Η απονομή -με παρουσιάστρια την Κάτια Δανδουλάκη- άρχισε με τα έπαθλα για το σύνολο της προσφοράς δημιουργών και καλλιτεχνών του θεάτρου. Συγκεκριμένα τιμήθηκαν: Με το έπαθλο «Μ. Κοτοπούλη» (υποκριτικής) οι ηθοποιοί: Τιτίκα Νικηφοράκη (το αφιέρωσε στη μνήμη του ομοτέχνου συζύγου της Νίκου Χατζίσκου), Κάκια Παναγιώτου και Ελένη Ζαφειρίου. Το έπαθλο «Αιμίλιος Βεάκης» απονεμήθηκε στους Γιώργο Λαζάνη και Θόδωρο Μορίδη. Το έπαθλο «Τα Παναθήναια» (αφορά στην επιθεώρηση) στην Μπέτη Μοσχονά, στο συνθέτη Ζακ Ιακωβίδη και την Καλή Καλό. Το έπαθλο «Φώτος Πολίτης» (σκηνοθεσία) στους Αδαμάντιο Λεμό και Κώστα Μπάκα. Το έπαθλο «Πάνος Αραβαντινός» (σκηνογραφία -ενδυματολογία» στη Λίζα Ζαΐμη και στον Γιάννη Μιγάδη. Το έπαθλο «Κούλα Πράτσικα» (χορογραφία, κυρίως αρχαίου δράματος) στη μεγάλη χορογράφο, μαθήτρια της Πράτσικα, Λουκία. Το έπαθλο «Δημήτρης Μητρόπουλος» (μουσική σύνθεση) στον Γιώργο Σισιαλιάνο. Το έπαθλο «Κυβέλη» (υποκριτικής) στην Αννα Ραυτοπούλου.
Στο δεύτερο μέρος της βραδιάς απονεμήθηκαν τα έπαθλα για σκηνικές δημιουργίες στη διετία 1998-2000.
Το έπαθλο «Κοτοπούλη» απονεμήθηκε στην Μπέτη Αρβανίτη (συνυποψήφια ήταν και η Αννίτα Δεκαβάλ). Το έπαθλο «Βεάκης», λόγω ισοψηφίας τους, μοιράστηκαν οι Θύμιος Καρακατσάνης και Γιώργος Μιχαλακόπουλος. Το έπαθλο «Φ. Πολίτης» παμψηφεί στον Γιώργο Μιχαηλίδη (συνυποψήφιος ο Γιώργος Αρμένης). Το έπαθλο «Παναθήναια» παμψηφεί στον Χάρρυ Κλυνν (συνυποψήφια η Ελένη Πανοπούλου). Το έπαθλο «Μητρόπουλος» παμψηφεί στον Βασίλη Δημητρίου (συνυποψήφιοι οι Δ. Παπαδημητρίου και Κ. Βόμβολος). Το έπαθλο «Πράτσικα» παμψηφεί στην Σοφία Σπυράτου. Τέλος έπαθλο «Μένανδρος» στο διεθνούς φήμης σκηνογράφο - ενδυματολόγο Νικόλα Γεωργιάδη.
Το λεύκωμα του Γήση παρουσιάστηκε τη Δευτέρα το βράδυ στην κατάμεστη από ανθρώπους του θεάτρου, των γραμμάτων και του Τύπου, αίθουσα της Ελληνοαμερικανικής Ενωσης, με ομιλητές τον θεατρικό συγγραφέα Λάκη Μιχαηλίδη, τον δημοσιογράφο Δημήτρη Ζανίδη και την πρόεδρο των εκδόσεων Νάντια Σχίζα. Το λεύκωμα (240 σελ.) περιέχει 142 πορτρέτα - καρικατούρες μεγάλων ηθοποιών του θεάτρου και του κινηματογράφου μας, επιλεγμένα από τον ίδιο τον «πλάστη» τους, από την πληθώρα σκιτσογραφικών πορτρέτων που έχει φιλοτεχνήσει.
Εκτός από την «ιστορία» (θεατρική, χαρακτηρολογική, ακόμα και ψυχογραφική για τον κάθε ηθοποιό), και την απόλαυση που προσφέρουν οι καρικατούρες του Γήση, το βιβλίο αποτελεί μια ευσύνοπτη και διασκεδαστική «ιστόρηση» του θεάτρου και κινηματογράφου μας, όχι μόνο με τη σκιτσογραφική «απαθανάτιση» μεγάλων ηθοποιών - δραματικών και κωμικών - των παλιότερων γενεών, αλλά και με τα εύφορα προλογικά κείμενα του Κώστα Γεωργουσόπουλου, του μεγάλου σκιτσογράφου Κώστα Μητρόπουλου, οι οποίοι εξάρουν το τεράστιο γελοιογραφικό ταλέντο του Γήση. Η απολαυστική «εισαγωγή» του αναγνώστη στο λεύκωμα, πριν ακόμα αντικρίσει την πρώτη καρικατούρα, κορυφώνεται με το εκπληκτικού χιούμορ σημείωμα του Γήση, με τίτλο «Περί γελοιογραφικής προσωπογραφίας... γενικώς». Ως μότο του σημειώματος ο Γήσης προτάσσει την εξής φράση: «Γελοιογραφία είναι η εικόνα που βγάζει γέλιο. Γελοιογραφία χωρίς λόγια είναι η εικόνα που σχεδιάζεται από Ελληνα γελοιογράφο και μπορεί και διαβάζεται από Μολδοβλάχο υδραυλικό».
Τα σκίτσα του Γήση μοιάζουν να κουνιούνται. Κουνάει το σκίτσο; θα ρωτήσει κανείς. «Και κουνάει και μιλάει και λέει ό,τι δεν έχει πει το πρόσωπο και γράφει και καταγράφει τα όσα θα γράψει για το πρόσωπο η Ιστορία. Κι εδώ είναι το κουμπί. Αμα το πρόσωπο δε γράφει Ιστορία, γιατί να του κάνεις σκίτσο;», γράφει ο Γήσης, εξηγώντας ότι διάλεξε ηθοποιούς «που δικαιούνται γελοιογραφικό σκίτσο».
Τις δυνάμεις τους ενώνουν το φετινό χειμώνα η Ελένη Τσαλιγοπούλου και ο Γιάννης Κότσιρας, εγκαινιάζοντας έναν καινούριο μουσικό χώρο στην Ιερά Οδό. Οι δύο ερμηνευτές, που συνεργάζονται για πρώτη φορά, από την Παρασκευή θα εμφανίζονται στο «Φως» (Ιερά Οδός 7-9), τη νέα μουσική σκηνή που δημιουργήθηκε στη θέση που βρισκόταν το «Χάος». Η καλλιτεχνική επιμέλεια του προγράμματος ανήκει στο συνθέτη Γιώργο Ανδρέου, ενώ οι σκηνικές-λειτουργικές παρεμβάσεις έγιναν από τη σκηνογράφο Ελλη Παπαγεωργακοπούλου και τον Μανώλη Ηλιάκη. Την ευθύνη των ενορχηστρώσεων έχουν οι Γιάννης Παπαζαχαριάκης και Νίκος Καλαντζάκος. Ωρα έναρξης: 10.30 μ.μ. Κυριακή: 8.30 μ.μ.
Μία από τις σημαντικότερες ταινίες του βωβού σοβιετικού κινηματογράφου, την «ARSENAL» («Οπλοστάσιο») του Αλεξάντρ Ντοβτσένκο θα προβάλει η «Κινηματογραφική Λέσχη του "Α"» (θεσμός του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου) στις 10/12, 12 μ, στον κινηματογράφο «ΑΠΟΛΛΩΝ Renault - Filmcenter 2000».
Ο ίδιος ο σκηνοθέτης είπε για την ταινία πως «δεν είναι μια ιστορία, αλλά ένα ποίημα» και όντως, πρόκειται για ένα κινηματογραφικό ποίημα της καλλιτεχνικής πρωτοπορίας της εποχής, συνδυασμένη άψογα με την πολιτική στράτευση και με το μοντάζ να φτάνει στο απόγειό του ως τεχνική. Η ταινία στηρίχτηκε στην εξέγερση του Οπλοστασίου του Κιέβου το 1918 και αποτελεί μια από τις κορυφαίες στιγμές του σοβιετικού βωβού κινηματογράφου.
Εξάλλου, το εναλλακτικό δίκτυο διανομής του ΕΚΚ, «Filmcenter 2000», προγραμματίζει από 8-14/12 τις παρακάτω προβολές: «Οι φωτογράφοι» και «Βόρτεξ» του Ν. Κούνδουρου («ΑΠΟΛΛΩΝ Renault»), «Ενας κι ένας» («ΠΤΙ ΠΑΛΑΙ»), «Ο πειρατής Κάρμπον», «Ο τυφλοσούρτης», «Ο Μικρός Λόρδος» (παιδικές, Κυριακή, 3 μμ. «ΤΡΙΑΝΟΝ»), «Περί ορέξεως», «Μέχρι το πλοίο» και την Κυριακή στις 11.30 πμ οι παιδικές «Ο τυφλοπόντικας και το αυγό», «Οικογένεια Σμιθ», «Πρίγκιπας και φτωχός» («ΑΝΔΟΡΑ»), «Μια πορνογραφική σχέση», «Εξοδος» («ΦΙΛΙΠ»), «Μια πορνογραφική σχέση», «Ευδοκία» και την Κυριακή στις 11.30 πμ οι παιδικές «Σου προσφέρω ένα αστέρι», «Το ράλι», «Σνούπι καλέ μου φίλε» («ΑΦΑΙΑ»).