Η επιτυχία του Zafira οφείλεται σε ένα βαθμό και στο σύστημα FLEX 7 που μπορεί να το μεταμορφώσει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα από πενταθέσιο σε επταθέσιο, ενώ δίνει και τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη του να το κυκλοφορεί ως διθέσιο μεταφέροντας σχεδόν οτιδήποτε σε ένα χώρο αποσκευών που φθάνει σε όγκο τα 1.700 λίτρα. Το Zafira έχει κερδίσει μέχρι σήμερα 23 βραβεία, ανάμεσά τους του «Αυτοκινήτου της χρονιάς» από το περιοδικό «Automotor und Sport». Το «Χρυσό τιμόνι» από την εφημερίδα «Bild am Sountag» ενώ οι αναγνώστες του περιοδικού «Auto Zaitung» το έχουν επιλέξει τρεις συνεχείς φορές ως το καλύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο. Η αποδοχή του αυτοκινήτου είναι τέτοια που όπως έδειξε έρευνα που πραγματοποίησε η ίδια η Opel, το 72% των αγοραστών του Zafira ήταν προηγουμένως κάτοχοι αυτοκινήτου άλλης εταιρίας.
Οταν το όχημα THS-M βρίσκεται σταματημένο το σύστημα idling stop διακόπτει τη λειτουργία του κινητήρα. Στην επανεκκίνηση του αυτοκινήτου το μοτέρ δίνει ισχύ και ο κινητήρας ξαναπαίρνει μπροστά. Το μοτέρ λειτουργεί σαν γεννήτρια μετατρέποντας σε ηλεκτρική ενέργεια την ενέργεια της επιβράδυνσης. Το μοτέρ βρίσκεται συνδεμένο και με τον συμπιεστή του κλιματισμού, τον οποίο τροφοδοτεί με ισχύ διασφαλίζοντας την καλύτερη λειτουργία του κλιματισμού ιδίως όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.
Στον ιαπωνικό κύκλο δοκιμών το THS-M, προσαρμοσμένο σε ένα αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο, μείωσε την κατανάλωση κατά 15% ενώ ευεργετική ήταν η λειτουργία του και στον τομέα της εκπομπής ρύπων. Στην Toyota πιστεύουν ότι το THS-Μ συνδυασμένο με βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού ενδέχεται να δημιουργήσει το πρώτο αυτοκίνητο με 50% μειωμένες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τις επίσημες προδιαγραφές του 2000. Η ιαπωνική εταιρία ετοίμασε το ημιυβριδικό σύστημα στα πλαίσια του περιβαλλοντικού της προγράμματος και προγραμματίζει να παρουσιάσει το πρώτο όχημα με THS-M το ερχόμενο φθινόπωρο. Το THS-M είναι απόγονος του THS που κινεί το Prius, το πρώτο υβριδικό όχημα παραγωγής στον κόσμο, που παρουσιάστηκε το 1997 και έχει πραγματοποιήσει πωλήσεις 60.000 μονάδων. Το νέο σύστημα είναι κατάλληλο για μεγαλύτερα οχήματα ενώ δοκιμάζεται και σε οχήματα κυψελών καυσίμου.
Ανασταίνοντας ένα όνειρο
Τα Thunderbirds του '50 και του '60 ήταν αυτά που άλλαξαν την εικόνα του μικρού σπορ διθέσιου με τα ευρύχωρα τετράθυρα χρωμιωμένα σεντάν που εξυπηρετούσαν την οικογένεια και ταυτόχρονα ξυπνούσαν τα πάθη. Σήμερα ένα Bullet Bird ή ένα Rocket Bird, όπως τα αποκαλούν οι φανατικοί, αποτελεί συλλεκτικό πόθο για πολλούς. Το Sports Roadster του 1962 ειδικά, το οποίο μεταμορφωνόταν από τετραθέσιο σε διθέσιο, χάρη σε ένα κάλυμμα από ανθρακονήματα, σίγουρα είναι όνειρο και για πολλούς νεότερους και όχι μόνο για νοσταλγούς του '60.
Το Thunderbird που βγήκε από τα σχεδιαστήρια της Ford το 1999, στις μέρες μας αποτελεί έναν ύμνο σε αυτά τα αυτοκίνητα και η σχεδίασή του θυμίζει έντονα τα πρώτα αυτοκίνητα της σειράς του 1955. Το πειραματικό Thunderbird Sports Roadster είναι μια παραλλαγή της σχεδίασης του 1962 και αντανακλά τη φανταχτερή δεκαετία των χίπις και των κοινωνικών επαναστάσεων. Το χρώμα του κόκκινο ζωηρό και γυαλιστερό και το σαλόνι σε λευκό δέρμα. Από το ίδιο υλικό τα ενσωματωμένα προσκέφαλα με το ανάγλυφο σήμα της Thurderbird. Το κάλυμμα των πίσω καθισμάτων είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα όπως και στο μοντέλο του 1962. Οι σφιγκτήρες δείχνουν τη σημασία που δόθηκε στη λεπτομέρεια και είναι φυσικά χρωμιωμένοι. Το παρελθόν «ζει» και στο τιμόνι των τριών ακτίνων και τους ντυμένους με λευκό δέρμα μοχλούς ταχυτήτων και χειρόφρενου. Οι βελόνες των οργάνων -σε χρώμα τιρκουάζ- δημιουργούν αντίθεση με τις μεταλλικές βάσεις. Το μέταλλο είναι στοιχείο ευρύτατα χρησιμοποιημένο στη διακόσμηση του εσωτερικού των θυρών, ενώ δε θα μπορούσε να λείπει το αλουμινένιο μπουτόν. Αν όμως είναι κάτι που υπογραμμίζει το χαρακτήρα του Thunderbird Sports Roadster είναι οι μεγάλοι στρογγυλοί προβολείς και η χρωμιωμένη μάσκα, που μοιάζει να βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του 1962. Στον κόσμο του χρωμίου ανήκει μια ενσωματωμένη κοιλότητα στο καπό και οι 18άρες ζάντες, με τα λάστιχα χαμηλού προφίλ.