Ο Α. Βουρλούμης υπήρξε ιδιαίτερα παραγωγικός, καλύπτοντας μια ποικιλία τεχνικών (μολύβια, ακουαρέλες, παστέλ, αυγοτέμπερες, λάδια) και θεμάτων. Το εκφραστικό του ιδίωμα επέμεινε στην παραστατικότητα. Αλλά η ζωγραφική του, αν και παραστατική, δεν είναι αφηγηματική. Ο «κόσμος» του καλλιτέχνη είναι εκείνος των ταπεινών αντικειμένων και οικείων μορφών: σπίτια με απλωμένα ρούχα, ένας δρόμος αθηναϊκός, μια αυλόπορτα, ένας κήπος στην Αίγινα, όπου περνούσε τα καλοκαίρια του, ξεθωριασμένοι τοίχοι σπιτιών, μια παρέα πλανόδιων μουσικών, πορτρέτα φίλων ή μελών της οικογένειάς του. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 12/2.
Ενας θίασος προσπαθεί να ανεβάσει ένα αστυνομικό έργο εποχής. Τέσσερις μέρες πριν από την πρεμιέρα, οι πρόβες γίνονται μέσα σε χιλιάδες προβλήματα που ταλαιπωρούν ηθοποιούς, τεχνικούς, τον σκηνοθέτη και μέσα σ' όλα η συγγραφέας αλλάζει συνέχεια το έργο. Στη γενική δοκιμή τα προβλήματα έχουν λυθεί, αλλά έχουν εμφανιστεί καινούρια. Στην πρεμιέρα τα πράγματα χειροτερεύουν, όμως μπροστά στο κοινό, τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την παράσταση που συνεχίζεται, δημιουργώντας καταστάσεις που μόνο στο θέατρο μπορεί να ζήσει κανείς.
Μετά τη διαφωνία τους, ύστερα από ενάμιση μήνα δοκιμών, μεταξύ των δύο πρωταγωνιστριών της παράστασης «Λεωφορείο ο πόθος», του Τ. Ουίλιαμς (Μαρίας Πρωτόπαπα και Λένας Κιτσοπούλου) και του σκηνοθέτη (Δημοσθένη Παπαδόπουλου), το «Θέατρο Τέχνης» με ανακοίνωσή του εκφράζει μεγάλη λύπη, αλλά και την αγανάκτησή του, καθώς αναγκάζεται να ματαιώσει την παράσταση, που θα ανέβαινε στις 2 Φλεβάρη στο «Θέατρο Τέχνης - Κάρολος Κουν» (Φρυνίχου).
«Οι δύο πλευρές αρνούνται να συνεργαστούν στη συνέχιση των δοκιμών για την πραγματοποίηση της παράστασης, συμπεριφορά που είναι απαράδεκτη και άκρως αντιεπαγγελματική απέναντι σε έναν οργανισμό, που έδειξε εμπιστοσύνη και στήριξε μια πολλά υποσχόμενη συνεργασία. Το "Θέατρο Τέχνης" εξακολουθεί να πιστεύει ότι το ήθος και η συνέπεια πρέπει να είναι κυρίαρχες αρετές στο χώρο του θεάτρου, ιδιαίτερα σε μια εποχή που οι χώροι του πολιτισμού κατακλύζονται από την προχειρότητα και την κακογουστιά».