Για να ικανοποιήσει αυτές τις φιλοδοξίες η Toyota έχει ανεβάσει τον 1.800άρη κινητήρα στους 192 ίππους και έχει ενσωματώσει στο VVT-i και ένα L και έτσι έχουμε ένα σύστημα VVTL-i, που σημαίνει μεταβλητού χρονισμού και βυθίσματος βαλβίδων. Η μεταβολή του βυθίσματος, δύο σταδίων, έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος στις υψηλές στροφές που έχει διαμορφωθεί στους 192 ίππους στις 7.800 σ.α.λ., ενώ και η ροπή είναι 180Nm στις 6.800 σ.α.λ. Χάρη στην αυξημένη ισχύ, αλλά και στο πυκνής κλιμάκωσης -ειδικά εξελιγμένο για την Τ-Sport- κιβώτιο 6 σχέσεων, η επιτάχυνση για τα 0-100 έρχεται σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική έχει ανέβει στα 225 χλμ/ώρα. Η Toyota υποστηρίζει ότι παρόλο το δυνάμωμα, το...