Κυριακή 1 Οχτώβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ F1
Νίκη Σουμάχερ άλμα προς τον τίτλο

Η Ινδιανάπολη αναδείχτηκε κάτι παραπάνω από φιλόξενη για τη Φεράρι, αφού το δίδυμο Σουμάχερ - Μπαριτσέλο πέτυχε το 1-2, βάζοντας πλέον δίπλα στα ονόματά τους τον τίτλο του φαβορί για την κατάκτηση των πρωταθλημάτων τόσο στους οδηγούς όσο και στους κατασκευαστές

Η στιγμή της προσπέρασης
Η στιγμή της προσπέρασης
Η εκκίνηση βρήκε τον Σουμάχερ στην πρώτη θέση με τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ λίγο πιο πίσω. Ο Βρετανός έφυγε νευρικός πριν ανάψει το πράσινο. Ετσι προηγήθηκε αλλά ταυτόχρονα εισέπραξε και μια ποινή 10 δευτερολέπτων που αρκούσαν για να τον θέσουν εκτός μάχης. Τα πράγματα όμως για τη Μακλάρεν πήγαν ακόμα χειρότερα. Τα λάστιχα βροχής δε «βόλεψαν» τον Κούλθαρντ που έκανε ό,τι μπορούσε για να βοηθήσει τον ομόσταυλο Χάκινεν. Ο Φιλανδός όμως έκαψε τον κινητήρα του στον 25ο γύρο και οι ελπίδες έσβησαν μαζί με το μοτέρ.

Ο Σουμάχερ είχε καταφέρει από τον 7ο γύρο να περάσει τον Κούλθαρντ και αυτό που χρειαζόταν ήταν να μην πάει κάτι στραβά. Η αλλαγή ελαστικών πραγματοποιήθηκε επιτυχώς από τη Φεράρι και ο Σουμάχερ βγήκε πρώτος από τα πιτς και αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που ο Χάκινεν έκαψε τον κινητήρα αφού αναγκάστηκε να οδηγήσει πάνω από τα όρια.

Ο Σουμάχερ από κει και πέρα έκανε μια γρήγορη βόλτα που έφθανε για να πάρει τη νίκη. ο Ρ. Μαρικέλο ανεβαίνοντας μέχρι τη δεύτερη θέση χάρισε πολύτιμους βαθμούς στη Φεράρι. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Καρλ - Χάιντς Φρέντσεν που ήταν και ο μοναδικός πιλότος με εμπειρία στην πίστα της Ινδιανάπολης. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Ζακ Βιλνέβ με την BAR, ο οποίος είχε κερδίσει παλαιότερα στην οβάλ πίστα της περιοχής, ο Κούλθαρντ που πρόσφερε πολύτιμους βαθμούς στη Μακλάρεν, ενώ την καλή εμφάνιση της BAR ολοκλήρωσε ο Ρικάρντο Ζόντα με μια έκτη θέση.

Σουμάχερ, Μπαριτσέλο,Φρέτζεν πανυγυρίζουν
Σουμάχερ, Μπαριτσέλο,Φρέτζεν πανυγυρίζουν
Μετά την Ινδιανάπολη μοναδικοί υποψήφιοι για τον τίτλο με βάση τη βαθμολογία και τα δύο εναπομείναντα γκραν πρι, είναι ο Σουμάχερ και ο Χάκινεν. Ο Γερμανός προηγείται του Φιλανδού με 8 βαθμούς διαφορά, ενώ και η Φεράρι έχει κερδίσει μια διαφορά 10 βαθμών από τη Μακλάρεν. Το πόσο οριακό είναι το γκραν πρι της Σουζούκα στις 8 του Οκτώβρη, το δείχνουν οι αριθμοί, που για τον Χάκινεν είναι αμείλικτοι. Αν καταφέρει να πάρει τη νίκη, θα δώσει τον αγώνα για την κατάκτηση του τίτλου στη Μαλαισία. Αν βέβαια ο Σουμάχερ νικήσει στη Σουζούκα, μάλλον το πρωτάθλημα θα ξαναπάει σε έναν οδηγό της Φεράρι μετά από μια εικοσαετία.

ΝΕΟ OPEL CORSA
Η εξέλιξη του επαναστάτη

Το νέο Corsa αποτελεί την εξέλιξη ενός επαναστάτη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο

Η πρώτη παρουσίαση του γνωστού μας Opel Corsa είχε ταράξει τα νερά της μικρής κατηγορίας. Το Corsa έμοιαζε σαν επαναστάτης με τη διαφορετική του αισθητική και την εξαιρετικά αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής. Το νέο Opel Corsa δεν τάραξε τα νερά με τον ίδιο τρόπο. Ποιος θα άλλαζε εξάλλου το πιο πετυχημένο μοντέλο στην ιστορία της εταιρίας; Η σχεδιαστική γραμμή έχει σεβαστεί τον προκάτοχό του, αλλά έχουν μπει οι κατάλληλες πινελιές, ώστε το μοντέλο να μοιάζει πραγματικά σύγχρονο. Τα φωτιστικά πίσω έχουν ανεβεί ψηλά στις κολόνες και αποτελούν μια συνέχεια του πίσω παρμπρίζ. Εμπρός έχουν αλλάξει σχήμα όντας περισσότερο οξείες γραμμές, κάτι που ταιριάζει με το νεύρο που υπάρχει στο μέσο του καπό. Τα φτερά το κάνουν να δείχνει πιο μυώδες, ενώ το σύνολο αποδίδει ένα πιο νεανικό χαρακτήρα. Αυτό εξάλλου ήταν και η βασική επιδίωξη των σχεδιαστών. Να εξελίξουν ένα σχήμα, δίνοντας όμως μια «διάθεση οδηγικής ευχαρίστησης».

Το νέο Corsa έχει μεγαλώσει κατά 8 εκατοστά και οι εσωτερικοί χώροι του είναι κορυφαίοι για την κατηγορία. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε επίπεδα «Astra», όπως και η συνολική αίσθηση. Το αυτοκίνητο μοιάζει να δηλώνει τη γερμανική καταγωγή του στους τομείς της παθητικής και της ενεργητικής ασφάλειας, όπως και στην ποιότητα του αμαξώματος. Μόνο στο εσωτερικό θα περίμενε κανείς κάτι ακόμα καλύτερο, αφού τα σκληρά αντίθετα από ό,τι συνήθως ήταν μάλλον σκληρά. Βέβαια, αξίζει να πούμε ότι τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε στην Ολλανδία ήταν προπαραγωγής και οι υπεύθυνοι της Opel μας διαβεβαίωναν ότι τα μοντέλα που θα διατεθούν στην αγορά θα είναι ακόμη καλύτερης ποιότητας. Στο δρόμο πάντως το νέο Corsa ήταν εξαιρετικά βελτιωμένο. Βοηθούντος του οδοστρώματος ακόμα και στη βροχή το κράτημα άγγιζε το άριστα.


Οι κινητήρες είναι του 1, 1,2. και 1,4 λίτρων ενώ η έκδοση 651 θα φορά το σύνολο του 1,8 λίτρων που αποδίδει 125 άλογα. Εκεί που θα πρέπει πάντως να σταθεί κάποιος είναι το Easytronic. Το νέο αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο της Opel που θα τοποθετείται αρχικά στην έκδοση με τον κινητήρα των 1.200 κ.εκ. Το Easytronic λειτουργεί είτε όπως ένα κλασικό αυτόματο είτε ως σειριακό. Σε μια πρώτη επαφή μοιάζει ιδανικό για χρήση στην πόλη. Στα πλεονεκτήματά του το μικρό βάρος και το κόστος που είναι κατά 250.000 μικρότερο ενός κλασικού αυτόματου κιβωτίου.

Το Corsa που αναμένεται στην Ελλάδα στο τέλος Οκτώβρη θα έχει ως βασική τιμή κάτι λιγότερο από 3 εκατ. θα έρχεται με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, ακόμα και στις πιο απλές εκδόσεις. Ο «Κυριακάτικος Ρίζος» επιφυλάσσεται για μια εκτενέστερη παρουσίαση του Corsa, όταν το οδηγήσουμε στους ελληνικούς δρόμους.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ