην επιτρέψει σε συνδικαλίστρια του ΠΑΜΕ να είναι υποψήφια στις εκλογές για την ανάδειξη νέου ΔΣ στις αρχαιρεσίες της ΕΛΜΕ. Το επιχείρημα της πλειοψηφίας είναι ότι η συνδικαλίστρια, η οποία ζει, δρα συνδικαλιστικά και έχει οργανική θέση στην Ικαρία, είναι προσωρινά αποσπασμένη στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ. Μετά τα ψηφίσματα καταδίκης του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιστερίου «Ελλη Αλεξίου», της Β' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου ανάλογο ψήφισμα εξέδωσε και η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ζητώντας και αυτή από «τις δυνάμεις που πλειοψηφούν στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Ικαρίας - Φούρνων να ανακαλέσουν την επικίνδυνη για το συνδικαλιστικό κίνημα απόφασή τους». Ανακοίνωση καταδίκης εξέδωσε και το Νομαρχιακό Τμήμα Σάμου της ΑΔΕΔΥ.

14ο - 19ο ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΒΟΛΟΥ
Παρέμβαση του ΚΚΕ στο δήμο για τα κτιριακά προβλήματα

Εντονες είναι οι διαμαρτυρίες εκπαιδευτικών και γονιών του 14ου και του 19ου Δημοτικών Σχολείων Βόλου, που συστεγάζονται στη διασταύρωση των οδών Γ. Δήμου και Μεταμορφώσεως, για την εγκατάλειψη που παρουσιάζει το σχολικό κτίριο και την ελλιπή συντήρησή του, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται κίνδυνοι για τους περισσότερους από 400 μαθητές που συνωστίζονται σ' αυτό καθημερινά. Πιο συγκεκριμένα:

Οπως αναφέρουν σε Επερώτηση που κατέθεσαν οι σύμβουλοι του ΚΚΕ στο δήμο Βόλου, παρότι το σχολείο έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα διαμόρφωσης σχολικών αυλών, οι εργασίες δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί και εκκρεμούν η επίστρωση των μεγάλων μαρμάρινων επιφανειών του προαυλίου, η επιχωμάτωση του κήπου, η δεντροφύτευση, η κάλυψη του στεγάστρου στην είσοδο του 19ου Δημοτικού Σχολείου κ.ά.

Ακόμη, χρειάζονται, άμεσα, επισκευή οι μονώσεις του κτιρίου, αφού με την παραμικρή ποσότητα βροχής πλημμυρίζουν οι εσωτερικοί χώροι του σχολείου, ενώ εμποτίζονται με όμβρια ύδατα η πλάκα και οι εσωτερικοί τοίχοι, από τους οποίους διέρχονται ηλεκτροφόρα καλώδια.

Σε εκκρεμότητα, επίσης, παραμένει ο ελαιοχρωματισμός του σχολικού κτιρίου, παρά και τις επισημάνσεις της «Εκθεσης Υγειονομικής Επιθεώρησης Σχολείου σχολικού έτους 2011 - 2012» της Επόπτριας Δημόσιας Υγείας του Δήμου Βόλου. Σύμφωνα με την ίδια έκθεση θα πρέπει να γίνουν εργασίες για τον εξαερισμό των αποχωρητηρίων του σχολείου, τα οποία βρίσκονται μέσα στο κτίριο και δημιουργούν ατμόσφαιρα αποπνικτική και κυρίως ανθυγιεινή για τους μαθητές.

Οι σύμβουλοι του ΚΚΕ ρωτούν τη δημοτική αρχή:

  • Τι μέτρα θα πάρει για να προχωρήσουν οι εργασίες συντήρησης του κτιρίου και του αύλειου χώρου του 14ου και 19ου Δημοτικού Σχολείου, ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η υγιεινή των μικρών μαθητών.
  • Σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε, σε συνεννόηση με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του δήμου, να γίνουν όλες οι απαραίτητες συντηρήσεις, και σε άλλα σχολικά κτίρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα οποία παρουσιάζουν παρόμοια σοβαρά προβλήματα.
  • Τι πρόκειται να κάνει για να ενισχυθεί η τεχνική υπηρεσία του δήμου με το απαραίτητο μόνιμο εργατοτεχνικό προσωπικό και με τα κατάλληλα μέσα, ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις ανάγκες συντήρησης και επισκευής των σχολικών και άλλων δημοτικών κτιρίων.
Περί χαρισματικών παιδιών...

Ανάμεσα στα διάφορα σεμινάρια για απόκτηση «προσόντων» από εκπαιδευτικούς που διοργανώνει συχνά η Ενωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ), ανακοίνωσε τη διενέργεια σεμιναρίου για τη: «μελέτη της Ειδικής κατηγορίας των Μαθητών με αυξημένες Νοητικές και Μαθησιακές Ικανότητες. Οι Μαθητές αυτοί φοιτούν στα Γενικά Σχολεία, αλλά χρειάζονται Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση. Οι Εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και Ειδικοτήτων χρειάζεται να γνωρίζουν τα Ιδιαίτερα Γνωρίσματα αυτών των Μαθητών προκειμένου να τους βοηθήσουν σε ομαδικό ή Εξατομικευμένο Επίπεδο. Η διάγνωση και η αντιμετώπιση των Ειδικών Αναγκών αυτών των Μαθητών αποτελεί πρώτιστο στόχο και προτεραιότητα στο Σύγχρονο Εκπαιδευτικό Σύστημα», λέει η ΕΕΦ.

Τι εννοεί η ΕΕΦ; Οτι... δυστυχώς η «ειδική κατηγορία των μαθητών με αυξημένες Νοητικές και Μαθησιακές Ικανότητες» φοιτά στα Γενικά Σχολεία! «Πρώτιστος» μάλιστα «στόχος και προτεραιότητα του Σύγχρονου Εκπαιδευτικού Συστήματος είναι η διάγνωση και αντιμετώπιση των ειδικών αναγκών αυτών των μαθητών»!..

Με αφορμή το σεμινάριο και τη λογική του, η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ δίνει στη δημοσιότητα την απάντηση μιας νηπιαγωγού, που απαντά:

«Είμαι μια από τις τυχερές δασκάλες. Εχω 25 χαρισματικά παιδιά!

Η Ελένη δεν σταματάει να κρίνει τα πάντα.

Ο Ντένις ζωγραφίζει τα πιο όμορφα τρένα.

Ο Ηρακλής έχει "μια καλή πρόταση" για όλα.

Η Ραλία χτες ανακάλυψε το πορτοκαλί.

Ο Δημήτρης μιλάει συνέχεια για το μέλλον.

Η Αλεξάνδρα είναι πρωταγωνίστρια στο θέατρο.

Ο Ηλίας ξέρει πάντα τι είναι δίκαιο και τι όχι.

Η Κατερίνα λέει τις πιο ωραίες ιστορίες.

Ο Ντάβιντ σε κοιτάει στα μάτια να μάθει οτιδήποτε καινούριο.

Η Ελενα είπε το Ρο.

Ο Αλέξανδρος τρέχει σαν τον άνεμο.

Η Σταυρούλα έκανε μια καινούρια φίλη.

Ο Αντρέας θέλει να γίνει αστροναύτης.

Η Ιουλία έχει μια ερώτηση για όλα.

Η Νάσια ενθουσιάζεται με όλα.

Ο Χρήστος φτιάχνει τους πιο ψηλούς πύργους.

Η Θέμις μετράει κάθε της κουβέντα.

Η Κλαούντια μετράει ως το 100.

Η Θώμη μαθαίνει να μοιράζεται.

Ο Σταύρος διαλέγει πάντα χαρούμενα χρώματα.

Ο Στέλιος έχει ένα αστείο για κάθε περίπτωση.

Η Νασμίν τραγουδάει σαν αηδόνι.

Ο Βαγγέλης έχει παλέψει με δεινόσαυρους και τους νίκησε.

Ο Γκάμπριελ γελάει και φωτίζεται όλη η τάξη.

Η Αντωνία τους διαβάζει παραμύθια για να κοιμηθούν.

Κρατήστε τις ναζιστικές θεωρίες σας για τους "άριστους"! Οσο ακόμα είμαι στην εκπαίδευση, "πρώτιστος στόχος και προτεραιότητά μου" είναι να γίνει το καθένα απ' αυτά ο καλύτερος εαυτός του. Οχι για να επιβιώσουν στη ζούγκλα σας, αλλά για να σας την τρίψουν στα μούτρα!»...



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ