Πριν παρέλθει η πενταετία η Scoda αποφάσισε να ανανεώσει την Octavia, ώστε να προλάβει τις ρυτίδες του χρόνου
Εκτός από τους διάφανου κρυστάλλου προβολείς, νέες είναι οι αλουμινένιες ζάντες που διατίθενται σε διαστάσεις 15 και 16 ιντσών, όπως και το κρύσταλλο της πέμπτης πόρτας που έχει ξανασχεδιαστεί. Το εσωτερικό έχει μεγαλώσει και επαρκεί για την άνετη μετακίνηση πέντε επιβατών. Διαφοροποιημένος είναι ο πίνακας οργάνων και ο συνδυασμός των χρωμάτων της ταπετσαρίας. Στον εξοπλισμό μπορούν να περιληφθούν σχεδόν τα πάντα από ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, αερόσακους οδηγού/ συνοδηγού, ABS/EDS/MSR/ASR, φωτιστικά xenon, υπολογιστής ταξιδιού, σύστημα κεντρικού ελέγχου CANBUS, καθίσματα με ηλεκτρονικές μνήμες κλπ.
Αυξημένη είναι η ακαμψία του αμαξώματος και φυσικά η αντοχή σε μια επικείμενη σύγκρουση. Η γερμανική φιλοσοφία περί ασφάλειας είναι παρούσα τόσο στα πεντάλ, όσο και στο τιμόνι, που είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε σε περίπτωση σύγκρουσης να μην κινηθούν προς τον οδηγό. Η νέα Octavia διατίθεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, δύο αμαξώματα και σε τετρακίνητη έκδοση. Η τιμή για τον 1.600άρι κινητήρα των 102 ίππων ξεκινά από τα 4.850.000 δρχ. και για τον 1.800 κ.εκ. με τους 150 ίππους από τα 6.790.000 δρχ.
Μια σούπερ Celica υψηλών επιδόσεων παρουσίασε η Toyota. Η T-Sport αποτελεί απόγονο των αγωνιστικών Toyota και φιλοδοξεί να σταθεί αντάξια της δόξας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, του αμερικανικού Champ Car, του Λεμάν ή της εισόδου των Ιαπώνων στη Φόρμουλα 1
Χάρη στην αυξημένη ισχύ, αλλά και στο πυκνής κλιμάκωσης -ειδικά εξελιγμένο για την Τ-Sport- κιβώτιο 6 σχέσεων, η επιτάχυνση για τα 0-100 έρχεται σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική έχει ανέβει στα 225 χλμ/ώρα. Η Toyota υποστηρίζει ότι παρόλο το δυνάμωμα, το Celica εξακολουθεί να είναι ευκολοδήγητο και οικονομικό.
Στις μηχανολογικές αλλαγές συμπεριλαμβάνονται βαλβίδες μεγαλύτερης διαμέτρου και ένα επιπλέον έκκεντρο στον εκκεντροφόρο, ώστε να επιτυγχάνεται η αύξηση του βυθίσματος των βαλβίδων πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. όταν και ενεργοποιείται αυτό το πρόσθετο έκκεντρο. Για την ενεργοποίηση χρησιμοποιείται ένας υδραυλικός πίρος που κλειδώνει μετά τις 6.000 σ.α.λ..
Βελτιώσεις έχουν γίνει και στις αναρτήσεις, ώστε η T-Sport να «βάζει» τις επιδόσεις της με ασφαλή τρόπο στο δρόμο. Η ρύθμιση είναι πιο σφιχτή, ενώ μια βαλβίδα γραμμικού ελέγχου έχει τοποθετηθεί στα γόνατα Μακφέρσον αυξάνοντας την κλίση στις χαμηλές ταχύτητες, μειώνοντάς την αντίστοιχα στις υψηλές, ενώ λιγότερο ελαστικοί είναι και οι σύνδεσμοι της ανάρτησης. Τα φρένα αποτελούνται από δυο αεριζόμενους δίσκους 275 χιλ. εμπρός και δυο δίσκους 265 χιλ. πίσω, καθώς και ABS και EBD (ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης).
Τη χρονική απόσταση των δύο ετών που μεσολαβούν για τη διοργάνωση του Διεθνούς Σαλονιού προσπαθεί να γεφυρώσει η έκθεση «Αυτοκινήτου 2000» που ξεκίνησε χτες και ολοκληρώνεται την άλλη Κυριακή. Την έκθεση υποστηρίζει ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων και συμμετέχουν είτε επισήμως είτε μέσω καθέτων συγκροτημάτων περισσότερες από 20 αυτοκινητοβιομηχανίες. Στη συνολική έκταση των 14.000 τμ εκτός αυτών των εταιριών συμμετέχουν άλλοι 60 εκθέτες με περίπτερα που ενημερώνουν τους επισκέπτες για αξεσουάρ, ανταλλακτικά, βελτιωτικά κλπ.
Η έκθεση είναι ανοιχτή από τις 16.30 έως τις 21.30 κάθε ημέρα, ενώ το Σαββατοκύριακο το ωράριο λειτουργίας είναι 10 το πρωί με 10 το βράδυ. Το εισιτήριο είναι 1.500 δρχ., τα φοιτητικά στοιχίζουν 500 δρχ., ενώ για τα παιδιά που είναι κάτω των 12 ετών και συνοδεύονται η είσοδος είναι ελεύθερη.