Μια σούπερ Celica υψηλών επιδόσεων παρουσίασε η Toyota. Η T-Sport αποτελεί απόγονο των αγωνιστικών Toyota και φιλοδοξεί να σταθεί αντάξια της δόξας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, του αμερικανικού Champ Car, του Λεμάν ή της εισόδου των Ιαπώνων στη Φόρμουλα 1
Χάρη στην αυξημένη ισχύ, αλλά και στο πυκνής κλιμάκωσης -ειδικά εξελιγμένο για την Τ-Sport- κιβώτιο 6 σχέσεων, η επιτάχυνση για τα 0-100 έρχεται σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική έχει ανέβει στα 225 χλμ/ώρα. Η Toyota υποστηρίζει ότι παρόλο το δυνάμωμα, το Celica εξακολουθεί να είναι ευκολοδήγητο και οικονομικό.
Στις μηχανολογικές αλλαγές συμπεριλαμβάνονται βαλβίδες μεγαλύτερης διαμέτρου και ένα επιπλέον έκκεντρο στον εκκεντροφόρο, ώστε να επιτυγχάνεται η αύξηση του βυθίσματος των βαλβίδων πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. όταν και ενεργοποιείται αυτό το πρόσθετο έκκεντρο. Για την ενεργοποίηση χρησιμοποιείται ένας υδραυλικός πίρος που κλειδώνει μετά τις 6.000 σ.α.λ..
Βελτιώσεις έχουν γίνει και στις αναρτήσεις, ώστε η T-Sport να «βάζει» τις επιδόσεις της με ασφαλή τρόπο στο δρόμο. Η ρύθμιση είναι πιο σφιχτή, ενώ μια βαλβίδα γραμμικού ελέγχου έχει τοποθετηθεί στα γόνατα Μακφέρσον αυξάνοντας την κλίση στις χαμηλές ταχύτητες, μειώνοντάς την αντίστοιχα στις υψηλές, ενώ λιγότερο ελαστικοί είναι και οι σύνδεσμοι της ανάρτησης. Τα φρένα αποτελούνται από δυο αεριζόμενους δίσκους 275 χιλ. εμπρός και δυο δίσκους 265 χιλ. πίσω, καθώς και ABS και EBD (ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης).