Η Ινδιανάπολη αναδείχτηκε κάτι παραπάνω από φιλόξενη για τη Φεράρι, αφού το δίδυμο Σουμάχερ - Μπαριτσέλο πέτυχε το 1-2, βάζοντας πλέον δίπλα στα ονόματά τους τον τίτλο του φαβορί για την κατάκτηση των πρωταθλημάτων τόσο στους οδηγούς όσο και στους κατασκευαστές
Ο Σουμάχερ είχε καταφέρει από τον 7ο γύρο να περάσει τον Κούλθαρντ και αυτό που χρειαζόταν ήταν να μην πάει κάτι στραβά. Η αλλαγή ελαστικών πραγματοποιήθηκε επιτυχώς από τη Φεράρι και ο Σουμάχερ βγήκε πρώτος από τα πιτς και αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που ο Χάκινεν έκαψε τον κινητήρα αφού αναγκάστηκε να οδηγήσει πάνω από τα όρια.
Ο Σουμάχερ από κει και πέρα έκανε μια γρήγορη βόλτα που έφθανε για να πάρει τη νίκη. ο Ρ. Μαρικέλο ανεβαίνοντας μέχρι τη δεύτερη θέση χάρισε πολύτιμους βαθμούς στη Φεράρι. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Καρλ - Χάιντς Φρέντσεν που ήταν και ο μοναδικός πιλότος με εμπειρία στην πίστα της Ινδιανάπολης. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Ζακ Βιλνέβ με την BAR, ο οποίος είχε κερδίσει παλαιότερα στην οβάλ πίστα της περιοχής, ο Κούλθαρντ που πρόσφερε πολύτιμους βαθμούς στη Μακλάρεν, ενώ την καλή εμφάνιση της BAR ολοκλήρωσε ο Ρικάρντο Ζόντα με μια έκτη θέση.
Το νέο Corsa αποτελεί την εξέλιξη ενός επαναστάτη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο
Το νέο Corsa έχει μεγαλώσει κατά 8 εκατοστά και οι εσωτερικοί χώροι του είναι κορυφαίοι για την κατηγορία. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε επίπεδα «Astra», όπως και η συνολική αίσθηση. Το αυτοκίνητο μοιάζει να δηλώνει τη γερμανική καταγωγή του στους τομείς της παθητικής και της ενεργητικής ασφάλειας, όπως και στην ποιότητα του αμαξώματος. Μόνο στο εσωτερικό θα περίμενε κανείς κάτι ακόμα καλύτερο, αφού τα σκληρά αντίθετα από ό,τι συνήθως ήταν μάλλον σκληρά. Βέβαια, αξίζει να πούμε ότι τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε στην Ολλανδία ήταν προπαραγωγής και οι υπεύθυνοι της Opel μας διαβεβαίωναν ότι τα μοντέλα που θα διατεθούν στην αγορά θα είναι ακόμη καλύτερης ποιότητας. Στο δρόμο πάντως το νέο Corsa ήταν εξαιρετικά βελτιωμένο. Βοηθούντος του οδοστρώματος ακόμα και στη βροχή το κράτημα άγγιζε το άριστα.
Το Corsa που αναμένεται στην Ελλάδα στο τέλος Οκτώβρη θα έχει ως βασική τιμή κάτι λιγότερο από 3 εκατ. θα έρχεται με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, ακόμα και στις πιο απλές εκδόσεις. Ο «Κυριακάτικος Ρίζος» επιφυλάσσεται για μια εκτενέστερη παρουσίαση του Corsa, όταν το οδηγήσουμε στους ελληνικούς δρόμους.