ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σάββατο 17 Μάη 1997
Σελ. /36
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Ο Λάτσης ξαναχτυπά!

Διώχνει συνεχώς Ελληνες ναυτεργάτες από τα καράβια του, ανοίγοντας το "δρόμο" στους άλλους εφοπλιστές και χαράσσοντας πολιτική για την κυβέρνηση

Ανενόχλητοι οι εφοπλιστές συνεχίζουν τις παράνομες διώξεις των Ελλήνων ναυτεργατών από πλοία με ελληνική σημαία και να τους αντικαθιστούν με χαμηλόμισθους αλλοδαπούς!

Ο μεγαλοεφοπλιστής Λάτσης μετά το διωγμό όλου του κατώτερου πληρώματος από το δεξαμενόπλοιό του ΠΑΡΗΣ 2,απέλυσε άλλους 9 Ελληνες από το δεξαμενόπλοιο ΠΑΛΑΣ ΑΘΗΝΑ,τους οποίους αντικατέστησε με αλλοδαπούς χωρίς κανένα εργασιακό δικαίωμα! Ο εφοπλιστής ετοιμάζεται να αποβάλει και 5 ακόμα Ελληνες ναυτεργάτες που υπηρετούν ως κατώτερο πλήρωμα της μηχανής στο δεξαμενόπλοιο ΜΑΡΙΑΝΝΑ 7 και από τους 7 ναύτες, που υπηρετούν στο ίδιο πλοίο, να διώξει τους 4!Οπως ανακοινώθηκε από τον εφοπλιστή, αυτή η... εργασία θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι την ερχόμενη βδομάδα και όσοι διωχτούν θα αντικατασταθούν από χαμηλόμισθους αλλοδαπούς.

Να σημειωθεί ότι το διωγμό των Ελλήνων ναυτεργατών από τα πλοία τους με ελληνική σημαία έχουν αρχίσει και οι μεγαλοεφοπλιστές Εμπειρίκος και Αλαφούζος.Μάλιστα στη διάρκεια της προχτεσινής παράστασης που έκαναν συνδικαλιστές ναυτεργάτες από την Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών και το σωματείο "Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ" στο διευθυντή της εταιρίας του εφοπλιστή Εμπειρίκου κ. Παλαιοκρασά,ο ίδιος άφησε να εννοηθεί ότι θα διωχτούν Ελληνες ναυτεργάτες και από άλλα πλοία της εταιρίας, ενώ δεν αμφισβήτησε ότι οι διώξεις αυτές γίνονται κατά παράβαση της σχετικής νομοθεσίας! Για να αποδείξει δε ότι οι εφοπλιστές αποτελούν "κράτος εν κράτει", είπε χαρακτηριστικά προς τους συνδικαλιστές: "Η εταιρία μας απασχολεί αυτή τη στιγμή τους περισσότερους Ελληνες ναυτεργάτες από κάθε άλλη. Αυτό το κάναμε είτε γιατί πρέπει, είτε γιατί το θέλουμε"! Την ίδια ώρα βέβαια ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Στ. Σουμάκης,εμφανιζόμενος ως... εφοπλιστικότερος των εφοπλιστών, απαντώντας σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ προσπαθούσε να... πείσει ότι οι διώξεις των Ελλήνων ναυτεργατών είναι δικαιολογημένες, επειδή - όπως είπε - στα πλοία από όπου διώχτηκαν υπηρετούσαν περισσότεροι Ελληνες από όσους προβλέπονται!

Και ενώ ο αποδεκατισμός των Ελλήνων ναυτεργατών από τα πλοία συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς, την ερχόμενη βδομάδα αναμένεται να συνεχιστεί ο... "διάλογος" που διοργανώνει ο υπουργός με την Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και έχει αποδεχτεί η πλειοψηφία της Εκτελεστικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας,με νέα συνάντηση.

ΠΝΟ: "Ο,τι πουν οι εφοπλιστές και για τις ΣΣΕ"

Οι εφοπλιστές εκβιάζουν και με την υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, αξιώνοντας από την ΠΝΟ να αποδεχτεί ήπια τη μείωση των οργανικών συνθέσεων, προκειμένου να υπογράψουν τη Σύμβαση.

Ετσι απάντησαν στο διεκδικητικό πλαίσιο της Ομοσπονδίας η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και η Ενωση Εφοπλιστών Επιβατηγών Τουριστικών πλοίων!Ωστόσο σήμερα στις 12 το μεσημέρι αναμένεται συνάντηση της ΠΝΟ με την Ενωση των Εφοπλιστών της Ακτοπλοϊας.Πρόκειται για την τέταρτη κατά σειρά συνάντηση. Η ομοσπονδία, με ευθύνη της πλειοψηφίας της Εκτελεστικής Επιτροπής, από 11% αύξηση που ζητούσε έχει πέσει στο 9,5%,ενώ φέρεται διατεθειμένη να υπογράψει Συλλογική Σύμβαση ακόμα και με 8% αύξηση. Από την πλευρά τους οι ακτοπλόοι εφοπλιστές προτείνουν 7% αύξηση.

"Τρικυμία" στο Σκαραμαγκά

Καμιά μεγάλη δουλιά δεν έχει φέρει στο ναυπηγείο η πολυεθνική που πληρώνεται για το σκοπό αυτό 500 εκατ. το χρόνο! Εντονο και το πρόβλημα ρευστότητας. Με κινδυνολογία, διοίκηση και πλειοψηφία του σωματείου, επιχειρούν να κλείσουν τα στόματα εργαζομένων

Αβέβαιο είναι το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και η ανησυχία επεκτείνεται στις γραμμές των εργαζόμενων. Χτες ο γενικός διευθυντής και εκπρόσωπος της αγγλικής πολυεθνικής "Μπράουν εντ Ρουτ",Δαβίδ Γκρόβερ,απαντώντας στους εργαζόμενους που έκαναν κατάληψη των γραφείων, παραδέχτηκε ότι δεν έχουν να φέρουν καμιά μεγάλη δουλιά στο ναυπηγείο, αν και γι' αυτό το λόγο πληρώνονται με 500 εκατ. δρχ. το χρόνο! Επίσης, πως υπάρχει έντονο πρόβλημα ρευστότητας και θα προχωρήσουν σε δανεισμό, επιβεβαιώνοντας έτσι το χτεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας μας. Τη στήριξη της υπονομευτικής για τα ναυπηγεία πολιτικής της πολυεθνικής έχει αναλάβει η πλειοψηφία της διοίκησης του σωματείου, μέλη της οποίας γύριζαν χτες τα διάφορα τμήματα ασκώντας εκβιαστικές πιέσεις στους εργαζόμενους, του στιλ: "Να μη γίνει αναταραχή, γιατί θα φύγουν τα καράβια"...

Παρά τις πιέσεις και τις απειλές, τόσο απ' τους "συνδικαλιστές" όσο και από στελέχη της εταιρίας, πολλοί εργαζόμενοι ανταποκρινόμενοι θετικά στο κάλεσμα της "Εργοστασιακής Επιτροπής",πραγματοποίησαν δυναμική συγκέντρωση έξω απ' τον "Πύργο" (γραφεία διοίκησης). Αφορμή, ήταν η καθυστέρηση στην καταβολή του υπολοίπου εξόφλησης των μισθών Απρίλη και η προκαταβολή του Μάη, κυρίως όμως το ότι δεν υπάρχουν μεγάλες δουλιές, παρά μόνο η ναυπήγηση των δυο φρεγατών του Πολεμικού Ναυτικού που και αυτές ολοκληρώνονται.

Στην επιτροπή των εργαζομένων που τον επισκέφθηκε, ο Αγγλος είπε ότι θα... πληρωθούν την Τρίτη και αρνήθηκε να απαντήσει επί της ουσίας, παραπέμποντας στο σωματείο... Η αγανάκτηση "ξεχείλισε" και οι εργαζόμενοι "μπουκάρισαν" μέσα στα γραφεία, υποχρεώνοντας τον γ. διευθυντή να τους ενημερώσει για την κατάσταση του ναυπηγείου.

"Προσπαθούμε", ήταν η μόνιμη απάντηση του Δ. Γκρόβερ στις ερωτήσεις αν θα φέρουν κάποια δουλιά ή αν θα πάρουν τη ναυπήγηση των περιπολικών και των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού. Η μόνη δουλιά που φαίνεται, αφορά τη σύμβαση με τον ΟΣΕ, αξίας 6,5 δισ. δρχ., για την οποία, επιρρίπτοντας ευθύνες για κωλυσιεργία στην επιτροπή του Οργανισμού, είπε "δεν ξέρω πότε θα υπογραφεί"!

Στις επικρίσεις των διαδηλωτών για το ποιος είναι τελικά ο ρόλος της πολυεθνικής, είπε προκλητικά: "Εχουμε υπογράψει συμβόλαιο για πέντε χρόνια και θα κάτσουμε"!

Εκ των υστέρων προσπαθώντας να καλμάρει τη θύελλα των αντιδράσεων που προξένησαν σε όλο το ναυπηγείο οι απαντήσεις του, φόρεσε το κράνος και άρχισε ο ίδιος να γυρίζει όλα τα τμήματα, δίνοντας ανέξοδες υποσχέσεις.

Την ίδια στιγμή, το σωματείο, με ευθύνη της πλειοψηφίας του ΔΣ, εξέδωσε ανακοίνωση, όπου αν και αναγνωρίζει τα προβλήματα, γράφει ότι "γι' αυτό επιλέξαμε μάνατζμεντ ιδιωτικό για να τα λύσει γρήγορα..."!Ταυτόχρονα καταφέρεται ενάντια στην "Εργοστασιακή Επιτροπή", ότι δημιουργεί "επικίνδυνη αναταραχή" για να "πετύχει έτσι το σχέδιό της. Εντεχνη αναταραχή - τέλος καραβιών"!

Ο Σ. Βαρθολομαίος,μέλος του ΔΣ του σωματείου και στέλεχος της "Εργοστασιακής", απευθυνόμενος προς τους συγκεντρωμένους καταδίκασε τη στάση της πλειοψηφίας. Επίσης επισήμανε ότι "σκόπιμα δεν παίρνουν δουλιές. Αφήνουν το ναυπηγείο να "βολοδέρνει", ώστε να το οδηγήσουν στον ιδιώτη. Σύμφωνα με πληροφορίες η ίδια η πολυεθνική ενδιαφέρεται να το πάρει. Οι ευθύνες κυβέρνησης - πλειοψηφίας είναι τεράστιες, για την παράδοση της διαχείρισης στην πολυεθνική, αλλά και για τη συμφωνία της έμμεσης ιδιωτικοποίησης του 51% - 49%".

Ο Λάτσης ξαναχτυπά!

Διώχνει συνεχώς Ελληνες ναυτεργάτες από τα καράβια του, ανοίγοντας το "δρόμο" στους άλλους εφοπλιστές και χαράσσοντας πολιτική για την κυβέρνηση

Ανενόχλητοι οι εφοπλιστές συνεχίζουν τις παράνομες διώξεις των Ελλήνων ναυτεργατών από πλοία με ελληνική σημαία και να τους αντικαθιστούν με χαμηλόμισθους αλλοδαπούς!

Ο μεγαλοεφοπλιστής Λάτσης μετά το διωγμό όλου του κατώτερου πληρώματος από το δεξαμενόπλοιό του ΠΑΡΗΣ 2,απέλυσε άλλους 9 Ελληνες από το δεξαμενόπλοιο ΠΑΛΑΣ ΑΘΗΝΑ,τους οποίους αντικατέστησε με αλλοδαπούς χωρίς κανένα εργασιακό δικαίωμα! Ο εφοπλιστής ετοιμάζεται να αποβάλει και 5 ακόμα Ελληνες ναυτεργάτες που υπηρετούν ως κατώτερο πλήρωμα της μηχανής στο δεξαμενόπλοιο ΜΑΡΙΑΝΝΑ 7 και από τους 7 ναύτες, που υπηρετούν στο ίδιο πλοίο, να διώξει τους 4!Οπως ανακοινώθηκε από τον εφοπλιστή, αυτή η... εργασία θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι την ερχόμενη βδομάδα και όσοι διωχτούν θα αντικατασταθούν από χαμηλόμισθους αλλοδαπούς.

Να σημειωθεί ότι το διωγμό των Ελλήνων ναυτεργατών από τα πλοία τους με ελληνική σημαία έχουν αρχίσει και οι μεγαλοεφοπλιστές Εμπειρίκος και Αλαφούζος.Μάλιστα στη διάρκεια της προχτεσινής παράστασης που έκαναν συνδικαλιστές ναυτεργάτες από την Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών και το σωματείο "Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ" στο διευθυντή της εταιρίας του εφοπλιστή Εμπειρίκου κ. Παλαιοκρασά,ο ίδιος άφησε να εννοηθεί ότι θα διωχτούν Ελληνες ναυτεργάτες και από άλλα πλοία της εταιρίας, ενώ δεν αμφισβήτησε ότι οι διώξεις αυτές γίνονται κατά παράβαση της σχετικής νομοθεσίας! Για να αποδείξει δε ότι οι εφοπλιστές αποτελούν "κράτος εν κράτει", είπε χαρακτηριστικά προς τους συνδικαλιστές: "Η εταιρία μας απασχολεί αυτή τη στιγμή τους περισσότερους Ελληνες ναυτεργάτες από κάθε άλλη. Αυτό το κάναμε είτε γιατί πρέπει, είτε γιατί το θέλουμε"! Την ίδια ώρα βέβαια ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Στ. Σουμάκης,εμφανιζόμενος ως... εφοπλιστικότερος των εφοπλιστών, απαντώντας σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ προσπαθούσε να... πείσει ότι οι διώξεις των Ελλήνων ναυτεργατών είναι δικαιολογημένες, επειδή - όπως είπε - στα πλοία από όπου διώχτηκαν υπηρετούσαν περισσότεροι Ελληνες από όσους προβλέπονται!

Και ενώ ο αποδεκατισμός των Ελλήνων ναυτεργατών από τα πλοία συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς, την ερχόμενη βδομάδα αναμένεται να συνεχιστεί ο... "διάλογος" που διοργανώνει ο υπουργός με την Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και έχει αποδεχτεί η πλειοψηφία της Εκτελεστικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας,με νέα συνάντηση.

ΠΝΟ: "Ο,τι πουν οι εφοπλιστές και για τις ΣΣΕ"

Οι εφοπλιστές εκβιάζουν και με την υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, αξιώνοντας από την ΠΝΟ να αποδεχτεί ήπια τη μείωση των οργανικών συνθέσεων, προκειμένου να υπογράψουν τη Σύμβαση.

Ετσι απάντησαν στο διεκδικητικό πλαίσιο της Ομοσπονδίας η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και η Ενωση Εφοπλιστών Επιβατηγών Τουριστικών πλοίων!Ωστόσο σήμερα στις 12 το μεσημέρι αναμένεται συνάντηση της ΠΝΟ με την Ενωση των Εφοπλιστών της Ακτοπλοϊας.Πρόκειται για την τέταρτη κατά σειρά συνάντηση. Η ομοσπονδία, με ευθύνη της πλειοψηφίας της Εκτελεστικής Επιτροπής, από 11% αύξηση που ζητούσε έχει πέσει στο 9,5%,ενώ φέρεται διατεθειμένη να υπογράψει Συλλογική Σύμβαση ακόμα και με 8% αύξηση. Από την πλευρά τους οι ακτοπλόοι εφοπλιστές προτείνουν 7% αύξηση.

"Τρικυμία" στο Σκαραμαγκά

Καμιά μεγάλη δουλιά δεν έχει φέρει στο ναυπηγείο η πολυεθνική που πληρώνεται για το σκοπό αυτό 500 εκατ. το χρόνο! Εντονο και το πρόβλημα ρευστότητας. Με κινδυνολογία, διοίκηση και πλειοψηφία του σωματείου, επιχειρούν να κλείσουν τα στόματα εργαζομένων

Αβέβαιο είναι το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και η ανησυχία επεκτείνεται στις γραμμές των εργαζόμενων. Χτες ο γενικός διευθυντής και εκπρόσωπος της αγγλικής πολυεθνικής "Μπράουν εντ Ρουτ",Δαβίδ Γκρόβερ,απαντώντας στους εργαζόμενους που έκαναν κατάληψη των γραφείων, παραδέχτηκε ότι δεν έχουν να φέρουν καμιά μεγάλη δουλιά στο ναυπηγείο, αν και γι' αυτό το λόγο πληρώνονται με 500 εκατ. δρχ. το χρόνο! Επίσης, πως υπάρχει έντονο πρόβλημα ρευστότητας και θα προχωρήσουν σε δανεισμό, επιβεβαιώνοντας έτσι το χτεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας μας. Τη στήριξη της υπονομευτικής για τα ναυπηγεία πολιτικής της πολυεθνικής έχει αναλάβει η πλειοψηφία της διοίκησης του σωματείου, μέλη της οποίας γύριζαν χτες τα διάφορα τμήματα ασκώντας εκβιαστικές πιέσεις στους εργαζόμενους, του στιλ: "Να μη γίνει αναταραχή, γιατί θα φύγουν τα καράβια"...

Παρά τις πιέσεις και τις απειλές, τόσο απ' τους "συνδικαλιστές" όσο και από στελέχη της εταιρίας, πολλοί εργαζόμενοι ανταποκρινόμενοι θετικά στο κάλεσμα της "Εργοστασιακής Επιτροπής",πραγματοποίησαν δυναμική συγκέντρωση έξω απ' τον "Πύργο" (γραφεία διοίκησης). Αφορμή, ήταν η καθυστέρηση στην καταβολή του υπολοίπου εξόφλησης των μισθών Απρίλη και η προκαταβολή του Μάη, κυρίως όμως το ότι δεν υπάρχουν μεγάλες δουλιές, παρά μόνο η ναυπήγηση των δυο φρεγατών του Πολεμικού Ναυτικού που και αυτές ολοκληρώνονται.

Στην επιτροπή των εργαζομένων που τον επισκέφθηκε, ο Αγγλος είπε ότι θα... πληρωθούν την Τρίτη και αρνήθηκε να απαντήσει επί της ουσίας, παραπέμποντας στο σωματείο... Η αγανάκτηση "ξεχείλισε" και οι εργαζόμενοι "μπουκάρισαν" μέσα στα γραφεία, υποχρεώνοντας τον γ. διευθυντή να τους ενημερώσει για την κατάσταση του ναυπηγείου.

"Προσπαθούμε", ήταν η μόνιμη απάντηση του Δ. Γκρόβερ στις ερωτήσεις αν θα φέρουν κάποια δουλιά ή αν θα πάρουν τη ναυπήγηση των περιπολικών και των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού. Η μόνη δουλιά που φαίνεται, αφορά τη σύμβαση με τον ΟΣΕ, αξίας 6,5 δισ. δρχ., για την οποία, επιρρίπτοντας ευθύνες για κωλυσιεργία στην επιτροπή του Οργανισμού, είπε "δεν ξέρω πότε θα υπογραφεί"!

Στις επικρίσεις των διαδηλωτών για το ποιος είναι τελικά ο ρόλος της πολυεθνικής, είπε προκλητικά: "Εχουμε υπογράψει συμβόλαιο για πέντε χρόνια και θα κάτσουμε"!

Εκ των υστέρων προσπαθώντας να καλμάρει τη θύελλα των αντιδράσεων που προξένησαν σε όλο το ναυπηγείο οι απαντήσεις του, φόρεσε το κράνος και άρχισε ο ίδιος να γυρίζει όλα τα τμήματα, δίνοντας ανέξοδες υποσχέσεις.

Την ίδια στιγμή, το σωματείο, με ευθύνη της πλειοψηφίας του ΔΣ, εξέδωσε ανακοίνωση, όπου αν και αναγνωρίζει τα προβλήματα, γράφει ότι "γι' αυτό επιλέξαμε μάνατζμεντ ιδιωτικό για να τα λύσει γρήγορα..."!Ταυτόχρονα καταφέρεται ενάντια στην "Εργοστασιακή Επιτροπή", ότι δημιουργεί "επικίνδυνη αναταραχή" για να "πετύχει έτσι το σχέδιό της. Εντεχνη αναταραχή - τέλος καραβιών"!

Ο Σ. Βαρθολομαίος,μέλος του ΔΣ του σωματείου και στέλεχος της "Εργοστασιακής", απευθυνόμενος προς τους συγκεντρωμένους καταδίκασε τη στάση της πλειοψηφίας. Επίσης επισήμανε ότι "σκόπιμα δεν παίρνουν δουλιές. Αφήνουν το ναυπηγείο να "βολοδέρνει", ώστε να το οδηγήσουν στον ιδιώτη. Σύμφωνα με πληροφορίες η ίδια η πολυεθνική ενδιαφέρεται να το πάρει. Οι ευθύνες κυβέρνησης - πλειοψηφίας είναι τεράστιες, για την παράδοση της διαχείρισης στην πολυεθνική, αλλά και για τη συμφωνία της έμμεσης ιδιωτικοποίησης του 51% - 49%".

Σύσκεψη για τη Ζώνη

Με θέμα την εκτίμηση της πορείας υλοποίησης των 26 σημείων - στόχων για την ανάπτυξη και στήριξη της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας στη χώρα, για την υλοποίηση των οποίων υπήρξε κυβερνητική δέσμευση τον Νοέμβρη του 1995, συνήλθε προχτές το απόγευμα η Συντονιστική Επιτροπή για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στη Ζώνη Περάματος στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ε. Μαυρογένης έκανε κατ' αρχήν μια γενική αναφορά στα θέματα συζήτησης, καυτηριάζοντας την εικόνα που παρουσιάστηκε κατά την επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου στο Δήμο Περάματος. Είπε, επίσης, ότι υπάρχουν πολλά ζητήματα άμεσης προτεραιότητας, καθώς και ότι είναι πολλά τα σημεία που οι ενέργειες θα έπρεπε να είναι άμεσες, όπως το Κέντρο Υγείας, η επαγγελματική κατάρτιση και άλλα. Τόνισε ιδιαίτερα ακόμη μια φορά ότι είναι επιβεβλημένη η συνάντηση μελών της Επιτροπής με το διυπουργικό όργανο, "ώστε οι ενέργειες να είναι συντονισμένες και να φέρουν αποτέλεσμα επ' ωφελεία του ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου".

Στην... τύχη του, ναυτεργάτης

Στην... τύχη του έχει αφήσει ο εφοπλιστής Ηλίας Βαλμάς τον ναυτεργάτη Κυριάκο Σαβίδη,τον οποίο έχει εγκαταλείψει στο λιμάνι της Αγκόνα μαζί με το πλοίο ΜΥΡΣΙΝΗ!Ο ναυτεργάτης βρίσκεται μέσα στο πλοίο από τον περασμένο Γενάρη, χωρίς τροφή και χρήματα, ενώ μάταια ζητάει από την εταιρία, αλλά και το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, να τον επαναπατρίσουν.

Την εγκατάλειψη του ναυτεργάτη έχει καταγγείλει προς τον υπουργό η Ενωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής"Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ".Οπως μας είπε ο γραμματέας του σωματείου Κ. Ζούκας,"τροφή στον ναυτεργάτη δίνει ένας εργαζόμενος στο λιμάνι της Αγκόνα όποτε έχει βάρδια! Στο πλοίο δεν υπάρχει φωτισμός, που σημαίνει ότι ο ναυτεργάτης αντιμετωπίζει και κίνδυνο για τη σωματική του ακεραιότητας. Το σωματείο απαιτεί μέσα σε 48 ώρες (από χτες) να επαναπατριστεί ο ναυτεργάτης.

ΝΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
Απορρίψτε τις κυβερνητικές επιλογές

"Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται το ΚΚΕ ότι η κυβέρνηση βλέπει την "ανάπτυξη" του Νομού Φθιώτιδας μέσα από το ξεπούλημα και τις ιδιωτικοποιήσεις", αναφέρει σε ανακοίνωσή της, η ΝΕ Φθιώτιδας του ΚΚΕ.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι η κυβέρνηση, που είναι προσαρμοσμένη στις επιλογές της ΕΕ και των δυνάμεων του κεφαλαίου, ανακοίνωσε μέσω του υπουργείου Ανάπτυξης τα εξής μέτρα: Ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας του ΕΟΤ και έτσι μπαίνουν στο σφυρί Κάμπινγκ Καμένων Βούρλων, Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, ιαματικές πηγές. Εκπόνηση μελετών για το νομό που δεν εκπονούνται ποτέ. Αόριστες υποσχέσεις για τη ΛΑΡΚΟ, χωρίς να ξεκαθαρίζεται το ιδιοκτησιακό καθεστώς.

Τέλος αναφέρεται ότι "τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Φθιώτιδα δεν είναι ξεκομμένα από τα προβλήματα της χώρας. Χρειάζεται μια πολιτική παραγωγικής ανασυγκρότησης και ανάπτυξης, πολιτική σύγκρουσης με τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου. Καλούμε τους φορείς του νομού να απορρίψουν την πολιτική της κυβέρνησης και να παλέψουν με τους εργαζόμενους για την ανατροπή της".

Σύσκεψη για τη Ζώνη

Με θέμα την εκτίμηση της πορείας υλοποίησης των 26 σημείων - στόχων για την ανάπτυξη και στήριξη της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας στη χώρα, για την υλοποίηση των οποίων υπήρξε κυβερνητική δέσμευση τον Νοέμβρη του 1995, συνήλθε προχτές το απόγευμα η Συντονιστική Επιτροπή για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στη Ζώνη Περάματος στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ε. Μαυρογένης έκανε κατ' αρχήν μια γενική αναφορά στα θέματα συζήτησης, καυτηριάζοντας την εικόνα που παρουσιάστηκε κατά την επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου στο Δήμο Περάματος. Είπε, επίσης, ότι υπάρχουν πολλά ζητήματα άμεσης προτεραιότητας, καθώς και ότι είναι πολλά τα σημεία που οι ενέργειες θα έπρεπε να είναι άμεσες, όπως το Κέντρο Υγείας, η επαγγελματική κατάρτιση και άλλα. Τόνισε ιδιαίτερα ακόμη μια φορά ότι είναι επιβεβλημένη η συνάντηση μελών της Επιτροπής με το διυπουργικό όργανο, "ώστε οι ενέργειες να είναι συντονισμένες και να φέρουν αποτέλεσμα επ' ωφελεία του ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου".

Στην... τύχη του, ναυτεργάτης

Στην... τύχη του έχει αφήσει ο εφοπλιστής Ηλίας Βαλμάς τον ναυτεργάτη Κυριάκο Σαβίδη,τον οποίο έχει εγκαταλείψει στο λιμάνι της Αγκόνα μαζί με το πλοίο ΜΥΡΣΙΝΗ!Ο ναυτεργάτης βρίσκεται μέσα στο πλοίο από τον περασμένο Γενάρη, χωρίς τροφή και χρήματα, ενώ μάταια ζητάει από την εταιρία, αλλά και το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, να τον επαναπατρίσουν.

Την εγκατάλειψη του ναυτεργάτη έχει καταγγείλει προς τον υπουργό η Ενωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής"Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ".Οπως μας είπε ο γραμματέας του σωματείου Κ. Ζούκας,"τροφή στον ναυτεργάτη δίνει ένας εργαζόμενος στο λιμάνι της Αγκόνα όποτε έχει βάρδια! Στο πλοίο δεν υπάρχει φωτισμός, που σημαίνει ότι ο ναυτεργάτης αντιμετωπίζει και κίνδυνο για τη σωματική του ακεραιότητας. Το σωματείο απαιτεί μέσα σε 48 ώρες (από χτες) να επαναπατριστεί ο ναυτεργάτης.

ΝΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
Απορρίψτε τις κυβερνητικές επιλογές

"Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται το ΚΚΕ ότι η κυβέρνηση βλέπει την "ανάπτυξη" του Νομού Φθιώτιδας μέσα από το ξεπούλημα και τις ιδιωτικοποιήσεις", αναφέρει σε ανακοίνωσή της, η ΝΕ Φθιώτιδας του ΚΚΕ.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι η κυβέρνηση, που είναι προσαρμοσμένη στις επιλογές της ΕΕ και των δυνάμεων του κεφαλαίου, ανακοίνωσε μέσω του υπουργείου Ανάπτυξης τα εξής μέτρα: Ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας του ΕΟΤ και έτσι μπαίνουν στο σφυρί Κάμπινγκ Καμένων Βούρλων, Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, ιαματικές πηγές. Εκπόνηση μελετών για το νομό που δεν εκπονούνται ποτέ. Αόριστες υποσχέσεις για τη ΛΑΡΚΟ, χωρίς να ξεκαθαρίζεται το ιδιοκτησιακό καθεστώς.

Τέλος αναφέρεται ότι "τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Φθιώτιδα δεν είναι ξεκομμένα από τα προβλήματα της χώρας. Χρειάζεται μια πολιτική παραγωγικής ανασυγκρότησης και ανάπτυξης, πολιτική σύγκρουσης με τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου. Καλούμε τους φορείς του νομού να απορρίψουν την πολιτική της κυβέρνησης και να παλέψουν με τους εργαζόμενους για την ανατροπή της".

Από την προχτεσινή κινητοποίηση των ναυτεργατών

Από την προχτεσινή κινητοποίηση των ναυτεργατών



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ