Sportidea |
Στη νίκη του Σούμι βέβαια, που ήταν και 54η της καριέρας του, έπαιξε ρόλο, όπως πάντα, και η στρατηγική της Φεράρι που επέλεξε να ξεκινήσει τα φετινά γκραν πρι με το περσινό μονοθέσιο και όχι με αυτό του 2002 που προφανώς δε θεωρήθηκε απόλυτα έτοιμο.
Οι δύο οδηγοί της Jaguar, Eddie Irvine και Pedro de la Rosa, στάθηκαν τυχεροί και τερμάτισαν στην τέταρτη και την όγδοη (τελευταία) θέση αντίστοιχα. Ο πρώτος αντιμετώπισε πρόβλημα με την πρόσφυση της R3, ενώ ο δεύτερος με το ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο διόρθωσε στα pits.
Οι οδηγοί της Minardi, Mark Webber και Alex Yoong, τερμάτισαν στην πέμπτη και την έβδομη θέση αντίστοιχα, ενώ ο πρώτος αποθεώθηκε από τους συμπατριώτες του. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αυστραλός, οδήγησε επί 40 γύρους με κατεστραμμένο το διαφορικό, πραγματοποιώντας "short shift" (αλλαγές σχέσεων με μειωμένες τις στροφές του κινητήρα).
Ο Mika Salo ήταν ο μόνος οδηγός της Toyota που τερμάτισε, αφού ο Allan McNish εγκατέλειψε στην πολλαπλή σύγκρουση της πρώτης στροφής. Ο Φινλανδός, παρά το ισχυρότερο μονοθέσιο, προσπάθησε μάταια να περάσει τη Minardi του Mark Webber, διακινδυνεύοντας μία εγκατάλειψη, αλλά η ομάδα τον "περιόρισε" στην έκτη θέση, προκειμένου να χάσει από τον αγώνα και το δεύτερο μονοθέσιό της. «Η σημερινή μας εμφάνιση ήταν φανταστική», δήλωσε ο Mika Salo. «Μετά το ατύχημα και την αναγκαστική είσοδο μου στα pits, η συμπεριφορά του μονοθεσίου ήταν εκπληκτική, τόσο σε ταχύτητα όσο και σε αξιοπιστία. Είμαι ευτυχισμένος για την ομάδα. Ολοι δούλεψαν πολύ καλά στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Εχω κερδίσει βαθμούς και παλαιότερα, θεωρώ όμως αυτόν ειδικά ως τον πολυτιμότερο».
Ο Ιταλός οδηγός, η απόδοση του οποίου με τη νέα Renault ήταν ικανοποιητική κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, μετά την είσοδο του αυτοκινήτου του αλυτάρχη στην πίστα ξεκίνησε από την έβδομη θέση. Ομως, λίγο αργότερα έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, έχοντας στους καθρέφτες του τον τελικό νικητή του αγώνα, Michael Schumacher.