Τέρμα στις απανωτές φετινές του ατυχίες έβαλε ο Μίκα Χάκινεν, κατακτώντας την πρώτη και θριαμβευτική νίκη του στο βρετανικό Grand Prix. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η McLaren επιβεβαίωσε την κυριαρχία της στην πίστα του Silverstone, ενώ οι οδηγοί της Ferrari, Μίκαελ Σουμάχερ και Ρούμπενς Μπαριτσέλο, κατέκτησαν τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα
Ο Μίκαελ Σουμάχερ ήταν αρχικά ταχύτερος του Μίκα Χάκινεν στον πρώτο τομέα της πίστας, αλλά υστερούσε στους επόμενους δύο, χάνοντας τη δυνατότητα να κρατήσει πίσω του τον «ελαφρύτερο» Χάκινεν. Ο Χάκινεν απέφυγε να «αναμετρηθεί» με τον αντίπαλό του στην εκκίνηση και επιτέθηκε στον πέμπτο γύρο, όταν και προηγήθηκε, πραγματοποιώντας μια υποδειγματική προσπέραση. Μετά, σημειώνοντας αλλεπάλληλους ταχύτερους γύρους, δημιούργησε μια σημαντική διαφορά που ήταν αδύνατον να καλυφθεί από το ένα λιγότερο pit stop του Γερμανού οδηγού. O Χουμάχερ προτίμησε να οδηγήσει στα σίγουρα, αποφεύγοντας να πιέσει τον νέο και αδοκίμαστο, σε αγωνιστικές συνθήκες, κινητήρα της Ferrari, ενώ και το στήσιμο του μονοθεσίου του δεν ήταν το ιδανικό. Η δεύτερη θέση ήταν ό,τι πρέπει για να διευρύνει ακόμα περισσότερο τη διαφορά του από τον Κούλθαρντ που είχε εγκαταλείψει σχεδόν από την αρχή του αγώνα. Πρόβλημα με το κράτημα είχε και ο Rubens Barrichello, ο οποίος όμως περνούσε λιγότερο «επιθετικά» από τη στροφή Becketts, καταφέρνοντας να «κρατήσει» πίσω του τους οδηγούς της Williams και να τερματίσει τρίτος, ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στο podium του βρετανικού αγώνα.
Sportidea |
Ο Κολομβιανός Μοντόγια με μια εκπληκτική εκκίνηση βρέθηκε από την όγδοη θέση στην τρίτη και πραγματοποίησε έναν αγώνα χωρίς λάθη αλλά τερμάτισε τελικά τέταρτος, μπροστά από τους Kimi Raikkonen και Nick Heidfeld, έχοντας παράπονα από τα ελαστικά και τη στρατηγική των δύο πιτ στοπ. Οι οδηγοί της Sauber τερμάτισαν στην πέμπτη και την έκτη θέση αντίστοιχα, συνεχίζοντας τις εξαιρετικές εμφανίσεις τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Heidfeld πραγματοποίησε αλλαγές στο ηλεκτρονικό σύστημα του μονοθεσίου κατά τη διάρκεια του αγώνα, βελτιώνοντας κατά πολύ την απόδοση της Sauber.
Μπροστά σε χιλιάδες θεατές, που θα ήταν περισσότεροι αν οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλότερες, και δε βρισκόμαστε στη μέση των καλοκαιρινών διακοπών, πραγματοποιήθηκε στο αεροδρόμιο του Ελληνικού το περασμένο Σαββατοκύριακο η μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που οργάνωσαν η ΕΛΠΑ και η ΦΙΛΠΑ
Sportidea |
Στα καθαρά αγωνιστικά που ξεκίνησαν με τον αγώνα του Peugeot Cup, στον οποίο συμμετείχαν 18 Peugeot 106 Rallye, νικητής ήταν ο «Αμερικάνος», με δεύτερο τον Δήμο Ριζικάρη και τρίτο τον Γιώργο Κοσμόπουλο.
Αμέσως μετά στην πίστα μπήκαν οι συμμετέχοντες στο Yaris Cup. Νικητής μετά από έντονο συναγωνισμό ο Γιώργος Κατσούρης, ακολούθησε ο Χρήστος Ξουργιάς με διαφορά περίπου τριών δευτερολέπτων, ενώ η Ισμήνη Φαμπιάτου συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα, δείχνοντας για μια ακόμη φορά τα δόντια της στο ισχυρό φύλο.
Η συνέχεια δόθηκε με τη δημοφιλή - 33 συμμετέχοντες - κατηγορία Sport και νικητή τον Ανδρέα Χαλκιόπουλο. Στη δεύτερη θέση και με διαφορά 2,5 δευτερολέπτων ακολούθησε ο Λάμπρος Κύρκος, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε ο Νίκος Περατινός. Οπου λαλούν πολλοί κοκόροι πάντως, δε λείπουν και τα «παρατράγουδα» και κάποιοι οδηγοί ξέχασαν ότι συμμετείχαν σε γιορτή, δείχνοντας την γνωστή μικροπρέπεια που χαρακτηρίζει τους Ελληνικούς αγώνες.
Ακολούθησε επίδειξη με προπολεμικά αυτοκίνητα και ο αγώνας του Ενιαίου με τα Seat Leon. Ο μόνιμος πρωταγωνιστής Δημήτρης Μιχελακάκης προσαρμόστηκε γρήγορα στη μάλλον πίστα και τερμάτισε στην πρώτη θέση, αφήνοντας στη δεύτερη και την τρίτη θέση τους «Ιαβέρη Junior» και «Αμερικάνο». Ταχύτερος από τους δημοσιογράφους, ο Γιώργος Πολυζώης.
Στην Formula 3, στην οποία συμμετείχαν συνολικά 14 μονοθέσια, νικητής ο Βασίλης Παπαφιλίππου με Dallara 396 Opel, που ήρθε από το εξωτερικό, όπου αγωνίζεται για τη συγκεκριμένη εκδήλωση. Ακολούθησαν οι Παναγιώτης Καϊτατζής με Dallara 396 Honda Mugen, ο Στόγιαν Γκόσεβιτς με Dallara 396 Alfa Romeo.
Sportidea |
Ο αγώνας με τα ιστορικά αυτοκίνητα ενθουσίασε τους θεατές και θύμισε άλλες εποχές. Ταχύτερος ο Γιάννης Εδιπίδης με Mini Cooper S, δεύτερος ο «Αστερίξ» με Corvette Sting Ray και τρίτος ο Αλέξανδρος Εδιπίδης με Jaguar E-Type.
Ο Λεωνίδας Κύρκος σημείωσε άνετη νίκη στον αγώνα με τα αυτοκίνητα ραλί, ενώ στη δεύτερη και τρίτη θέση ακολούθησαν οι Βαγγέλης Αρβανιτάκης και Κώστας Δημάκης.
Οι Νίκος Οικονομίδης, Θεόδωρος Σκούταρης και Γιώργος Κωστάκης ήταν οι τρεις πρώτοι του αγώνα RS Power. Στην κατηγορία των τετρακίνητων εκτός δρόμου αυτοκινήτων νικητής ήταν ο Σπύρος Δουκέρης, ακολουθούμενος από τους Γιώργο Λάσδα και Στέφανο Αττάρτ.