ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 29 Μάρτη 1998
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ συνεχόμενη χρονιά η "Toyota Ελλάς" βραβεύτηκε από την "Toyota Motor Corporation" για το παρεχόμενο επίπεδο υπηρεσιών σχετικά μετον τομέα του after sales, με το βραβείο "Best of the Best parts and Service Award". Για να δοθεί το βραβείο οι αντιπροσωπείες αξιολογούνται στους ακόλουθους τομείς: εξυπηρέτηση πελατών, ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών από τα συνεργεία, τεχνική υποδομή, πρόγραμμα ανάπτυξης, εκπαίδευση τεχνικών, κτιριακές εγκαταστάσεις, επίτευξη στόχων και προστασία του περιβάλλοντος. Τη διάκριση πέτυχαν φέτος μόλις πέντε από τις 153 χώρες, στις οποίες η "Toyota" διανέμει τα προϊόντα της, αφού η διάκριση απονέμεται μόνο σε όσους διανομείς επιτυγχάνουν ποσοστό τουλάχιστον 95% σε κάθε ένα από τα κριτήρια αξιολόγησης για 3 συνεχή έτη.

ΤΟ ΡΑΛΙ "24 ώρες Ελλάδα", που απευθύνεται σε σπορ, κλασικά και παλιά αγωνιστικά αυτοκίνητα και θα ακολουθήσει παλιές διαδρομές του "Ακρόπολις", διοργανώνει ο ΣΙΣΑ και ο Δήμος Αθηναίων στις 11 και 12 Απρίλη. Σημαία θα δοθεί στις 11 το πρωί από το Καλλιμάρμαρο με κατεύθυνση προς την Πελοπόννησο από Ψάθα, Αλεποχώρι, Λουτράκι, Επίδαυρο, Ναύπλιο, Αχλαδόκαμπο, Τρίπολη, Δημητσάνα, Καρύταινα, Ανδρίτσαινα, Κρέστενα, Ολυμπία, Πύργο, Πάτρα, Ρίο - Αντίρριο.

Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει διαδρομές στη Στερεά προς Ναύπακτο, Λιδορίκι, Συκέα, Παύλιανη, Παρνασσό, Αμφισσα, Δελφούς, Αμφίκλεια, Λιβαδειά, Θήβα, Μάνδρα και καταλήγει πάλι στο Καλλιμάρμαρο.

ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ scooter παρουσίασε η MODENAS, η εταιρία που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας. Η ιταλική εταιρία βάφτισε το νέο της σκούτερ Κ2 και έχει κινητήρα 50 κ.ε.κ. και χαρακτήρα on - off με αναρτήσεις και γεωμετρία κατάλληλες και για χώμα. Το Κ2 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, αερόψυκτο και υδρόψυκτο. Το Κ2 αντιπροσωπεύεται από την "Γκοργκόλης ΑΕ" που εκπροσωπεί και την "Benelli".

ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ESP (Σύστημα Ελέγχου Δυναμικής Συμπεριφοράς) θα εξοπλίσει τα Astra και Zafira η Opel από το τέλος του 1999. Το ESP με τη βοήθεια αισθητήρων, αναγνωρίζει δύσκολες οδηγικές καταστάσεις και βοηθάει τον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, ρυθμίζοντας τη ροπή του κινητήρα, επενεργώντας στα φρένα του κάθε τροχού. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο Σχεδίασης, Παραγωγής και Μηχανολογίας Κατασκευής, Πετέρ Χανεμπέργκερ, το ESP αυξάνει τη σταθερότητα του αμαξώματος κατά τη διάρκεια απότομων ελιγμών, ιδιαίτερα σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης όπως βροχή, χιόνι ή πάγο.

ΑΜΑΞΩΜΑ από ανθρακονήματα και προσμείξεις νέων υλικών κατά το σύστημα σάντουιτς. Ημιαυτόματο ηλεκτρονικό 6τάχυτο κιβώτιο με χειριστήριο στο τιμόνι. Μοτέρ 380 ίππων. Αυτά είναι μερικά από τα προσόντα με τα οποία η HYUNDAI έχει προικίσει το "EURO 1" και καυχιέται ότι αποτελεί ένα πρωτότυπο με άμεση συγγένεια με τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1. Το Roadster έχει σκοπό την οδηγική απόλαυση και είναι προϊόν του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ερευνας της κορεατικής εταιρίας. Η HYUNDAI που έδειξε με το HCD1 ότι περνάει πολύ γρήγορα στην παραγωγή τις πειραματικές εφαρμογές, επιφυλάσσεται για την ώρα, να ανακοινώσει το χρόνο παραγωγής του "EURO 1", αφού σφυγμομετρεί τις αντιδράσεις του κοινού στο Σαλόνι της Γενεύης, πριν παρθούν οι τελικές αποφάσεις.

Xsara coupe

Δυναμική εμφάνιση, γρήγορες εκδόσεις

Το Xsara Coupe αποτελεί το όπλο της Citroen για τους αγοραστές της μεσαίας κατηγορίας που επιθυμούν δυναμικό στιλ. Η έκδοση που συμπληρώνει τη σειρά Xsara, συνδυάζει την κομψότητα του τρίθυρου με την άνεση του 5θυρου.Υπάρχουν τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού Χ, LX, SX και VTS και επτά κινητήρες πέντε βενζινοκίνητους 1.4 (75 ίπποι), 1.8i (90 ίπποι), 1.8i (103 ίπποι) με αυτόματο κιβώτιο, 18i 16V (116 ίπποι), 20i 16V (167 ίπποι) και δύο πετρελαιοκινητήρες 1.9D (68 ίπποι) και 1.9 turbo D (90 ίπποι).

Για τους γρήγορους η έκδοση VTS με τα αεροδυναμικά βοηθήματα, την πίσω αεροτομή και τις ζάντες αλουμινίου τονίζει το σπορ χαρακτήρα και κινείται από δύο κινητήρες 1.8, 116 ίππων και 2.0 lt 167 ίππων.

Το Coupe έχει μήκος 4,17 μ. όπως ακριβώς και το πεντάθυρο και προσφέρει έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία που φτάνει τα 408 λίτρα.

Το Xsara εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από την τετραδιεύθυνση και ένα κράτημα που συνδυάζει άνεση και ασφάλεια.

Το Citroen Xsara στη βασική του έκδοση περιλαμβάνει στο στάνταρ εξοπλισμό υδραυλικό τιμόνι ρυθμιζόμενο κατά μήκος και ύψος, αντικλεπτική προστασία με ενσωματωμένο κωδικό στο κλειδί (immobilizer, κεντρικό κλείδωμα, πανοραμικό καθρέφτη οδηγού, ανακύκλωση αέρα με φίλτρο σκόνης, ζώνες ασφαλείας ρυθμιζόμενες, καθ' ώμο με πυροτεχνικούς προεντατήρες.

Μια σειρά από "λεπτομέρειες" που διευκολύνουν τη ζωή των οδηγών προικίζουν το Xsara: Βομβητής υπενθύμισης κλειδιού κινητήρα στο διακόπτη, άνοιγμα πορτών σε 3 θέσεις, δυνατότητα χωριστού κλειδώματος του χώρου αποσκευών και του ντουλαπιού συνοδηγού, ένδειξη υπολοίπων χιλιομέτρων μέχρι τον επόμενο τεχνικό έλεγχο, τηλεχειριστήριο υψηλών συχνοτήτων, υδραυλικό σύστημα ανοίγματος καπό, εσωτερικό φωτισμό με σταδιακό σβήσιμο, εταζέρα με δυνατότητα τοποθέτησής της στο χώρο αποσκευών, θέση ξεκούρασης αριστερού ποδιού οδηγού, ενώ και το ραδιοκασετόφωνο ρυθμίζεται από το τιμόνι.

Almera - λίφτινγκ

To Almera έγινε δυόμισι ετών και η Nissan έκρινε αναγκαίο να προχωρήσει σε λίφτινγκ. Το ανανεωμένο Almera έχει νεοσχεδιασμένο προφυλακτήρα με δύο μεγάλους αεραγωγούς, χρησιμοποιεί προβολείς καθαρού κρυστάλλου για ομαλότερη δέσμη φωτός, διαθέτει νέα διχτυωτή μάσκα σύμφωνα με το νέο family look της εταιρίας, καθώς και πανοραμικό εξωτερικό καθρέφτη με κρύσταλλο "διπλής ζώνης", που μειώνει στο ελάχιστο τη λεγόμενη νεκρή περιοχή κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος.

Τα πίσω φώτα έχουν αντικατασταθεί με νέα πιο λεπτά, που διαθέτουν προβολείς και ανακλαστήρες σχεδιασμένους από κομπιούτερ. Στις εκδόσεις των 1.400 κ.εκ. έχουν τοποθετηθεί τροχοί 14 ιντσών με λάστιχα χαμηλού προφίλ 185/65 R14, που προσφέρουν καλύτερο κράτημα στις υψηλές ταχύτητες. Η κεραία είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος της οροφής.

Στο εσωτερικό αντικαταστάθηκαν οι ταπετσαρίες με άλλες με πιο φωτεινά χρώματα, το τιμόνι διαθέτει πιο "χοντρή" σπορτίβ στεφάνη, το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζεται και ως προς το ύψος, ενώ και το ταμπλό βελτιώθηκε αφού διαθέτει ηλεκτρονικό χιλιομετρητή με δυνατότητα μέτρησης των μερικών χιλιομέτρων δύο διαδρομών.

Βελτιώσεις υπάρχουν στον τομέα της παθητικής ασφάλειας και το αμάξωμα είναι ανθεκτικότερο σε πλάγια σύγκρουση. Στο στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται οι ζώνες ασφαλείας A/ELR, που επιτρέπουν την ασφαλή μετακίνηση σε απότομες επιβραδύνσεις. Ενώ στην τετράπορτη έκδοση υπάρχει ζώνη τριών σημείων και για το μεσαίο επιβάτη.

Οι κινητήρες είναι οι γνωστοί 16βάλβιδοι, ενώ παρέμεινε και η πρωτοποριακή ανάρτηση ημιάκαμπτου άξονα που εξασφαλίζει εξαιρετική οδική συμπεριφορά και συμβάλλει λόγω της διάταξης στη δημιουργία μεγαλύτερων εσωτερικών χώρων. Το μεγαλύτερο όμως πλεονέκτημα της ανάρτησης, είναι η διατήρηση των πίσω τροχών σε κάθετη θέση στο δρόμο, μεγιστοποιώντας τη σταθερότητα και μειώνοντας τις τάσεις υποστροφής, επιτρέποντας ταυτόχρονα μαλακή ρύθμιση για περισσότερη άνεση.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ