Πολλές εφημερίδες και ΜΜΕ έγραψαν ότι η προβλεπόμενη από την ΕΓΣΣΕ αύξηση είναι 5,5%, αλλά στην πραγματικότητα αυτή δεν ξεπερνά το 3,4%. Κι αυτό, γιατί από το 5,5% πρέπει να αφαιρεθεί το 1,1%, το οποίο αποτελεί την προβλεπόμενη από την προηγούμενη σύμβαση διορθωτική αύξηση και αφορά στο έτος 2001. Επίσης, το εναπομείναν 4,4% θα δοθεί σε δύο δόσεις(2,5% από 1η Γενάρη και 1,9% από 1η Ιούλη). Η δεύτερη δόση, δηλαδή, θα αφορά μόνο στο δεύτερο εξάμηνο και εάν «μεταφραστεί» σε όλο το χρόνο δίνει μια αύξηση 0,9%, η οποία μαζί με το 2,5% δίνει τη συνολική αύξηση - κοροϊδία του 3,4%, για το 2002. Και αυτό, όταν ο επίσημος πληθωρισμός τρέχει με ρυθμό 4% περίπου και οι προβλέψεις της κυβέρνησης για όλο το χρόνο κινούνται περί το 3,5%.
Πέρα από τα παραπάνω. Πέρα από το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι μισθοί των 165.000 ή 200.000 δραχμών είναι στην κυριολεξία μισθοί πείνας και φτώχειας και δεν καλύπτουν ούτε τις στοιχειωδέστερες των αναγκών ενός εργαζομένου, μπορείτε να συγκρίνετε, τα όσα «κατάφερε» ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ με τα όσα γίνονται τον καιρό αυτό στη Γερμανία, όπου στην ηγεσία των συνδικάτων βρίσκονται ομοϊδεάτες του κ. Πολυζωγόπουλου. Οι εργαζόμενοι στη χημική βιομηχανία - των οποίων το συνδικάτο IG BCE υπέγραψε πρώτο τις προάλλες νέα σύμβαση εργασίας με την αντίστοιχη εργοδοτική οργάνωση - θα πάρουν αύξηση που θα προσεγγίσει το 3,6%, με τρέχοντα, όμως, πληθωρισμό στη Γερμανία 1,9% και προβλεπόμενο στο ίδιο επίπεδο για όλο το χρόνο. Το IG METALL, το μεγαλύτερο γερμανικό συνδικάτο που αριθμεί περίπου 3 εκατ. μέλη, διεκδικεί αυξήσεις 6,5% και μόλις προχτές η ηγεσία του αρνήθηκε την πρόταση της εργοδοτικής πλευράς για 2%, υπογραμμίζοντας ότι επιδιώκουν μια συμφωνία, η οποία θα είναι τουλάχιστον καλύτερη απ' αυτή της χημικής βιομηχανίας.
Τα σχόλια δικά σας.
Η οδός Εμ. Μπενάκη στην Κηφισιά είναι ένας μικρός σχετικά δρόμος, που φτάνει δε φτάνει το χιλιόμετρο. Εδώ και αρκετές δεκαετίες, αποτελεί όμως δρόμο - κλειδί, για την αποσυμφόρηση της κίνησης στον κεντρικό δρόμο της Κηφισιάς, αφού οδηγεί κατευθείαν, μέσω της οδού Τατοΐου, στην εθνική οδό.
Η Μπενάκη, όμως, δεν είναι, απ' ό,τι φαίνεται, ένας τυχαίος δρόμος, αφού κατά μήκος της υπάρχουν καμιά τριανταριά - σαρανταριά βίλες ...αναξιοπαθούντων συμπολιτών μας. Αυτοί λοιπόν, με τα λεφτά τους και τον τσαμπουκά τους, αποφάσισαν να κλείσουν το δρόμο για τους ενοχλητικούς εποχούμενους που πορεύονται προς την εθνική οδό. Με τη συνδρομή προφανώς και του δήμου, μεγάλωσαν τα πεζοδρόμια, άφησαν ένα μικρό πέρασμα, ίσα ίσα για να μπαίνουν οι ίδιοι με τις λιμουζίνες τους στα γκαράζ τους και εξέτρεψαν την κίνηση των αυτοκινήτων σε διάφορες παρόδους.
Το αποτέλεσμα μπορεί να το καταλάβει ο καθένας: Η επιβάρυνση από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, που πράγματι υπήρχε για τους ελάχιστους ενοίκους των βιλών της Μπενάκη, φορτώθηκε σε εκατοντάδες οικογένειες, που μένουν στους δρόμους, από τους οποίους περνάει τώρα η κίνηση, ενώ παράλληλα ταλαιπωρούνται, μέσα στα δρομάκια, πολλές εκατοντάδες αυτοκινητιστών, που πάνε προς την εθνική οδό.
«Ποιος τον κόσμο
ξεσηκώνει,
ποιος τον κάνει
κι απεργεί;»
κάθε τόσο
αναρωτιούνται
οι ταρτούφοι μας
ταγοί,
λες και δεν υπάρχει
η «ζώνη», η ΟΝΕ,
η αναδουλειά
και τα μαύρα τους
τα «μέτρα»
που μας πνίγουν
σαν θηλιά!
* * *
«Κάποιος δάκτυλος
υπάρχει
κάποιος βάζει φιτιλιά»
λεν και σκόπιμα
δε βγάζουν
απ' το στόμα τους
μιλιά
για τις «τράκες»
για τα βάρη,
την αισχρή τους
τακτική
που ληστεύει
τον κοσμάκη
για να «τρώνε»
μερικοί!