Κυριακή 10 Μάρτη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τροχοί
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΕΚΠΤΩΣΗ έως και 1.080 ευρώ προσφέρει η Opel θέλοντας να ευχαριστήσει τους αγοραστές για την πρώτη θέση που κατέκτησε στον πίνακα των πωλήσεων το 2001. Η προσφορά αυτή είναι κλιμακούμενη ως προς το όφελος και ισχύει για τα μοντέλα Opel Agila, Opel Corsa, Opel Astra και Opel Zafira, για περιορισμένο χρονικό διάστημα και αριθμό αυτοκινήτων. Περισσότερες πληροφορίες στο Δίκτυο Διανομέων Opel σε όλη την Ελλάδα.

***

ΜΠΟΡΕΙ να είχε μόλις τρεις ρόδες, να μην είχε πόρτες, ζώνες ασφαλείας ή παρμπρίζ. Παρ' όλ' αυτά, θεωρείται ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ. 80 άνθρωποι έχουν ήδη εκδηλώσει επιθυμία να πληρώσουν 58.000 ευρώ για την απόκτησή του. Το τρίκυκλο Benz Patent Motor Car σχεδιάστηκε από τον Καρλ Μπενζ το 1886 και δύο χρόνια αργότερα ξεκίνησε η παραγωγή του, που ανήλθε συνολικά σε 25 μονάδες. Εφοδιαζόταν από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 0,75 λίτρων και μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 16 χλμ./ώρα. Δε διέθετε τιμόνι, αλλά... πηδάλιο και το βάρος του έφτανε τα 265 κιλά. Σήμερα 80 άνθρωποι έχουν ήδη εκδηλώσει επιθυμία να πληρώσουν 58.000 ευρώ για την απόκτησή του. Αυτή την επιθυμία θα καλύψει η Mercedes κατασκευάζοντας αντίγραφα τα οποία θα είναι πανομοιότυπα, χειροποίητα και θα παραχθούν στη Γερμανία με χρήση αυθεντικών υλικών. Η μοναδική αλλαγή αφορά στον κινητήρα, που τροποποιήθηκε για να χρησιμοποιεί κανονική βενζίνη. Ασφαλώς, εξαιτίας των προδιαγραφών δεν μπορεί να λάβει έγκριση για χρήση στους δημόσιους δρόμους.

***

«ΦΑΙΔΡΑ» είναι το όνομα (συνεχίζει... ελληνικά) του πολυμορφικού που παρουσιάζει η Lancia. Η εξωτερική εμφάνιση της Phedra είναι αρκετά πρωτότυπη, με τους μεγάλων διαστάσεων προβολείς και την αντίστοιχα μεγάλη μάσκα να κυριαρχούν. Κατά τα άλλα, οι διαστάσεις, καθώς και οι λύσεις που υιοθετούνται είναι κοινές με τα τρία μοντέλα με τα οποία μοιράζεται τα βασικά εξαρτήματα (Fiat Ulysse, Peugeot 807 και Citroen C8). Επίσης και η εμφάνιση του εσωτερικού είναι ακριβώς ίδια. Θέλοντας να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες, η Lancia τοποθέτησε στη Phedra τρεις σειρές των δύο καθισμάτων, διαμορφώνοντας έτσι τον συνολικό αριθμό των επιβατών σε έξι. Η Lancia Phedra αναμένεται στην αγορά την άνοιξη, προικισμένη με ένα πολύ πλούσιο πακέτο εξοπλισμού και στοχεύοντας στη διαρκώς αυξανόμενη πίτα των πωλήσεων της κατηγορίας των MPV.

Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
Με «απογείωση» ξεκίνησε η Φόρμουλα 1

... και τα επινίκια για Σουμάχερ-Ραϊκόνεν (φωτό) και Μοντόγια

Sportidea

... και τα επινίκια για Σουμάχερ-Ραϊκόνεν (φωτό) και Μοντόγια
Με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο ξεκίνησε το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 στην Αυστραλία. Με την εκκίνηση ο Ραλφ Σουμάχερ προσέκρουσε στον Ρούμπενς Μπαρικέλο, απογειώθηκε και αφού πραγματοποίησε μια πτήση με περίπου 280 χλμ προσγειώθηκε στην αμμοπαγίδα, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί. Ο αγώνας, βέβαια, επηρεάστηκε δραματικά, αφού οι συνέπειες της σύγκρουσης ήταν να εγκαταλείψουν οι δέκα από τους είκοσι συμμετέχοντες. Ο αγωνοδίκης, μάλιστα, δεν έδωσε δεύτερη εκκίνηση, κάτι που είχε ευεργετικά αποτελέσματα στον Μίχαελ Σουμάχερ, που χάρη στην εμπειρία του πέρασε από το σημείο της σύγκρουσης αλώβητος, ενώ φάνηκε ανώτερος του βασικού αντιπάλου του Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, όταν πραγματοποίησε εκπληκτικό προσπέρασμα από την εσωτερική, αφήνοντας τον Κολομβιανό δεύτερο. Η ανωτερότητα του Σουμάχερ καταδεικνύεται και από τη διαφορά των δεκαοκτώ δευτερολέπτων, αλλά και τη δήλωση του Juan Pablo που είπε: «Είχα μια ενδιαφέρουσα κόντρα με τον Michael. Οταν τον προσπέρασα, σκέφτηκα ότι μπορούσα να ξεφύγω. Γρήγορα, όμως, συνειδητοποίησα ότι απλά τον καθυστερούσα, αφού είχε περισσότερη ταχύτητα και ήταν θέμα χρόνου μέχρι να χάσω το προβάδισμα.»

Στη νίκη του Σούμι βέβαια, που ήταν και 54η της καριέρας του, έπαιξε ρόλο, όπως πάντα, και η στρατηγική της Φεράρι που επέλεξε να ξεκινήσει τα φετινά γκραν πρι με το περσινό μονοθέσιο και όχι με αυτό του 2002 που προφανώς δε θεωρήθηκε απόλυτα έτοιμο.

Η μάχη μεταξύ Σουμάχερ και Μοντόγια
Η μάχη μεταξύ Σουμάχερ και Μοντόγια
Τους δύο πρώτους, Σουμάχερ και Μοντόγια ακολούθησε ο Kimi Raikkonen, ο οποίος είχε αλλάξει το ρύγχος της McLaren έπειτα από το συμβάν της πρώτης στροφής, και αναρριχήθηκε σταδιακά από την πέμπτη θέση. Ο Ραϊκόνεν μάλιστα κατάφερε να φτάσει μέχρι τη δεύτερη φάση, περνώντας τον Juan-Pablo Montoya, ο οποίος όμως τον ξαναπέρασε μετά την έξοδο στο τέλος της ευθείας, όταν ο οδηγός της McLaren άργησε να φρενάρει, αφήνοντάς τον στην τρίτη θέση της κατάταξης.

Οι δύο οδηγοί της Jaguar, Eddie Irvine και Pedro de la Rosa, στάθηκαν τυχεροί και τερμάτισαν στην τέταρτη και την όγδοη (τελευταία) θέση αντίστοιχα. Ο πρώτος αντιμετώπισε πρόβλημα με την πρόσφυση της R3, ενώ ο δεύτερος με το ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο διόρθωσε στα pits.

Οι οδηγοί της Minardi, Mark Webber και Alex Yoong, τερμάτισαν στην πέμπτη και την έβδομη θέση αντίστοιχα, ενώ ο πρώτος αποθεώθηκε από τους συμπατριώτες του. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αυστραλός, οδήγησε επί 40 γύρους με κατεστραμμένο το διαφορικό, πραγματοποιώντας "short shift" (αλλαγές σχέσεων με μειωμένες τις στροφές του κινητήρα).

Ο Mika Salo ήταν ο μόνος οδηγός της Toyota που τερμάτισε, αφού ο Allan McNish εγκατέλειψε στην πολλαπλή σύγκρουση της πρώτης στροφής. Ο Φινλανδός, παρά το ισχυρότερο μονοθέσιο, προσπάθησε μάταια να περάσει τη Minardi του Mark Webber, διακινδυνεύοντας μία εγκατάλειψη, αλλά η ομάδα τον "περιόρισε" στην έκτη θέση, προκειμένου να χάσει από τον αγώνα και το δεύτερο μονοθέσιό της. «Η σημερινή μας εμφάνιση ήταν φανταστική», δήλωσε ο Mika Salo. «Μετά το ατύχημα και την αναγκαστική είσοδο μου στα pits, η συμπεριφορά του μονοθεσίου ήταν εκπληκτική, τόσο σε ταχύτητα όσο και σε αξιοπιστία. Είμαι ευτυχισμένος για την ομάδα. Ολοι δούλεψαν πολύ καλά στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Εχω κερδίσει βαθμούς και παλαιότερα, θεωρώ όμως αυτόν ειδικά ως τον πολυτιμότερο».

Ο τελικός νικητής
Ο τελικός νικητής
Από την πλευρά του ο Jarno Trulli δήλωσε ότι η αιτία για την απώλεια ελέγχου του μονοθεσίου του και τη συντριβή του στην πίστα του Albert Park πιθανόν ήταν η ύπαρξη λαδιών στο οδόστρωμα.

Ο Ιταλός οδηγός, η απόδοση του οποίου με τη νέα Renault ήταν ικανοποιητική κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, μετά την είσοδο του αυτοκινήτου του αλυτάρχη στην πίστα ξεκίνησε από την έβδομη θέση. Ομως, λίγο αργότερα έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, έχοντας στους καθρέφτες του τον τελικό νικητή του αγώνα, Michael Schumacher.




Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ