Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» ΒΟΛΟΥ
Το νέο σύστημα στάθμευσης αποτελεί μόνο «μπίζνα»

Το χαράτσι της ελεγχόμενης στάθμευσης προχωράει σε πολλές πόλεις

Eurokinissi

Το χαράτσι της ελεγχόμενης στάθμευσης προχωράει σε πολλές πόλεις
«Εντονες είναι τις τελευταίες μέρες οι διαμαρτυρίες των Βολιωτών για το νέο Δημοτικό Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΔΗΣΕΣ), καθώς με αυτό επιβάλλεται στην πράξη ένα ακόμη χαράτσι. Συγκεκριμένα, οι πολίτες του Βόλου, με βάση τις εκτιμήσεις, καλούνται να πληρώσουν για τα πρώτα 7 χρόνια λειτουργίας του «ευφυούς» ΔΗΣΕΣ πάνω από 10 εκατ. ευρώ, όπως προϋπολογίζονται στην απόφαση «Παροχής Υπηρεσιών Εγκατάστασης & Λειτουργίας Ευφυούς Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης στον Δήμο Βόλου», χαράτσι από το οποίο περίπου το 50% θα μπει στις τσέπες ιδιωτικής εταιρείας, μετατρέποντας το κέντρο του Βόλου σε μεγάλη «μπίζνα» κερδοφορίας.

Οι Βολιώτες καλούνται να πληρώσουν 1.000 περίπου εμπορικές θέσεις, 150 θέσεις περισσότερες από το προηγούμενο, από Μαγνήτων μέχρι το παραλιακό μέτωπο και από την περιοχή του δημαρχείου έως την Φιλελλήνων και τον Αγ. Κωνσταντίνο, καθώς επίσης και στο κέντρο της Ν. Ιωνίας. Το κόστος στάθμευσης από 0,50 ευρώ την ώρα εκτοξεύεται στο 1 ευρώ, το σύστημα θα λειτουργεί από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ τις καθημερινές και έως τις 6 μ.μ. το Σάββατο, με συνολική αύξηση του εβδομαδιαίου χρόνου λειτουργίας από 48 σε 68 ώρες, δηλαδή αύξηση κατά 20 ώρες τη βδομάδα, ή 40%, ενώ η στάθμευση επιτρέπεται έως 3 ώρες!

Σε ανακοίνωσή της η «Λαϊκή Συσπείρωση» Βόλου τονίζει ότι «το νέο σύστημα δεν πρόκειται να δώσει καμιά λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Αποτελεί μόνο "μπίζνα". Η επιχειρηματολογία ότι θα διώξει το αυτοκίνητο από το κέντρο της πόλης είναι γελοία! Αντίθετα, θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους κατοίκους του Βόλου, θα συνεχίσουν τα διπλοπαρκαρίσματα και το κυκλοφοριακό χάος, όσοι θα θέλουν να μετακινηθούν στο κέντρο της πόλης, όπου συγκεντρώνονται μια σειρά από υπηρεσίες (ιατρικές, εμπόριο, νομικές, οικονομικές, διασκέδαση, κ.ά.) θα αναγκάζονται να βάζουν το χέρι βαθιά στην τσέπη, ενώ οι μόνιμοι κάτοικοι θα βασανίζονται να βρουν θέση στάθμευσης και ενδεχομένως μακριά από την κατοικία τους. Το νέο σύστημα θα το "πληρώσουν" ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι στο κέντρο της πόλης, για τους οποίους αναδεικνύεται σε σοβαρότατο πρόβλημα και οικονομικό και μετακίνησης στις δουλειές τους. Στην πραγματικότητα, το κυκλοφοριακό πρόβλημα θα ενταθεί, με επιβάρυνση και των περιμετρικών συνοικιών του ΔΗΣΕΣ, στις οποίες μεταφέρεται το πρόβλημα στάθμευσης.

Τα ίδια επιχειρήματα με τη δημοτική αρχή Βόλου περί λύσης του κυκλοφοριακού προβλήματος προέβαλλε και η δημοτική αρχή Σκοτινιώτη, όταν το 2013 επιχείρησε αύξηση των θέσεων στάθμευσης του ΔΗΣΕΣ σε 930 (!) και την ιδιωτικοποίησή του, σε Βόλο και Ν. Ιωνία, επισημαίνοντας, τότε, πως "ο ακριβής αριθμός και η διάταξη των θέσεων στάθμευσης θα κατοχυρωθεί με την μελέτη επικαιροποίησης του ΔΗΣΕΣ, η οποία προβλέπεται να εκπονηθεί από τον ανάδοχο (σ.σ. ιδιωτική εταιρεία) του νέου Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης, ύστερα από τον σχετικό διαγωνισμό". Να γιατί σήμερα η "αμαρτωλή σοσιαλδημοκρατία" σιωπά ηχηρά απέναντι στο χαράτσι που θα πληρώσουν οι Βολιώτες, ως υπέρμαχοι της πολιτικής των "έξυπνων πόλεων" και της ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών του δήμου, "συμμαχώντας" με την πολιτική Μπέου».

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» Βόλου καλεί τον λαό της πόλης να απαιτήσει να σταματήσει η επιχείρηση ιδιωτικοποίησης της υπηρεσίας στάθμευσης, που κι αυτή μετατρέπεται σε πεδίο κερδοφορίας για τους ομίλους. Να διεκδικήσει τα απαραίτητα έργα που θα διασφαλίζουν την απρόσκοπτη και ασφαλή μετακίνηση των πεζών, όπως ένα σύγχρονο δίκτυο κατάλληλων και ασφαλών πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων, φθηνά, σύγχρονα και με μεγάλη συχνότητα δρομολογίων Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, δωρεάν χώρους στάθμευσης που να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες, αξιοποιώντας και τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ