ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τετάρτη 16 Γενάρη 2002
Σελ. /40
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Δυναμική πρώτη απάντηση

Με κύριο αίτημα την απόσυρση του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση, διαδήλωσαν στο υπουργείο Παιδείας

Από το χτεσινό σκετσάκι έξω από το υπουργείο Παιδείας
Από το χτεσινό σκετσάκι έξω από το υπουργείο Παιδείας
Με μία ιδιαίτερα μαζική συγκέντρωση στην Αθήνα εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δήλωσαν χτες την αντίθεσή τους στην προωθούμενη «αξιολόγηση», ενώ έστειλαν το μήνυμα ότι θα σταθούν εμπόδιο στο δρόμο της εφαρμογής του αντιδραστικού μέτρου.

Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας τους και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πραγματοποιούσαν τρίωρη στάση εργασίας, συγκεντρώθηκαν στις 12 το μεσημέρι στο υπουργείο Παιδείας. Νωρίτερα, είχε πραγματοποιηθεί προσυγκέντρωση εκπαιδευτικών στην πλατεία Κλαυθμώνος και δυναμική πορεία προς το υπουργείο Παιδείας. Με συνθήματα ενάντια στην προωθούμενη αξιολόγηση - χειραγώγησή τους, όπως «Το λέμε με αγώνες, το λέμε καθαρά, αυτό το νομοσχέδιο θα μείνει στα χαρτιά», «Τα σχολεία δε θέλουν αξιολογητές, θέλουνε δασκάλους και καθηγητές», «Η αξιολόγηση είναι ταξική, τα σχολεία θέλουν παιδεία λαϊκή», οι εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν έξω από το υπουργείο Παιδείας στις 12 το μεσημέρι. Στη διάρκεια της συγκέντρωσης, επιστρατεύοντας και το χιούμορ για τον αγώνα τους, έστησαν μία παράσταση, συμβολική, για το τι πρόκειται να φέρει στα σχολεία η αξιολόγηση. Τρεις εκπαιδευτικοί ντυμένοι κατάδικοι και παριστάνοντας το σχολείο, τον εκπαιδευτικό και το μαθητή, σκυφτοί αντιμετωπίζουν τον μαυροφορεμένο κουκουλοφόρο επιθεωρητή - αξιολογητή που ξεθάφτηκε από το χρονοντούλαπο της ιστορίας. Τελικά, εκπαιδευτικοί και μαθητές νικούν τον μπαμπούλα της αξιολόγησης και στήνουν χορό.

Τη συμπαράσταση του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου, αντιπροσωπεία του οποίου παραβρέθηκε στη χτεσινή συγκέντρωση, εξέφρασε ανεβαίνοντας στο βήμα της συγκέντρωσης ο Χρ. Κατσιώτης, ο οποίος τόνισε ότι το ΠΑΜΕ από την ίδρυσή του στάθηκε απέναντι στην πολιτική που ακολουθείται στην υγεία, την παιδεία και την ασφάλιση, σημειώνοντας παράλληλα την ανάγκη συγκρότησης ενός παλλαϊκού μετώπου που θα διεκδικεί ένα σχολείο λαϊκό, χωρίς ταξικούς φραγμούς, τονίζοντας ότι η πολιτική που ακολουθείται στόχο έχει τον αποκλεισμό των παιδιών της εργατικής τάξης, τη δημιουργία των αυριανών χειραγωγημένων εργαζόμενων.

Δυναμική η παρουσία του ταξικού μετώπου στη χτεσινή διαδήλωση
Δυναμική η παρουσία του ταξικού μετώπου στη χτεσινή διαδήλωση
Χαιρετισμό απηύθυνε εκ μέρους της Ομοσπονδίας Γονέων Αθήνας ο Λ. Ριτζάκης, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «είναι ο πέμπτος χρόνος, από το 1997, που το υπουργείο Παιδείας, μακριά από τους φορείς της εκπαίδευσης και των εργαζομένων και σε κάθετη αντίθεση με τις απόψεις μας, σκαρώνει νομοσχέδια που φροντίζουν πριν από μας για μας». Ο εκπρόσωπος των γονιών τόνισε ότι μόνο οι αγώνες της εκπαιδευτικής κοινότητας και όλων των εργαζομένων, που είναι θύματα της υποχρηματοδότησης και της υποβάθμισης της παιδείας, μπορούν να αναστρέψουν το ζοφερό μέλλον του δημόσιου σχολείου. Χαιρετισμό απηύθυνε επίσης ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Σπ. Παπασπύρου.

Αδιάλλακτη η ηγεσία του υπουργείου

Στη διάρκεια συνάντησης αντιπροσωπείας της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, ο υφυπουργός Παιδείας δήλωσε και πάλι ότι το νομοσχέδιο θα προχωρήσει και ότι έχει ήδη γίνει διάλογος γι' αυτό. Χαρακτηριστική ωστόσο ήταν η στάση της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ, που ενώ το νομοσχέδιο βρίσκεται στην τελική ευθεία για την ψήφισή του, επέμεναν κατά τη συνάντηση να θέσουν ζήτημα εκπαιδευτικού μισθολογίου (!).

Μετά το τέλος της συνάντησης, οι εκπαιδευτικοί συγκρότησαν πορεία προς τη Βουλή, η πρόσβαση στην οποία ήταν αδύνατη καθώς οι καθιερωμένες κλούβες και διμοιρίες των ΜΑΤ περίμεναν στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας. Αντιπροσωπεία των εκπαιδευτικών επέδωσε ψήφισμα με τα αιτήματά τους.

Τα επόμενα βήματα

Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινώσει οι Ομοσπονδίες ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών θα συνεχιστούν. Σήμερα, αναμένεται να συνεδριάσει το ΔΣ της ΔΟΕ για να διαμορφώσει εισήγηση προς τις έκτακτες γενικές συνελεύσεις των διδασκαλικών συλλόγων που θα πραγματοποιηθούν μέχρι τις 25 Γενάρη. Στις 26 Γενάρη θα γίνει η ολομέλεια προέδρων των Διδασκαλικών Συλλόγων.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έχει προτείνει στις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ μία 24ωρη απεργία μέσα στο τρίτο δεκαήμερο του Γενάρη, ενώ η τελική απόφαση θα ληφθεί στη γενική συνέλευση προέδρων των ΕΛΜΕ που πραγματοποιείται το Σάββατο 19 Γενάρη.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Συνεχίζουν τον αγώνα

Από την κινητοποίηση στη Θεσσαλονίκη
Από την κινητοποίηση στη Θεσσαλονίκη
Με δυναμική συγκέντρωση στο άγαλμα του Βενιζέλου και πορεία οι απεργοί εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης διατράνωσαν χτες το πρωί την απόφασή τους να συνεχίσουν τον αγώνα τους για την ανατροπή της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης. Στη συγκέντρωση εκτός από τους απεργούς εκπαιδευτικούς συμμετείχαν και εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Ν. Θεσσαλονίκης που διάβασαν ψήφισμα, με το οποίο εκφράζουν τη συμπαράσταση της Ομοσπονδίας τους στον αγώνα των εκπαιδευτικών. Εγκρίθηκε επίσης ομόφωνα ψήφισμα, το οποίο αντιπροσωπεία των απεργών εκπαιδευτικών επέδωσε στον υπουργό Μακεδονίας - Θράκης, Γεώργιο Πασχαλίδη.

Οι απεργοί έφτασαν στο υπουργείο με μια δυναμική πορεία μέσω των οδών Εγνατία και Καραολή - Δημητρίου, κατά την οποία κυριάρχησαν τα συνθήματα «Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι συντεχνία. Παλεύουν για δημόσια και δωρεά Παιδεία», «Αγώνας, αγώνας διαρκείας, είναι η απάντηση στον υπουργό Παιδείας» και «Εμπρός λαέ μη σκύβεις το κεφάλι, ο μόνος δρόμος είναι αντίσταση και πάλη».

Ο γραμματέας της Δ' ΕΛΜΕ, Βασίλης Θεοδωρακόπουλος, σε δήλωσή του στο «Ρ» τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί στο σύνολό τους «εκφράζουν την έντονη αντίθεσή τους ιδιαίτερα στην αξιολόγηση, η οποία έχει σαν σκοπό τη χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, την υποταγή τους στην κυβερνητική πολιτική. Η αντίθεση των εκπαιδευτικών αφορά και στην αξιολόγηση των σχολείων που με βάση αυτή θα καθορίζεται η χρηματοδότησή της. Ουσιαστικά δηλαδή, με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων προσπαθούν να εισαγάγουν τα ιδιωτικά οικονομικά κριτήρια στη λειτουργία των σχολείων...».

«ΤΡΙΠΛΟ» ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Στόχος η χειραγώγηση των εκπαιδευτικών

Παρέμβαση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΚΚΕ Αντ. Σκυλλάκου, στη συζήτηση του νομοσχεδίου στη Βουλή

Ψηφίστηκε επί της αρχής από την κυβερνητική πλειοψηφία.

Ψηφίστηκε τις πρώτες μεταμεσονύχτιες ώρες της Δευτέρας από την κυβερνητική πλειοψηφία επί της αρχής του το «τριπλό νομοσχέδιο» του υπουργείου Παιδείας για την οργάνωση, την αξιολόγηση και την επιμόρφωση. Η συζήτηση συνεχίστηκε χτες επί των άρθρων και αναμένεται να ολοκληρωθεί αύριο, αφού σήμερα στη Βουλή θα γίνει συζήτηση σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών για την Ολυμπιάδα.

Παρεμβαίνοντας στη συζήτηση επί της αρχής, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Αντ. Σκυλλάκος και αναφερόμενος στην αξιολόγηση υπογράμμισε ότι αυτή δεν είναι μία ουδέτερη διαδικασία. «Μπορεί, είπε, να εξυπηρετεί συγκεκριμένους στόχους και δε σημαίνει ότι η αξιολόγηση αφ' εαυτής, εξαρχής είναι καλή ή κακή. Εξαρτάται, τι πολιτική θέλει να εξυπηρετήσει, με τι κριτήρια αξιολογείς κάποιον, με τι στόχο, με τι σκοπιμότητες γίνεται αυτή η αξιολόγηση». Ο βουλευτής είπε ότι όπως στην οικονομία γίνονται ριζικές ανατροπές αναδιάρθρωσης προς όφελος του κεφαλαίου το ίδιο γίνεται και με τις αναδιαρθρώσεις στον τομέα της Παιδείας και αυτό ακριβώς υπηρέτησε η τελευταία αντιμεταρρύθμιση.

Ενα γρανάζι, συνέχισε, στην εφαρμογή αυτής της αντιδραστικής μεταρρύθμισης είναι και η αξιολόγηση, αφού το υπουργείο τη χρειάζεται, για να επιβάλει χωρίς αντιδράσεις την πολιτική που οδηγεί προς τα πίσω την Παιδεία.

Σχολιάζοντας τα όσα λέει η κυβέρνηση ότι η αξιολόγηση στοχεύει στην ποιότητα της εκπαίδευσης τόνισε ότι όποιος ενδιαφέρεται για την ποιότητα τότε δίνει περισσότερα λεφτά για την Παιδεία και δεν οδηγεί το 1/5 των μαθητών έξω από το Λύκειο. Κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι αρνείται να δεχτεί τις προτάσεις των εκπαιδευτικών φορέων, αφού «ο πραγματικός σας στόχος είναι να έχετε εκπαιδευτικούς πειθαρχημένους, χειραγωγημένους και γι' αυτό επισείετε το φόβητρο της αξιολόγησης». Ουσιαστικά, είπε χαρακτηριστικά, πρόκειται για επιστροφή στον επιθεωρητή και την αξιολόγηση θα την κάνουν οι ημέτεροι που σήμερα είναι του ΠΑΣΟΚ και αύριο θα είναι της ΝΔ.

Ο υπουργός Παιδείας, υπερασπιζόμενος το νομοσχέδιο ισχυρίστηκε ότι με αυτό ικανοποιούνται αιτήματα των εκπαιδευτικών, αλλά αντιφάσκοντας στη συνέχεια είπε ότι το αίτημα των εκπαιδευτικών για διάλογο από μηδενική βάση «θα σήμαινε εκμηδένιση της σοβαρότητας των θεμάτων του τίθενται». Ισχυρίστηκε δε ότι η διαδικασία της αξιολόγησης δε συνδέεται με τη μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών.

Οχι στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης

Συνάντηση της ΟΙΕΛΕ με αντιπροσωπεία του ΚΚΕ

Με αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών (ΟΙΕΛΕ), με επικεφαλής τον πρόεδρό της Μιχάλη Κουρουτό, συναντήθηκε χτες στον Περισσό αντιπροσωπεία του ΚΚΕ, αποτελούμενη από τη ΓΓ της ΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, τον Θόδωρο Τζιαντζή, μέλος του ΠΓ και την Ελένη Μηλιαρονικολάκη, μέλος της ΚΕ και υπεύθυνη του Τμήματος Παιδείας.

Στη συνάντηση εκτέθηκαν, από την πλευρά της ΟΙΕΛΕ, τα προβλήματα των εκπαιδευτικών της ιδιωτικής εκπαίδευσης και ζητήθηκε από το ΚΚΕ να επιμείνει στη στήριξη και ψήφιση της τροπολογίας με την οποία θα επέλθει κάποιος έλεγχος και περιορισμός των αυθαίρετων απολύσεων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών από τους μεγαλοσχολάρχες.

Η Αλέκα Παπαρήγα υπογράμμισε ότι το ΚΚΕ, παρότι θεωρεί πως πρόκειται για ρύθμιση που βρίσκεται πίσω από τις ανάγκες και τις απαιτήσεις που θα έπρεπε να προβάλει ο συνδικαλιστικός φορέας του κλάδου, για προσλήψεις με συμβάσεις αορίστου χρόνου, στήριξε και θα στηρίξει μέχρι τέλους την τροπολογία, τονίζοντας παράλληλα ότι θα χρειαστεί μεγάλος αγώνας για να αντιμετωπιστεί στην πράξη η εργοδοτική τακτική. Η κυβέρνηση, είπε, μπορεί, παρά τις αντιδράσεις των σχολαρχών, να προωθήσει αυτή την τροπολογία, δεδομένου ότι έχει την τακτική της παροχής κάποιων επιμέρους ωφελημάτων στους εργαζόμενους, ακόμη και σε αντίθεση με μια μικρή μερίδα των εργοδοτών, προκειμένου να περάσει την ουσία της πολιτικής της, που είναι η ιδιωτικοποίηση - εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης, σε όλες τις βαθμίδες και τις μορφές της.

Με τη διευρυνόμενη παρουσία της ιδιωτικής εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια, αποκτά μεγαλύτερη επικαιρότητα η θέση του ΚΚΕ, συνέχισε, για ολοσχερή κατάργηση του ιδιωτικού τομέα σε τομείς τεράστιας κοινωνικής σημασίας, όπως η Παιδεία, αλλά και η Υγεία. Κατάργηση, που προϋποθέτει την πλήρη απορρόφηση των εκπαιδευτικών σε μια πραγματικά Δημόσια και Δωρεάν, Ενιαία Εκπαίδευση για όλο το λαό, στην οποία κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει. Ο αγώνας για περιορισμό και κατάργηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης αποτελεί βασικό και αναγκαίο όρο για την ποσοτική και ποιοτική διεύρυνση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος, δεδομένου ότι η παρουσία ενός ολοκληρωμένου πλέγματος ιδιωτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στο χώρο αυτό και η προβολή του ως πρότυπου προς μίμηση οδηγεί στην υποβάθμιση το δημόσιο και εξωθεί στην έμμεση ιδιωτικοποίησή του.

Η αδιαφορία και ο εμπαιγμός καλά κρατούν

Στα μέσα της χρονιάς και οι μαθητές δύο ειδικοτήτων του εσπερινού 2ου ΤΕΕ Καισαριανής ακόμα δεν έχουν κάνει μάθημα. Ο λόγος για τους μαθητές των ειδικοτήτων Αισθητικής και Ξενοδοχοϋπαλλήλων, που ακόμα περιμένουν τους καθηγητές ειδικοτήτων, προκειμένου να λειτουργήσουν τα Τμήματά τους. Παρά τις διαβεβαιώσεις και υποσχέσεις των αρμοδίων του υπουργείου Παιδείας για επίλυση του προβλήματος, ακόμα δεν έχει γίνει τίποτε και ο εμπαιγμός καλά κρατεί.

Οι μαθητές των ειδικοτήτων αυτών διδάσκονται από τις 35 προβλεπόμενες ώρες τη βδομάδα μόνο τις 15 και αυτές δύο φορές την βδομάδα και μόνο μαθήματα γενικής παιδείας. Η έλλειψη των δέκα εκπαιδευτικών περίπου, έχει κάνει την κατάσταση αφόρητη. Οι περισσότεροι μαθητές του σχολείου είναι και εργαζόμενοι και το βράδυ που πηγαίνουν στο σχολείο τους μόνο μάθημα δεν μπορούν να κάνουν. Μάλιστα, όπως καταγγέλλουν, οι μαθητές των ειδικοτήτων αυτών κινδυνεύουν να μην πάρουν πτυχίο στο τέλος της χρονιάς, παρά μόνο... μια βεβαίωση που να πιστοποιεί ότι «παρακολούθησαν» τα αντίστοιχα τμήματα, Αισθητικής και Ξενοδοχοϋπαλλήλων.

Η τελευταία απάντηση που πήραν από τον προϊστάμενο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ήταν ότι ούτε τον Φλεβάρη δε θα σταλθούν οι καθηγητές στο σχολείο, ενώ η απάντηση που είχαν πάρει από τους αρμόδιους του υπουργείου Παιδείας στις 13/12/2001, ήταν ότι σύντομα θα επιλυθεί το πρόβλημα.

«Τα περισσότερα παιδιά δουλεύουμε το πρωί και το απόγευμα πηγαίνουμε στο σχολείο για να πάρουμε ένα πτυχίο, για να δούμε τι θα κάνουμε και εμείς στο μέλλον. Να κάνουμε μια καλύτερη δουλιά», μας λέει ο Χρήστος Χατζηαντωνίου, πρόεδρος του 15μελούς Μαθητικού Συμβουλίου. «Τα παιδιά των τμημάτων Αισθητικής δεν έχουν κάνει καθόλου μάθημα από την αρχή της χρονιάς και στο τέλος θα κληθούν να δώσουν εξετάσεις. Πώς όμως;», συνεχίζει ο Χρ. Χατζηαντωνίου.

Πέρα όμως από την έλλειψη εκπαιδευτικών οι μαθητές αντιμετωπίζουν προβλήματα και με το κτίριο. Το κτίριο είναι ιδιωτικό, και είχε ανεγερθεί για να στεγάσει αίθουσες για βιοτεχνίες. Δεν έχουν προαύλιο και κάνουν διάλειμμα σε μια στοά, ενώ σοβαρά είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τη θέρμανση.

Οι μαθητές προειδοποιούν ότι αν δε σταλούν καθηγητές θα προβούν σε δυναμικές κινητοποιήσεις.

Αντιδρούν οι μαθήτριες της Ραλλείου Σχολής

Σε κατάληψη του σχολείου τους προχώρησαν χτες οι μαθήτριες του Ραλλείου Λυκείου Πειραιά, με απόφαση της Γενικής τους Συνέλευσης, απαιτώντας να επιλυθεί άμεσα το οξυμένο στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Υπενθυμίζεται, ότι οι μαθήτριες «φιλοξενούνται προσωρινά», τα τελευταία έξι χρόνια περίπου, στον πύργο του Πειραιά, ένα χώρο κατασκευασμένο και διαμορφωμένο για γραφεία.

Οι μαθήτριες σε σχετική απόφασή τους κάνουν λόγο για «κοροϊδία» εκ μέρους των αρμόδιων αρχών για τη μη επίλυση του κτιριακού προβλήματος του σχολείου τους, αφού οι υποσχέσεις πέφτουν βροχή, χωρίς όμως τίποτε να γίνεται μέχρι τώρα. Σήμερα προγραμματίζουν νέα ΓΣ, για να καθορίσουν τα παραπέρα βήματά τους.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σημαντική συμμετοχή στην απεργία

Σε υψηλά ποσοστά κυμάνθηκε η συμμετοχή των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χτεσινή 24ωρη απεργία της ΔΟΕ, η οποία είχε μοναδικό αίτημα την απόσυρση του τριπλού νομοσχεδίου. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της ΔΟΕ, το ποσοστό ξεπέρασε το 60% και μάλιστα σε πολλές περιοχές κατά πολύ. Ενδεικτικά αναφέρονται οι σύλλογοι «Παρθενώνας» (Ταύρος - Πετράλωνα) με 95%, Ικαρίας με 90%, Ηρακλείου Κρήτης με 87%, Λήμνου με 77%, Χανίων με 80%, Αργοσαρωνικού με 87%, Ξάνθης με 71%, Κως 80%, Καβάλας με 75%, «Δημ. Γληνός» με 70%, «Αριστοτέλης» με 80%, Αιγάλεω με 75%.

ΕΣΑΚ ΔΕΕ
«Ο αγώνας θα συνεχιστεί»

Η ΕΣΑΚ ΔΕΕ χαιρετίζει τις εκατοντάδες εκπαιδευτικούς που συγκεντρώθηκαν χτες έξω από το ΥΠΕΠΘ, απαίτησαν την απόσυρση του τριπλού νομοσχεδίου και εξέφρασαν την πλήρη διαφωνία τους με την αξιολόγηση. Ως ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός τονίζει η ΕΣΑΚ ΔΕΕ την εμφάνιση του ταξικού μπλοκ της εκπαίδευσης με ξεχωριστή προσυγκέντρωση και δυναμική πορεία στο υπουργείο Παιδείας.

Η ΕΣΑΚ ΔΕΕ χαρακτηρίζει ως απαράδεκτη «τη στάση τόσο του προέδρου όσο και της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ όπου πρόβαλαν ως μοναδικό αίτημα κατά τη συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας την έναρξη διαλόγου για το μισθολογικό καθεστώς των εκπαιδευτικών, "θάβοντας" κυριολεκτικά το κυρίαρχο ζήτημα των ημερών και για το οποίο φώναζαν την ίδια στιγμή οι συγκεντρωμένοι, να μην περάσει η αξιολόγηση».

Η ΕΣΑΚ ΔΕΕ τονίζει ότι «από τις μέχρι τώρα συνεδριάσεις των ΔΣ των ΕΛΜΕ αποκαλύπτεται η διάσταση της πρότασης της ΠΑΣΚ και της εισήγησης της πλειοψηφίας ΔΑΚΕ - Συνεργασίας - Παρέμβασης (η μόνη διαφορά είναι στο απόσυρση ή όχι) που προτάσσουν το μισθολόγιο και τις αυξήσεις, με τη διαφορετική πρόταση της ΕΣΑΚ ΔΕΕ, που αναδεικνύει και συγκρούεται ιδεολογικοπολιτικά με το τριπλό νομοσχέδιο και την αξιολόγηση».

«Το νομοσχέδιο μπορεί να το ψηφίσει η κυβέρνηση, καταλήγει η ΕΣΑΚ ΔΕΕ, αλλά οι κινητοποιήσεις για την ακύρωση στην πράξη, αλλά και τη διεκδίκηση λύσεων σε άλλα μεγάλα ζητήματα θα συνεχιστούν. Η ΕΣΑΚ ΔΕΕ τονίζει ότι οι εκπαιδευτικοί, μετά την αδιάλλακτη στάση του υπουργείου Παιδείας και με δεδομένη την υψηλή συμμετοχή στην απεργία, δεν έχουν άλλη επιλογή από τη συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα».



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ