ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 2 Αυγούστου 1998
Σελ. /40
ΚΕΝΗ
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΜΕΣΑ στην ερχόμενη βδομάδα αναμένεται η παρουσίαση του μεγάλου όπλου της DAEWOOD στην πιο μικρή κατηγορία. Το Ματίζ που έχει σχεδιάστει ώστε να διαθέτει τεράστιους εσωτερικούς χώρους με αμάξωμα μήκους μόλις 3,5 μ., είναι ένα μίνι πολυμορφικό τελευταίας γενιάς. Με τιμή ανάλογη με όσα μας έχει συνηθίσει η DAEWOO, θα κινείται από έναν κινητήρα 800 κ.εκ. που θα αποδίδει 52 ίππους!

ΝΕΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ πρόγραμμα σχεδίασε και ήδη παρουσίασε η Piaggio Hellas. Προσφέρει λοιπόν όλα τα Piaggio ή Gillera με 12μηνες δόσεις που υπόσχεται πως είναι πραγματικά άτοκες. Για την καλύτερη ενημέρωση των ενδιαφερομένων η Piaggio Hellas ξεκίνησε συνεργασία με τη Servise 800 και έτσι με ένα τηλέφωνο στο 9390.590 μπορείτε να ενημερωθείτε για τις τιμές, το χρηματοδοτικό πρόγραμμα, τα σημεία πώλησης αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων και μάλιστα επί 24ώρου βάσεως.

ΤΟ GAGIVA Gran Canyon 900 είναι το ατού του περιοδικού Rider Αυγούστου, που ήδη κρεμάστηκε στα περίπτερα. Για τους φίλους της μοτοσικλέτας υπάρχουν ακόμη το Ducati 748 του Casoti και το Suzuki GSX - 12 του Pirovano σε μια παρουσίαση που απομυθοποιεί το απόλυτο γκάζι και ένα τεστ Kawasaki KLE 250 Ancelo, καθώς και μια σε βάθος γνωριμία με το "παπί" της Modenus το Kiss 115 που αυτοδιαφημίζεται ως το πιο δυνατό. Για το αν είναι; Η απάντηση στο Rider.

ΕΝΑ ΛΕΥΚΟ Audi 80 τετράθυρο υπ' αριθμόν ΥΒΧ 5906 αναζητά η ΕΛΠΑ. Οποιος γνωρίζει κάτι παρακαλείται να απευθυνθεί στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και εν συνεχεία να ενημερώσει το τακτικό γραφείο της ΕΛΠΑ ή να επικοινωνήσει με το 7488.800 στα κεντρικά γραφεία της Λέσχης. Για την ανεύρεση του αυτοκινήτου ή την υπόδειξη του δράστη προσφέρεται αμοιβή 50.000 δρχ.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ σελίδα, δηλαδή διεύθυνση στο Internet απέκτησε η Huindai.Για τους φίλους του διαδυκτίου λοιπόν στη διεύθυνση WWW.hyundai.gr. ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ενημερωθεί για τα μοντέλα, τις εκδόσεις, τον εξοπλισμό, τις τιμές, τεχνικές πληροφορίες τα χρηματοδοτικά προγράμματα ή ακόμα και το σε ποια χρώματα είναι διαθέσιμα τα κορεατικά μοντέλα. Αν θέλει κάποιος μπορεί να έχει την τρισδιάστατη εικόνα του εσωτερικού των αυτοκινήτων στο τερματικό του, ή να συνδεθεί με τις σελίδες της εταιρίας σε άλλες χώρες του κόσμου, ή να διαβάσει τι έγραψε ο ειδικός Τύπος για το μοντέλο που τον ενδιαφέρει.

Ο Χάκινεν το "έπαιξε" Σουμάχερ παίρνοντας τη νίκη

Το αυστριακό γκραν πρι έδειχνε από τα δοκιμαστικά ότι θα είχε απρόβλεπτη και συναρπαστική εξέλιξη. Ο Μίκαελ Σουμάχερ προερχόμενος από τρεις συνεχόμενες νίκες, και ο Μίκα Χάκινεν που είχε δει τη διαφορά που είχε από τον Γερμανό να εξανεμίζεται, είχαν στηθεί στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης. Οι Φιζικέλα και Πανίς έχοντας πετύχει καλύτερους χρόνους στα επίσημα δοκιμαστικά περίμεναν να ανάψει πράσινο.

Ο Μίκα Χάκινεν "σανίδωσε" τη Μακλάρεν και πέρασε αμέσως Φιζικέλα και Πανίς. Ο Σουμάχερ τον ακολούθησε και κόλλησε πίσω του. Ο Σουμάχερ ακολούθησε την τακτική της πίεσης, περιμένοντας ότι ο Φινλανδός θα κάνει το λάθος όπως είχε συμβεί στο παρελθόν. Το λάθος όμως το έκανε ο "αλάνθαστος" Γερμανός, ο οποίος ανοίχτηκε πολύ για να προσπεράσει, αλλά αντί να βρεθεί στην πρώτη θέση, βρέθηκε να χάνει δύο θέσεις. Σαν γνήσιος πρωταθλητής ο Σουμάχερ, ξαναπλησίασε, και εκεί που όλοι περίμεναν να δοκιμάσει ξανά για την πρωτιά, βρέθηκε εκτός πίστας. Ο Σουμάχερ ξανάφερε τη Φεράρι στην πίστα αλλά τα αεροδυναμικά βοηθήματα είχαν καταστραφεί. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής μπήκε στα πιτς, οι Ιταλοί μηχανικοί έκαναν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν τις επισκευές, αλλά όταν ο Σουμάχερ επέστρεψε στην κούρσα ήταν δέκατος εκτός!

Αν για πολλούς ο αγώνας θα είχε λογικά τελειώσει, για τον Σουμάχερ μόλις ξανάρχιζε. Οδηγώντας σαν αφηνιασμένος πέρασε όσους βρήκε εμπρός του σκαρφαλώνοντας στην τέταρτη θέση, πίσω από τις δύο Μακλάρεν - Μερσεντές των Χάκινεν και Κούλθαρντ και την άλλη Φεράρι του ομόσταυλού του Ιρβάιν. Το κυνήγι της πρωτιάς τελείωσε εκεί. Σύμφωνα με ό,τι δήλωσε ο Σουμάχερ μετά το τέλος του αγώνα, και ο ίδιος και ο Ιρβάιν, προς το τέλος του αγώνα αντιμετώπισαν προβλήματα με τα φρένα τους, και έκοψαν ρυθμό. Ο Σουμάχερ τελικά τερμάτισε τρίτος εμπρός από το Ιρβάιν που μάλλον υπάκουσε στις εντολές της Φεράρι και βοήθησε παραμερίζοντας τον Σουμάχερ να πάρει τους βαθμούς της τρίτης θέσης.

Ο Χάκινεν με τη νίκη του μεγάλωσε τη διαφορά από τους δύο στους έξι βαθμούς, αλλά εξακολουθεί να αισθάνεται την ανάσα του Σουμάχερ. Οσο για τη Φεράρι, εξακολουθεί να βλέπει τον τίτλο τόσο για τον οδηγό της, όσο και για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, αφού τη χωρίζουν δώδεκα βαθμοί απ' την προπορευόμενη Μακλάρεν - Μερσεντές. Σήμερα πραγματοποιείται ο 11ος γύρος στη Γερμανία, και ο Σουμάχερ καλείται να δείξει εμπρός στους συμπατριώτες του, που θα συγκεντρωθούν στην πίστα του Χοκενχάιμ, ότι μπορεί να πάρει τον τίτλο έστω και με ένα πιο αργό αυτοκίνητο.

Ιστορική νίκη του

Ιστορική νίκη του Σάινθ στη Νέα Ζηλανδία

Τη νίκη ο Σάινθ και δεύτερη θέση ο Οριόλ στη Νέα Ζηλανδία, και φυσικά στην Toyota κάνουν πάρτι. Ο Κάρλος Σάινθ είχε πολλούς λόγους να είναι ευτυχής. Πήρε κεφάλι στη βαθμολογία με 3 βαθμούς διαφορά από τον Μακρέι. Η Toyota πήρε διαφορά 11 βαθμών απ' τη Σουμπαρού, ενώ ο Ισπανός με αυτή του τη νίκη έφθασε τις 22 συνολικά στην καριέρα του και έγινε ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Ο ίδιος δήλωσε ικανοποιημένος, προσθέτοντας "όχι μόνο απ' τον εαυτό μου, αλλά και απ' τον Οριόλ και την εμφάνιση όλης της ομάδας".

Νέα δυνατά

Νέα δυνατά Frontera από την Opel

Τη δεύτερη γενιά Frontera παρουσίασε η Opel και αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το φθινόπωρο. Στα πλεονεκτήματα του μεγάλου off - road οχήματος; Εκτός του συστήματος shift on the Fly "και που επιτρέπει την επιλογή κίνησης με δυο ή τέσσερις τρόπους μέχρι τα 100 χλμ./ώρα με το πάτημα ενός κουμπιού, προστέθηκαν και οι νέοι κινητήρες. Ο βενζινοκινητήρας των 2,2, λίτρων ανανεώθηκε και χάρη στους άξονες εξισορρόπησης δουλεύει περισσότερο αθόρυβα. Ο 2,2 DΤΙ 16V καταναλώνει μόλις 9,1 λίτρα στα 100 χλμ., όντας 10% οικονομικότερος απ' τον προκάτοχό του. Στην κορυφή ο κινητήρας των 3,3 λίτρων με τα 151 άλογα προσφέρεται μόνο στην έκδοση Limited. Διαφορές υπάρχουν σε μετατρόχιο και μεταξόνιο που μεγάλωσαν ενώ χάρη στη δουλιά που έγινε στις μονώσεις και την αεροδυναμική βελτιώθηκε και η άνεση.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ