ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024
Σελ. /20
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
Ακατάλληλο το νερό για περιοχή του δήμου Αργοστολίου

Λίγο μετά τη διακοπή υδροδότησης ήρθε νέο πρόβλημα μετά την προσπάθεια αποκατάστασης στα Τρωιανάτα

Σαν να μην έφταναν τα σοβαρά προβλήματα υδροδότησης που αντιμετωπίζουν αρκετές περιοχές της Κεφαλονιάς, στην άσχημη για τα λαϊκά στρώματα κατάσταση έρχονται να προστεθούν και άλλα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την ποιότητα του νερού, λόγω της διαχρονικής ανυπαρξίας έργων και μέτρων προστασίας και βελτίωσής του, με ευθύνη κυβερνήσεων, περιφερειακών και τοπικών αρχών.

Λίγο μετά την πρόσφατη διακοπή της υδροδότησης που παρουσιάστηκε στην περιοχή των Τρωιανάτων του δήμου Αργοστολίου, με ενημέρωσή της, προχτές, η ΔΙΑΔΕΥΑΚ κάλεσε, έπειτα και από αναφορά του Τμήματος Περιβάλλοντος & Υγειονομικού Ελέγχου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας, σε «προληπτική μη χρήση του νερού ως πόσιμου, ούτε για παρασκευή φαγητού ούτε για ατομική καθαριότητα, μέχρι την ολοκλήρωση της διερεύνησης θέματος ύπαρξης ακατάλληλων ουσιών που τέθηκε από κάτοικο της περιοχής». Μάλιστα, το μέτρο αφορά και τους οικισμούς Δεμουτσαντάτα και Μιτακάτα.

Οπως έγινε γνωστό, στη δεξαμενή πέρασε μέσω της γεώτρησης γράσο, από άγνωστη αίτια, μετά τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν για την επισκευή του δικτύου, απ' τη ζημιά του οποίου είχε προκληθεί προηγούμενα διακοπή της υδροδότησης.

Πρόκειται ουσιαστικά για πρόβλημα παρόμοιο με αυτό της Ζακύνθου, όταν τον χειμώνα εντοπίστηκε πετρέλαιο στο δίκτυο ύδρευσης σε μικρότερη βέβαια κλίμακα, που αναδεικνύει ωστόσο τα μεγάλα ζητήματα που υπάρχουν με την υδροδότηση του λαού στα εν λόγω νησιά, λόγω της εμπορευματοποίησης αυτού του αγαθού, της παροχής του καταρχάς για την ικανοποίηση του γιγαντώματος των κερδών των μεγαλοξενοδόχων και των ιδιοκτητών πολυτελών βιλών και εγκαταστάσεων. Αναδεικνύονται επίσης τα προβλήματα στη λειτουργία των ΔΕΥΑ (όπως με την απαγόρευση προσλήψεων), που αναμένεται να γίνουν ακόμη μεγαλύτερα με την προώθηση της πολιτικής συγχωνεύσεών τους.

Στο τελευταίο συμβάν, οι κάτοικοι σε Τρωιανάτα, Δεμουτσαντάτα και Μιτακάτα τροφοδοτούνται πλέον με υδροφόρες, μέχρι την αποκατάσταση και του τελευταίου προβλήματος που προέκυψε, ενώ πρόκειται, τέλος, για πλήρη επιβεβαίωση στα όσα πρόσφατα κατήγγειλαν αλλά και απαιτούσαν οι εκλεγμένοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» για τη βελτίωση της υδροδότησης του λαού στο νησί.

«ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΒΟΛΟΥ
Το νέο σύστημα στάθμευσης αποτελεί μόνο «μπίζνα»

Το χαράτσι της ελεγχόμενης στάθμευσης προχωράει σε πολλές πόλεις

Eurokinissi

Το χαράτσι της ελεγχόμενης στάθμευσης προχωράει σε πολλές πόλεις
«Εντονες είναι τις τελευταίες μέρες οι διαμαρτυρίες των Βολιωτών για το νέο Δημοτικό Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΔΗΣΕΣ), καθώς με αυτό επιβάλλεται στην πράξη ένα ακόμη χαράτσι. Συγκεκριμένα, οι πολίτες του Βόλου, με βάση τις εκτιμήσεις, καλούνται να πληρώσουν για τα πρώτα 7 χρόνια λειτουργίας του «ευφυούς» ΔΗΣΕΣ πάνω από 10 εκατ. ευρώ, όπως προϋπολογίζονται στην απόφαση «Παροχής Υπηρεσιών Εγκατάστασης & Λειτουργίας Ευφυούς Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης στον Δήμο Βόλου», χαράτσι από το οποίο περίπου το 50% θα μπει στις τσέπες ιδιωτικής εταιρείας, μετατρέποντας το κέντρο του Βόλου σε μεγάλη «μπίζνα» κερδοφορίας.

Οι Βολιώτες καλούνται να πληρώσουν 1.000 περίπου εμπορικές θέσεις, 150 θέσεις περισσότερες από το προηγούμενο, από Μαγνήτων μέχρι το παραλιακό μέτωπο και από την περιοχή του δημαρχείου έως την Φιλελλήνων και τον Αγ. Κωνσταντίνο, καθώς επίσης και στο κέντρο της Ν. Ιωνίας. Το κόστος στάθμευσης από 0,50 ευρώ την ώρα εκτοξεύεται στο 1 ευρώ, το σύστημα θα λειτουργεί από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ τις καθημερινές και έως τις 6 μ.μ. το Σάββατο, με συνολική αύξηση του εβδομαδιαίου χρόνου λειτουργίας από 48 σε 68 ώρες, δηλαδή αύξηση κατά 20 ώρες τη βδομάδα, ή 40%, ενώ η στάθμευση επιτρέπεται έως 3 ώρες!

Σε ανακοίνωσή της η «Λαϊκή Συσπείρωση» Βόλου τονίζει ότι «το νέο σύστημα δεν πρόκειται να δώσει καμιά λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Αποτελεί μόνο "μπίζνα". Η επιχειρηματολογία ότι θα διώξει το αυτοκίνητο από το κέντρο της πόλης είναι γελοία! Αντίθετα, θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους κατοίκους του Βόλου, θα συνεχίσουν τα διπλοπαρκαρίσματα και το κυκλοφοριακό χάος, όσοι θα θέλουν να μετακινηθούν στο κέντρο της πόλης, όπου συγκεντρώνονται μια σειρά από υπηρεσίες (ιατρικές, εμπόριο, νομικές, οικονομικές, διασκέδαση, κ.ά.) θα αναγκάζονται να βάζουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, ενώ οι μόνιμοι κάτοικοι θα βασανίζονται να βρουν θέση στάθμευσης και ενδεχομένως μακριά από την κατοικία τους. Το νέο σύστημα θα το "πληρώσουν" ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι στο κέντρο της πόλης, για τους οποίους αναδεικνύεται σε σοβαρότατο πρόβλημα και οικονομικό και μετακίνησης στις δουλειές τους. Στην πραγματικότητα, το κυκλοφοριακό πρόβλημα θα ενταθεί, με επιβάρυνση και των περιμετρικών συνοικιών του ΔΗΣΕΣ, στις οποίες μεταφέρεται το πρόβλημα στάθμευσης.

Τα ίδια επιχειρήματα με τη δημοτική αρχή Βόλου περί λύσης του κυκλοφοριακού προβλήματος προέβαλλε και η δημοτική αρχή Σκοτινιώτη, όταν το 2013 επιχείρησε αύξηση των θέσεων στάθμευσης του ΔΗΣΕΣ σε 930 (!) και την ιδιωτικοποίησή του, σε Βόλο και Ν. Ιωνία, επισημαίνοντας, τότε, πως "ο ακριβής αριθμός και η διάταξη των θέσεων στάθμευσης θα κατοχυρωθεί με την μελέτη επικαιροποίησης του ΔΗΣΕΣ, η οποία προβλέπεται να εκπονηθεί από τον ανάδοχο (σ.σ. ιδιωτική εταιρεία) του νέου Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης, ύστερα από τον σχετικό διαγωνισμό". Να γιατί σήμερα η "αμαρτωλή σοσιαλδημοκρατία" σιωπά ηχηρά απέναντι στο χαράτσι που θα πληρώσουν οι Βολιώτες, ως υπέρμαχοι της πολιτικής των "έξυπνων πόλεων" και της ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών του δήμου, "συμμαχώντας" με την πολιτική Μπέου».

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Βόλου καλεί τον λαό της πόλης να απαιτήσει να σταματήσει η επιχείρηση ιδιωτικοποίησης της υπηρεσίας στάθμευσης, που κι αυτή μετατρέπεται σε πεδίο κερδοφορίας για τους ομίλους. Να διεκδικήσει τα απαραίτητα έργα που θα διασφαλίζουν την απρόσκοπτη και ασφαλή μετακίνηση των πεζών, όπως ένα σύγχρονο δίκτυο κατάλληλων και ασφαλών πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων, φθηνά, σύγχρονα και με μεγάλη συχνότητα δρομολογίων Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, δωρεάν χώρους στάθμευσης που να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες, αξιοποιώντας και τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας.

ΜΕΝΙΔΙ
Σύγκρουση αυτοκινήτου με περιπολικό της αστυνομίας

Η επικίνδυνη οδήγηση 18χρονου χωρίς δίπλωμα το βράδυ της Τετάρτης στο Μενίδι είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο αστυνομικοί, που επέβαιναν σε περιπολικό με το οποίο συγκρούστηκε το όχημα που οδηγούσε ο νεαρός. Οι δύο αστυνομικοί μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ότι τα τραύματά τους δεν ήταν σοβαρά.

Το περιστατικό συνέβη στη συμβολή της λεωφόρου Αθηνών με την οδό Μπόσδα, και στη συνέχεια ο 18χρονος ανέπτυξε ταχύτητα, προσπαθώντας να ξεφύγει. Αργότερα όμως εντοπίστηκε, συνελήφθη και θα αντιμετωπίσει τις συνέπειες των πράξεών του.

Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στη Ρόδο

Σεισμική δόνηση 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ αναστάτωσε τους κατοίκους της Ρόδου χθες τα ξημερώματα. Ο σεισμός σημειώθηκε στις 3.20 και το επίκεντρό του εντοπίζεται 26 χιλιόμετρα νότια - νοτιοδυτικά της Καταβιάς στη Ρόδο. Το εστιακό βάθος ήταν 28,8 χλμ., σύμφωνα με την αναθεωρημένη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, ενώ αναφέρθηκαν μόνο μικρές υλικές ζημιές.

ΞΑΝΘΗ
Νεκρός 33χρονος εκπαιδευτής «παραπέντε»

Τραγικό θάνατο βρήκε ένας εκπαιδευτής «παραπέντε» το απόγευμα της Τετάρτης στην Ξάνθη, πέφτοντας από μεγάλο ύψος. Ο 33χρονος καταγόταν από τη Μυτιλήνη και έκανε διακοπές στη Μάνδρα του δήμου Αβδήρων, στην Ξάνθη, μαζί με την οικογένειά του. Ως έμπειρος χειριστής που ήταν, αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια σύντομη πτήση με το «παραπέντε». Ωστόσο, για αδιευκρίνιστους λόγους έχασε τον έλεγχο και έπεσε από μεγάλο ύψος, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Στις φλόγες τυλίχτηκε λεωφορείο των ΚΤΕΛ

Φωτιά ξέσπασε χθες το απόγευμα σε λεωφορείο των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, την ώρα που βρισκόταν εν κινήσει στην επαρχιακή οδό Χαλκηδόνας - Κουφαλίων. Ευτυχώς όλοι οι επιβάτες, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόλαβαν να εγκαταλείψουν το όχημα πριν έρθουν τα χειρότερα, καθώς το λεωφορείο τυλίχτηκε στις φλόγες.

Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία προκύπτει ότι η φωτιά ξεκίνησε από τη μηχανή του οχήματος, ενώ για την κατάσβεσή της επιχείρησαν 8 πυροσβέστες με 4 οχήματα.

Για άλλη μια φορά η ίδια η πραγματικότητα «τσαλακώνει» τις διάφορες κυβερνητικές φιέστες και τα παχιά λόγια περί ανανέωσης του στόλου των μέσων μεταφοράς και «αναβάθμισης» των συγκοινωνιών, τα οποία εμπαίζουν τον λαό της Θεσσαλονίκης και των γύρω περιοχών.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ