Παρασκευή 26 Σεπτέμβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ
Αντιδράσεις για υπεράριθμα τμήματα

Με οξυμένα προβλήματα και ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, έχουν έρθει αντιμέτωποι οι μαθητές και γονείς του 12ου Δημοτικού Σχολείου Αιγάλεω.

Συγκεκριμένα, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, γονείς και μαθητές έχουν να αντιμετωπίσουν σε καθημερινή βάση μια σειρά εμπόδια. Οι 63 μαθητές της Α` Δημοτικού έχουν στοιβαχτεί σε δύο αίθουσες, αφού δεν υπάρχει εκπαιδευτικός για τρίτο τμήμα. Ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό υπάρχουν και στο ολοήμερο σχολείο, με αποτέλεσμα να λειτουργεί μόνο με 30 μαθητές από τα 71 εγγεγραμμένα παιδιά.

Ομως, τα προβλήματα δεν τελειώνουν εκεί. Οι γονείς καλούνται να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη και να πληρώσουν για την καθαριότητα στις τουαλέτες, γιατί, όπως τους είπαν, «οι καθαρίστριες πληρώνονται μόνο για τις αίθουσες». Παράλληλα, καλούνται να πληρώσουν και για τον εξοπλισμό του ολοήμερου σχολείου (για παράδειγμα, φούρνο μικροκυμάτων), αφού κι εκεί υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις.

Η «Αγωνιστική Συμπαράταξη για το Αιγάλεω» επισημαίνει, σε ανακοίνωσή της, «τις τυμπανοκρουσίες της κυβέρνησης για την άψογη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος, που τελικά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα». Ταυτόχρονα, επισημαίνει ότι «η δημοτική αρχή του Αιγάλεω βρίσκεται χιλιόμετρα μακριά από τα προβλήματα, παρόλο που τα γνωρίζει». Και καλεί γονείς και εκπαιδευτικούς να συσπειρωθούν για τα κοινά τους προβλήματα και να απαιτήσουν αγωνιστικά λύση για τα προβλήματά τους.

  • Σε αποχή από τα μαθήματά τους, θα προχωρήσουν σήμερα οι μαθητές της πρώτης και δεύτερης τάξης του 1ου Δημοτικού Δάσους Χαϊδαρίου. Πέρα από τα κτιριακά προβλήματα που είχαν προκληθεί από το σεισμό του 1999, υπάρχει έλλειψη αιθουσών. Στο ίδιο σχολείο έχει ενταχθεί και το ολοήμερο σχολείο, γεγονός που διογκώνει το πρόβλημα χώρου. Ομως σ' όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η έλλειψη δύο οργανικών θέσεων στο 1ο Δημοτικό, ενώ στο ολοήμερο όλες οι οργανικές θέσεις είναι κενές. Τη Δευτέρα αναμένεται να ξεκινήσουν αποχή οι μαθητές όλων των τάξεων.
ΝΕ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
Χρειάζεται νέο συγκρότημα σχολείων

Την ανέγερση νέου συγκροτήματος για τα τρία γυμνάσια στο Φόρο της Πρέβεζας και τη ριζική ανακαίνιση του ιστορικού γυμνασίου της πόλης, απαιτεί η Νομαρχιακή Επιτροπή Πρέβεζας του ΚΚΕ, ύστερα από το τελικό «χτύπημα» που δέχτηκαν τα εν λόγω κτίρια από το σεισμό της 14ης Αυγούστου που έπληξε και την περιοχή της Πρέβεζας. Η Νομαρχιακή Επιτροπή υπογραμμίζει ότι θα δώσει τη μάχη δίπλα στους φορείς της Παιδείας, στηρίζοντας το αίτημα για δημόσια και δωρεάν Παιδεία με σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή. Παράλληλα, καλεί μαθητές, καθηγητές και γονείς να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους και να μην περιμένουν να δοθεί λύση από τους κυβερνητικούς υπαλλήλους.

Συγκεκριμένα, η Νομαρχιακή Επιτροπή Πρέβεζας του ΚΚΕ σημειώνει ότι το 1ο Γυμνάσιο, το ιστορικό γυμνάσιο όπως λέγεται, χρειάζεται ολική ανακατασκευή λόγω παλαιότητας, αλλά και εξαιτίας των προβλημάτων που έχουν δημιουργήσει οι σεισμοί συμπεριλαμβανομένου και του τελευταίου. Για το συγκρότημα των τριών γυμνασίων (2ου, 3ου και 4ου) επισημαίνει τον κίνδυνο που διατρέχουν οι μαθητές και οι καθηγητές του καθώς κρίθηκε ακατάλληλο (κίτρινο) από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια αρμόδια Επιτροπή. Σημειώνεται ότι η Τριτοβάθμια Επιτροπή έκρινε το συγκρότημα κατάλληλο (πράσινο).

Η Νομαρχία, όμως, η οποία είναι αρμόδια, για να αποφασίσει το αν θα λειτουργήσει εν τέλει το σχολικό συγκρότημα δεν έχει εκδώσει απόφαση που να παίρνει την πολιτική ευθύνη για τη λειτουργία του. Ωστόσο, με ευθύνη των διευθυντών των εν λόγω σχολείων τα μαθήματα γίνονται κανονικά, παρά το ότι καθηγητές των γυμνασίων κατέθεσαν έγγραφο στους διευθυντές των σχολείων, με το οποίο ζητούν να δοθεί απάντηση από τη Νομαρχία και τη Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας για το αν τελικά το συγκρότημα είναι κατάλληλο ή όχι.

Οι τοπικές αρχές και κυρίως ο δήμαρχος και ο Νομάρχης έχουν σοβαρότατες ευθύνες καθώς στοιβάζουν μαθητές και καθηγητές σε ακατάλληλα κτίρια για να μη στεναχωρήσουν την κυβέρνηση, ενώ όφειλαν να διεκδικήσουν νέα σχολικά κτίρια, τονίζεται.

ΝΟΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Οξυμένα προβλήματα σχολικής στέγης

Σχολεία του Νομού Χαλκιδικής επισκέπτεται από χτες ο υφυπουργός Παιδείας, Νίκος Γκεσούλης, στα πλαίσια μιας ακόμα προεκλογικού χαρακτήρα περιοδείας στο νομό. Η «κοσμογονία» ωστόσο στην εκπαίδευση, που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση από την έναρξη κιόλας της σχολικής χρονιάς, κάθε άλλο παρά επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία που προκύπτουν για το πρόβλημα της σχολικής στέγης στο Νομό Χαλκιδικής.

Η ραγδαία αύξηση του μαθητικού πληθυσμού στην περιοχή, λόγω της εγκατάστασης παλιννοστούντων και οικονομικών μεταναστών, έχει οδηγήσει σε ασφυξία τα σχολεία σε όλους τους δήμους της Χαλκιδικής, με αποτέλεσμα τα μαθήματα να γίνονται πλέον σε νοικιασμένους χώρους, σε ακατάλληλα κτίρια και σε αίθουσες με υπεράριθμους μαθητές.

Στο Δήμο Καλλικράτειας Γυμνάσιο και Λύκειο συστεγάζονται σε ανεπαρκή για τις ανάγκες των μαθητών χώρο. Η σκεπή του σχολικού συγκροτήματος είναι από αμίαντο και απαιτείται άμεσα η αντικατάστασή του αφού αποτελεί υλικό επικίνδυνο για την υγεία. Επίσης, σε νοικιαζόμενους ιδιωτικούς χώρους γίνονται τα μαθήματα του νηπιαγωγείου, ενώ επιτακτική πλέον είναι η ανάγκη για τη δημιουργία νέου Δημοτικού Σχολείου.

Στο Δήμο Ν. Τρίγλιας τα 1ο και 2ο Δημοτικά Σχολεία λειτουργούν από φέτος ως ολοήμερα, χωρίς προηγουμένως να έχει γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση προκειμένου να προσαρμοστεί η υποδομή τους στις νέες ανάγκες. Επιπλέον στο 2ο Δημοτικό Σχολείο της Ν. Τρίγλιας, το οποίο στεγάζεται σε διατηρητέο κτίριο του 1924, οι μαθητές στις 2 από τις 6 αίθουσες που διαθέτει κάνουν μάθημα στο υπόγειο, ενώ ανάλογο είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει και το Δημοτικό Σχολείο στα Ν. Πλάγια. Τα συγκεκριμένα διδακτήρια καθώς και το διδακτήριο της Κρήνης χρειάζονται άμεση συντήρηση.

Στο Δήμο Ν. Μουδανιών όλα τα νηπιαγωγεία στεγάζονται σε νοικιασμένα καταστήματα. Τεράστιο επίσης χαρακτηρίζεται το πρόβλημα σχολικής στέγης και στο Δήμο Κασσάνδρας, όπου εκτός από την ανεπάρκεια των αιθουσών τόσο στο Λύκειο και στο Γυμνάσιο Κασσανδρείας, όσο και στο Ενιαίο Δημοτικό Σχολείο Αθύτου-Καλλιθέας, στο ένα από τα δύο Δημοτικά της Κασσανδρείας τα μαθήματα γίνονται σε νοικιασμένους χώρους.

Στο Δήμο Παλλήνης τρεις τάξεις του Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου Χανιώτης-Πολυχρόνου λειτουργούν στη Χανιώτη και τρεις στον Πολύχρονο.

Στο Δημοτικό Διαμέρισμα Ορμυλίας του Δήμου Ορμυλίας το νηπιαγωγείο στεγάζεται στο υπόγειο του Δημοτικού Σχολείου, το οποίο, παρά τις ελλείψεις σε αίθουσες, λειτουργεί φέτος ως ολοήμερο. Το ΤΕΕ Νικητής στο Δήμο Σιθωνίας στεγάζεται στα υπόγεια του δημαρχείου, αφού η κατασκευή νέου σχολικού κτιρίου δε χρηματοδοτείται, παρά το γεγονός ότι υπάρχει ολοκληρωμένη μελέτη. Παράλληλα, η εγκαθίδρυση ολοήμερων σχολείων στα Δημοτικά Σχολεία του δήμου δημιουργεί την άμεση ανάγκη για νέες αίθουσες διδασκαλίας. Αμεση επισκευή και συντήρηση, ωστόσο, χρειάζονται και οι υπάρχουσες σχολικές μονάδες, καθώς οι πιστώσεις που διατίθενται γι' αυτό το σκοπό επαρκούν ίσα ίσα για τις λειτουργικές τους ανάγκες. Απαραίτητη είναι και η άμεση επισκευή της στέγης του Δημοτικού Σχολείου Γοματίου καθώς και η συντήρηση των κουφωμάτων και η υγρομόνωση του Δημοτικού Σχολείου Μεγάλης Παναγιάς.

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου του Δημοτικού Διαμερίσματος Συκιάς του Δήμου Τορώνης αναγκάζονται να μετακινούνται μεταξύ των δύο κτιρίων στα οποία φιλοξενούνται τα σχολεία τους, τα οποία επιπλέον παρουσιάζουν και τεράστιες ελλείψεις σε εποπτικό υλικό. Επίσης, κατά την επέκταση του νηπιαγωγείου της Σάρτης για τη στέγαση του ολοήμερου σχολείου δεν έχουν προβλεφτεί χώροι υγιεινής.

Το υπάρχον παραδοσιακό κτίριο στη Γαλάτιστα δεν επαρκεί για να στεγάσει τους μαθητές του Δήμου Ανθεμούντα, ενώ στο Δήμο Πολυγύρου είναι αναγκαία η άμεση κατασκευή νέου σχολικού κτιρίου για να στεγαστεί το Ενιαίο Λύκειο Πολυγύρου, το οποίο σήμερα συστεγάζεται με το Γυμνάσιο.

Ερώτηση του ΚΚΕ

Το ζήτημα της σχολικής στέγης στο Νομό Χαλκιδικής έφεραν στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιώργος Χουρμουζιάδης και Αγγελος Τζέκης με Ερώτησή τους στον υπουργό Παιδείας, Π. Ευθυμίου. Οι βουλευτές του Κόμματος υπογραμμίζουν την ευθύνη της κυβέρνησης «για την κακή κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της Παιδείας και για τα πολλά και ποικίλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία με κύριο αυτό της σχολικής στέγης, αλλά και της έλλειψης του απαιτούμενου εποπτικού υλικού και εργαστηριακού εξοπλισμού», και ρωτούν τον υπουργό Παιδείας «τι μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε να αντιμετωπιστούν άμεσα όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία του Νομού Χαλκιδικής».

Κ. ΚΙΟΥΛΑΦΑΣ
«Δεν είναι μόνο το μισθολογικό»

Με αφορμή την κρίση στα πανεπιστήμια, ο Κυριάκος Κιουλάφας, καθηγητής και πρόεδρος του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, τονίζει ότι το αδιέξοδο έχει δημιουργηθεί με ευθύνη της κυβέρνησης.

Ανάμεσα σε άλλα επισημαίνει ότι τα ΑΕΙ «αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα τα οποία τα οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε πλήρη απομόνωση, στα πλαίσια των ΑΕΙ της ΕΕ. Ετσι για παράδειγμα, η πολιτική της δημιουργίας σε "κάθε ελληνικό χωριό" και μιας Πανεπιστημιακής Σχολής, οδηγεί σε υποβάθμιση με επιταχυνόμενο ρυθμό, την παρεχόμενη Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση».

Προσθέτει ότι οι πανεπιστημιακοί αμείβονται ως «υποαπασχολούμενοι», εμπαίζονται και απειλούνται από τον υπουργό Παιδείας και «με την εφαρμοζόμενη εισοδηματική πολιτική, ωθούνται σε δραστηριότητες εκτός Πανεπιστημίων για να επιβιώσουν οικονομικά».

«Τέλος, οι φοιτητές - επισημαίνει - πέραν των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, κυρίως αυτό της εισόδου τους στις τάξεις των χιλιάδων ανέργων, τώρα ζουν το "Θέατρο του παραλόγου" θεωρούμενοι ως "όμηροι των διεκδικήσεων των καθηγητών τους"».

Καταλήγοντας ο Κ. Κιουλάφας απευθύνεται στον πρωθυπουργό λέγοντας: «Γνωρίζετε καλά κύριε πρωθυπουργέ ότι η άθλια κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα ΑΕΙ, δεν είναι απλά "το Μισθολογικό πρόβλημα" των πρώην συναδέλφων σας».

Αποφασίζουν σήμερα οι καθηγητές

Συνεδριάζουν σήμερα από το πρωί στην Αθήνα οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ της χώρας, που μεταφέρουν τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων που προηγήθηκαν. Υπενθυμίζεται ότι η εισήγηση προέβλεπε 48ωρη απεργία στις 6 και 7 του Οκτώβρη, πανελλαδικό συλλαλητήριο στην Αθήνα τη Δευτέρα 6 του Οκτώβρη, νέες Γενικές Συνελεύσεις από 7 έως 10 του Οκτώβρη και Γενική Συνέλευση προέδρων των ΕΛΜΕ το Σάββατο 11 του Οκτώβρη για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων σε περίπτωση που η κυβέρνηση δεν ικανοποιήσει τα αιτήματα των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Συλλαλητήρια για τη Δευτέρα 6 του Οκτώβρη προγραμματίζει και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας που έχει κηρύξει για εκείνη τη μέρα.

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Απόφαση για 4ωρες στάσεις εργασίας

Στο χορό των κινητοποιήσεων μπαίνουν από τη Δευτέρα και οι διοικητικοί υπάλληλοι της ανώτατης εκπαίδευσης καταγγέλλοντας το λεγόμενο «νέο, ενιαίο μισθολόγιο». Το ΔΣ της Ομοσπονδίας Διοικητικού Προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΔΠΤΕ) προκηρύσσει από τη Δευτέρα 29/9 μέχρι και την Παρασκευή 3/10 καθημερινές στάσεις εργασίας από τις 11 το πρωί ως τη λήξη του ωραρίου και πέρα από το μισθολόγιο προβάλλει μια σειρά θεσμικών και οικονομικών αιτημάτων, όπως αυτά διαμορφώθηκαν στο συνέδριο της Ομοσπονδίας. Επίσης, καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 1/10, στις 12 το μεσημέρι, έξω από το υπουργείο Παιδείας και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο συνέχισης των «πενθήμερων στάσεων εργασίας» και μετά τις 6/10, αφού εκτιμηθεί η πορεία των διεκδικήσεων.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ
Συνεχίζουν και κλιμακώνουν τον αγώνα

Από παλιότερη κινητοποίηση των πανεπιστημιακών

ICON

Από παλιότερη κινητοποίηση των πανεπιστημιακών
Την κλιμάκωση του αγώνα αποφάσισαν οι πανεπιστημιακοί, μετά την αδιαλλαξία της κυβέρνησης απέναντι στα αιτήματά τους. Συνεχίζουν λοιπόν, τις κινητοποιήσεις και προγραμματίζουν: Την Τετάρτη 1/10 ανοιχτή συνεδρίαση της Διοικούσας Επιτροπής της Ομοσπονδίας με εκπροσώπους των συλλόγων και, παράλληλα, συγκεντρώσεις, πορείες, διοργάνωση εκδήλωσης με άλλους φορείς για το δημόσιο Πανεπιστήμιο και αποστολή επιστολής στους πρυτάνεις, ζητώντας την έμπρακτη συμπαράστασή τους. Στο πλαίσιο των αιτημάτων τους, απορρίπτουν πλέον το πόρισμα της επιτροπής διαλόγου, αφού κι η ίδια η κυβέρνηση το αθέτησε και απαιτούν ενσωμάτωση των επιδομάτων στο βασικό μισθό, γενναίες αυξήσεις στους μισθούς και στις δαπάνες για τα ΑΕΙ και απόσυρση του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση.

Χθες ο υπουργός Παιδείας, Π. Ευθυμίου, σε μια προσπάθεια να απαντήσει στις κατηγορίες περί «αφερεγγυότητας» της κυβέρνησης, δήλωσε παραθέτοντας μαρτυρίες πρυτάνεων ότι ουδέποτε είχε δεσμευτεί σε σύνοδο πρυτάνεων για αυξήσεις της τάξης του 20% και ότι τα πρακτικά της τελευταίας Συνόδου στα Γιάννενα, που τον εμφανίζουν να υπόσχεται κάτι τέτοιο είναι ανακριβή. Η ουσία πάντως παραμένει, καθώς το κοινό πόρισμα της Επιτροπής Διαλόγου με τους πανεπιστημιακούς υπογράφεται από στελέχη του υπουργείου Παιδείας.

Επίσης, λίγο μετά την επιστολή του Π. Ευθυμίου για την περικοπή των αποδοχών των πανεπιστημιακών που κινητοποιούνται, ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός, που καταγγέλλει η ΠΟΣΔΕΠ: Εισαγγελέας επισκέφθηκε χθες τις Γραμματείες των Τμημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ζήτησε τα στοιχεία των προέδρων των Τμημάτων, προκειμένου να τους κλητεύσει να δώσουν στοιχεία για τις περσινές απεργίες των μελών ΔΕΠ του Ιδρύματος.

Στα ΤΕΙ

Ελάχιστα διαφοροποιημένη φαίνεται η στάση της κυβέρνησης απέναντι στα ΤΕΙ, με στόχο τη διάσπαση του «μετώπου» των κινητοποιήσεων. Ο υπουργός Οικονομικών, Ν. Χριστοδουλάκης, στην προχθεσινή συνάντηση με τους εκπροσώπους της ΟΣΕΠ (Ομοσπονδία Συλλόγων Εκπαιδευτικού Προσωπικού) ΤΕΙ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας επιπλέον ενίσχυσης σε επίδομα, ώστε να κλείσει η μεγάλη ψαλίδα των μισθών τους, σε σχέση με τους μισθούς των πανεπιστημιακών. Ωστόσο, παρά τις «διασπαστικές» προσπάθειες της κυβέρνησης, ΟΣΕΠ και ΠΟΣΔΕΠ πραγματοποιούν σήμερα κοινή σύσκεψη.

Στη χθεσινή συνεδρίαση του ΚΔΣ της ΟΣΕΠ, σύμφωνα με πληροφορίες, η εισήγηση της πλειοψηφίας ήταν να συνεχιστεί ο διάλογος με τον υπουργό Οικονομικών, να αποδεχτούν την αύξηση του 7% με κάποια ανταλλάγματα και να διακόψουν τις κινητοποιήσεις. Τελικά, η απόφαση που πάρθηκε είναι να συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις και να ξανασυναντηθούν οι εκπρόσωποι της ΟΣΕΠ με τον υπουργό τη Δευτέρα, με στόχο να συμφωνήσουν αν η αύξηση φτάσει τουλάχιστον στο 10%. Μετά από αυτήν τη συνάντηση, τη Δευτέρα, θα ξανασυνεδριάσει το ΚΔΣ της ΟΣΕΠ για να διαμορφώσει την τελική πρόταση προς τους συλλόγους.

Στη χθεσινή συνεδρίαση της ΟΣΕΠ, παραβρέθηκαν και οι πρόεδροι των ΤΕΙ, οι οποίοι συναντήθηκαν επίσης και με τον υπουργό Παιδείας. Απέναντι στην ΟΣΕΠ, οι πρόεδροι παραδέχτηκαν τα σοβαρά προβλήματα των ΤΕΙ, αλλά τα διαχώρισαν σε διοικητικά (που είναι στην αρμοδιότητά τους και γι' αυτά μπορούν από κοινού να διεκδικήσουν χρήματα για τα ιδρύματα από το υπουργείο) και μισθολογικά, που είναι στην αρμοδιότητα των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας οι πρόεδροι των ΤΕΙ παρουσίασαν τα προβλήματα των ιδρυμάτων, διεκδικώντας κονδύλια. Εξήγησαν ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να προσλάβουν έκτακτο εκπαιδευτικό προσωπικό, εφόσον δεν έχουν εξοφλήσει ακόμα τις αποδοχές του προηγούμενου έτους σ' αυτήν την κατηγορία εργαζομένων, που αποτελεί την πλειοψηφία του εκπαιδευτικού προσωπικού στα ιδρύματα. Αποτέλεσμα, λοιπόν, εάν δεν προσληφθούν έκτακτοι, θα είναι να χαθούν πολλά μαθήματα στα ΤΕΙ. Ο υπουργός δεσμεύτηκε να στείλει ένα κονδύλι στα ιδρύματα μέσα στον Οκτώβρη και οι πρόεδροι είπαν ότι μέχρι τότε δε θα προσλάβουν έκτακτους εκπαιδευτικούς.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ