ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τετάρτη 14 Οχτώβρη 1998
Σελ. /32
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Με αποφασιστικότητα στο δεύτερο γύρο!

Σπίτι το σπίτι, γειτονιά τη γειτονιά, τα μέλη και οι φίλοι του συνδυασμού "Δημοτική Συνεργασία" δίνουν τη μάχη, με αισιοδοξία, για το εκλογικό αποτέλεσμα

Με την πεποίθηση ότι ο αγώνας θα φέρει τελικά αποτέλεσμα, με αποφασιστικότητα και δυναμισμό, τα μέλη και οι φίλοι της "Δημοτικής Συνεργασίας για το Ελληνικό", δίνουν κάθε ώρα, κάθε στιγμή, από σπίτι σε σπίτι και γειτονιά σε γειτονιά, τη μάχη για το δεύτερο γύρο των εκλογών. Μια μάχη, όπου η αναμέτρηση θα είναι σκληρή. Αλλά η αισιοδοξία έχει γερές βάσεις. Κάτι που φάνηκε και από τη χτεσινή δραστηριότητα και την επαφή με τον κόσμου στην περιοχή. Γιατί, ο λαός δε διακινδυνεύει την τύχη της πόλης του. Οι κάτοικοι είναι αποφασισμένοι να βάλουν φραγμό στο δεύτερο γύρο στα οργανωμένα συμφέροντα, που ήδη από τον πρώτο γύρο φάνηκε πως πήραν θέση για τη ληστρική επιδρομή τους.

"Το αεροδρόμιο και η παραλία μάς ανήκουν",δηλώνουν στα μέλη της "Δημοτικής Συνεργασίας για το Ελληνικό" οι κάτοικοι της περιοχής στη διάρκεια των καθημερινών εξορμήσεων των μελών της Παράταξης στους δρόμους και τις γειτονιές της πόλης. Δηλώνουν, παράλληλα, αποφασισμένοι την Κυριακή, να δώσουν τη δική τους απάντηση: "ΟΧΙ στους υπηρέτες των μεγάλων συμφερόντων. ΝΑΙ στην παράταξη που για 24 χρόνια απέδειξε έμπρακτα πως ξέρει να μάχεται για το λαό και την πόλη. ΝΑΙ στον Χρήστο Κορτζίδη".

Κι όταν ο λαός ξέρει πως ο Χρήστος Κορτζίδης είναι εκείνος που θα παλέψει ενάντια στα μεγάλα συμφέροντα, που δρουν σε βάρος της πόλης του, ξέρει καλύτερα πως εξίσου θα παλέψει και για τα υπόλοιπα προβλήματα.

Δημοτική Αρχή για ποιον;

Με χτεσινή της ανακοίνωση η "Δημοτική Συνεργασία για το Ελληνικό" επισημαίνει:

"Χαιρετίζουμε όλους εσάς που τιμήσατε με την ψήφο σας το συνδυασμό μας και τον υποψήφιο δήμαρχο, Χρήστο Κορτζίδη, στον πρώτο γύρο των δημοτικών εκλογών. Πεποίθησή μας είναι ότι η "Δημοτική Συνεργασία για το Ελληνικό" θα είναι ο νικητής του δεύτερου γύρου, ως δυναμική συνέχεια της μέχρι τώρα 24χρονης δημιουργικής πορείας, που άλλαξε τη μορφή του Ελληνικού.

Την ερχόμενη Κυριακή θα εκλέξουμε τον νέο δήμαρχο και το δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας. Το μεγάλο ερώτημα που πρέπει να απασχολήσει όλους πριν φτάσουν στην κάλπη είναι: Τι Δημοτική Αρχή θέλουμε;

  • Δημοτική Αρχή, που θα κάνει τα στραβά μάτια στο μεγάλο φαγοπότι που πρόκειται να γίνει στο αεροδρόμιο και την παραλία; Η Δημοτική Αρχή που με αποφασιστικότητα θα αγωνιστεί, για να σωθούν αυτοί οι χώροι και να λειτουργήσουν προς όφελος όλων μας;

Είναι τυχαίο ότι η κυβέρνηση και ο Λαλιώτης ενδιαφέρονται τόσο πολύ να έχουν στο Ελληνικό μια Δημοτική Αρχή του χεριού τους;

  • Δημοτική Αρχή που εμπορεύεται το μεγάλο πρόβλημα της ανεργίας, υποσχόμενη σε εκατοντάδες συμπολίτες μας διορισμούς σε ανύπαρκτες θέσεις εργασίας; Η Δημοτική Αρχή που στα όρια των αρμοδιοτήτων της αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα, με σεβασμό στο δικαίωμα του καθενός στην εργασία, όπως έχει αποδείξει μέχρι σήμερα στην πράξη;
  • Δημοτική Αρχή που θα μετατρέψει το έργο και τις υπηρεσίες του Δήμου σε εμπόρευμα; Η Δημοτική Αρχή που αναπτύσσει ακόμη περισσότερο τον κοινωνικό χαρακτήρα του δήμου, διατηρώντας το ανθρώπινο πρόσωπό του;
  • Δημοτική Αρχή που θα στηρίζει την κυβερνητική πολιτική, η οποία στο όνομα του εσκυγχρονισμού σαρώνει δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών; Η Δημοτική Αρχή που αντιστέκεται σ' αυτές τις επιλογές και είναι μαζί με το λαό στους αγώνες για μια καλύτερη ζωή;

Κυβερνητικά επιτελεία που μεθοδεύουν το ξεπούλημα το Δήμου μας, οργάνωσαν εδώ και καιρό μια τεράστια επιχείρηση πιέσεων, εξαγοράς, μεταγραφών και ρουσφετιών για την επικράτηση του εκλεκτού τους υποψηφίου.

Την ερχόμενη Κυριακή ο λαός του Ελληνικού θα δώσει συντριπτική απάντηση. Θα αναδείξει δήμαρχο και δημοτικό συμβούλιο που δίνουν με αυταπάρνηση καθημερινά τη μάχη για τα συμφέροντά του. Εχουμε αποδείξει ότι είμαστε η παράταξη των μεγάλων έργων και όχι η παράταξη των ψεύτικων υποσχέσεων".

ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Η μάχη των εκλογών και η παραλία

Η φετινή πρόταση της κυβέρνησης, δήθεν, για το Ολυμπιακό Κέντρο Ιστιοπλοϊας Αγίου Κοσμά (ΟΚΙΑΚ) που περιλαμβάνει νέο νησί και ενιαία λιμνολεκάνη, διπλάσια της Μαρίνας Αλίμου, φαίνεται πως έπεσε σε νέο "ύφαλο" αυτή τη φορά...

Η πρόταση - απάντηση του Δήμου Ελληνικού και της "Πανδημοτικής Επιτροπής Αγώνα Ελληνικού για τη Σωτηρία των χώρων της παραλίας και του Αεροδρομίου" δημιουργεί εμπόδια στο "νησί" της διυπουργικής και των διαπλεκομένων.

Ετσι εξηγείται και το περιεχόμενο της συνέντευξης που παραχώρησε λίγες μέρες πριν τις εκλογές σε τοπική εφημερίδα, ο δήμαρχος Γλυφάδας Θ. Σπονδυλίδης, που εμφανίζεται δυσαρεστημένος επειδή η 5η μαρίνα (!) δε θα γίνει στη Γλυφάδα αλλά "... στο χώρο του Ελληνικού, όπου θα αξιοποιηθεί και για τις ανάγκες της Ολυμπιάδας!" Από την άλλη, δείχνει να αγνοεί τις απόψεις του Δήμου Ελληνικού "βγάζοντας λάδι" την κυβερνητική απόφαση. Και καταλήγει για λογαριασμό του Δήμου Ελληνικού: "Ετσι πιστεύω ότι εάν είχαν τη διαχείριση της παραλίας δε θα είχαν αντίρρηση για τη δημιουργία της μαρίνας!". Τέτοιους δημάρχους φαίνεται πως θέλει η κυβέρνηση για να προχωρήσει τα σχέδιά της.

Η πρόταση της κυβέρνησης

Ποια όμως είναι τα "επιχειρήματα" αυτής της περιβόητης πρότασης για "νησί", που έγινε γνωστή στις 7 Μάη; Ας τα δούμε ένα - ένα, όπως παρουσιάστηκαν και από την "ομάδα εργασίας" του υφυπουργού κ. Βερελή στο διεθνές συνέδριο του ΤΕΕ για το 2004, τον περασμένο Ιούνη και από μέλη του "Αθήνα 2004 ΑΕ", αλλά και τα αντεπιχειρήματα του γράφοντος και όχι μόνο.

  • 1ον: "Το νέο νησί που θα έχει και δική του μαρίνα,καταργεί τη μεγάλη, μη λειτουργική, λιμνολεκάνη του Φακέλου Υποψηφιότητας (ΦΥ)".

- Μεγάλο ψέμα! Το νησί δεν καταργεί τη μεγάλη μαρίνα αλλά τη μεγαλώνει ακόμα περισσότερο στα χαρτιά. Φανταστείτε στην πράξη τι μπορεί να γίνει... Το νησί έκτασης 112 - 120 στρεμμάτων, θα έχει τη δική του λιμνολεκάνη (86 στρέμματα για 60 - 70 μεγάλα σκάφη μήκους μέχρι 50 μ. και μέσου πλάτους 8 μ., ενώ η άλλη (υπάρχουσα) λιμνολεκάνη θα είναι για σκάφη μήκους 9 - 20 μέτρων, με μέσο πλάτος 5 μέτρα και δυναμικότητα 300 σκάφη...

Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει μελλοντικά, με λίγα πρόσθετα λιμενικά έργα, μια ενιαία μαρίνα μαμούθ 487 στρεμμάτων, δυναμικότητας άνω των 3.000 σκαφών (3 - 4 στη Μεσόγειο).

Και η μαρίνα Αλίμου σχεδιάστηκε αρχικά για 677 σκάφη αλλά σήμερα έχει δυναμικότητα 1.500 σκάφη! Τα 162 τετραγωνικά μέτρα, ανά σκάφος, που χρειάζονται για ελλιμενισμό σε σταθερή ή πλωτή προβλήτα, είναι το μέγιστο της διεθνούς βιβλιογραφίας και εμπειρίας.

  • 2ον: "Δε δημιουργεί περιβαλλοντικά προβλήματα στην παραλιακή και θαλάσσια ζώνη".

- Μόνο αν αγνοήσει κανείς τις μελέτες α) του ΕΟΤ (1980 - 82) β) του ΕΜΠ για το Σαρωνικό (1994) γ) και πάλι του ΕΜΠ (εναλλακτικές χωροθετήσεις του 2004 - Ιανουάριος 1998) και δ) τη μελέτη του Δήμου Ελληνικού 1996 - 98 μπορεί να συμφωνήσει.

Η παραλιακή ζώνη του αιγιαλού λένε, θα μείνει ως έχει, εκτός από ένα "κανάλι" σε σχήμα Π για 250 μικρά σκάφη. Να όμως που, αντί να διευκολυνθεί η πρόσβαση των πολιτών στην ακτή, δημιουργείται μια μεσαιωνική τάφρος - για να ελέγχεται καλύτερα ο χώρος και ακόμα:

- Στο κεντρικό στόμιο της "θαλάσσιας ζώνης", θα πιάνει και πλοίο της γραμμής... ενώ απέναντι (μπροστά στον Αγιο Αλέξανδρο) θα μπορούν να κολυμπούν όπως σήμερα. Κάποιοι όμως διαφωνούν με το τελευταίο.

- Το νησί απέχει λιγότερο από 4.000 μέτρα από την υπάρχουσα πλαζ του Αγίου Κοσμά, που ίσως γίνει μαρίνα και αυτή!

  • 3ον: "Δε θίγει τα μέχρι σήμερα γνωστά χερσαία και ενάλια αρχαία της περιοχής".

- Η Β Εφορία Αρχαιοτήτων, τώρα κοιτάζει το φάκελο των Ολυμπιακών έργων και δε γνωρίζει τίποτα για την πρόταση - νησί!

  • 4ον: "Εξασφαλίζει το κοινωνικό όφελος μεταολυμπιακά".

- Ο "αμιγώς ιδιωτικός" τουριστικός χώρος (όλο το νησί) οι "αμιγώς εμπορικές" χρήσεις σε όλες τις χερσαίες ζώνες, τα μεγέθη των σκαφών (... τα αθλητικά σκάφη συνήθως δεν υπερβαίνουν τα 6 μέτρα) στα υπομνήματα των σχεδίων, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για ποιον γίνονται τα "Ολυμπιακά" και "μεταολυμπιακά" αυτά έργα! Τα εκσυγχρονισμένα "Κάρτινγκ" και "Πρίβιλετζ" δείχνουν το δρόμο... που ακολουθεί ο κυβερνητικός σχεδιασμός.

  • 5ον: "Εξασφαλίζει την ανταποδοτικότητα του έργου".

- Ο "λόγος ύπαρξης" της πρότασης ομολογήθηκε από την πρώτη μέρα, καθώς με το μύθο της αυτοχρηματοδότησης (ελέω ΟΝΕ) δε θα έβαζε χρήματα το κράτος... Η "ομάδα εργασίας" έχει κοστολογήσει όλο το έργο 10 δισ. Από αυτά, το 1,6 δισ. θα τα ανταποδώσει ο ιδιώτης επενδυτής για έργα στην παραλιακή ζώνη! Βέβαια ποντάρει να του μείνει το "νησί" σαν κερασάκι στην τούρτα για πολλά χρόνια...

Με απλούς υπολογισμούς από τα γνωστά κοστολόγια του ΕΟΤ για λιμενικά έργα συν τα κτιριακά, τα 10 δισ. γίνονται 20 και 30. Αυτά από πού θα βγουν; Μυρίζει καζίνο... και ας το διέψευσε ο ίδιος ο υφυπουργός Βερελής στις 25 - 6 - 98 (συνέδριο ΤΕΕ).

  • 6ον: "Οι αρχές σχεδιασμού βασίστηκαν στις προδιαγραφές των αθλημάτων και τους στόχους των μεταολυμπιακών χρήσεων με δυνατότητα δέσμευσης του χώρου, ως φυσικού υποδοχέα".

- Οι αρχές σχεδιασμού και τα διεθνή παραδείγματα είναι γνωστά όσο κι αν προσπαθούν κάποιοι και τα ΜΜΕ να αποσιωπήσουν τα πραγματικά και αναγκαία μεγέθη. Πάντως, οι στόχοι για λιμάνι (τύπου Ζέας) άρχισαν με πρόταση του ΥΠΕΧΩΔΕ το 1988. Ο ΕΟΤ το 1991 (ΣΕΣΥΛΑ - 2) μετά από πρόταση ιδιώτη, δέχτηκε τη δυνατότητα μαρίνας 1.000 σκαφών για "αλλοδαπούς τουρίστες", στον Αγιο Κοσμά!

- Καζίνο στον Αγιο Κοσμά πρότεινε το υπουργείο Ανάπτυξης το 1995 - αν δε γινόταν αυτό στο Φλοίσβο.

- Οι στόχοι του ΡΣΑ (1985) και οι οδηγίες του ΟΡΣΑ (1994) για το Σαρωνικό(ΑΚΤΕΕ) αγνοήθηκαν εντελώς.

  • 7ον: "Το νησί "αφαιρεί" τυχόν φόρτωση δραστηριοτήτων και δόμηση στην παραλιακή χερσαία ζώνη, ενώ δημιουργεί, αξιόλογο αισθητικό περιβάλλον με την ποικιλόμορφη ακτογραφία του Σαρωνικού".

- Οι μαρίνες στην Κυανή Ακτή απέχουν 10 χιλιόμετρα η μια απ' την άλλη. Εδώ το "νησί" απέχει λιγότερο από 3 χιλ. από τη Μαρίνα του Αλίμου και 350 μέτρα από τη Μαρίνα Γλυφάδας.

Στη Βαρκελώνη - που τόσο υμνούν - από τα 5 χιλ. νέων ακτών που ανάπλασε το 1992, μόνο τα 500μ. θαλάσσιου μετώπου έγιναν νέα μαρίνα!

Ο Οργανισμός Αθήνας προβλέπει 1,8% (!) για ακτές κολύμβησης στο Ελληνικό! Για το "νησί" δεν έχει επίσημη άποψη ακόμη... αφού επίσημα δεν έχει λάβει γνώση!

Ο πρόεδρος του Αθήνα 2004 - ΑΕ είπε στο γράφοντα - στο συνέδριο του ΤΕΕ - ότι ο Αγ. Κοσμάς δεν κάνει για μπάνιο επειδή έχει αχινούς!...

Δυστυχώς κάτι ανάλογο πιστεύει και δημότης στο Κάτω Ελληνικό (που είναι στο ΔΣ της ΕΙΟ)! Το νησί δεν τον ενοχλεί. Μόνο τα μεγέθη των σκαφών! Οι Ελληνικιώτες, λέει, μπορούν να πηγαίνουν στο Πόρτο Ράφτη για μπάνιο!

- Η Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία (ΕΙΟ) αν και εμφανίζεται σαν ο "εργοδότης" της "ομάδας εργασίας" δεν έχει πάρει ακόμα απόφαση για το "νησί". Πάντως τα "χρήματα" και τις οδηγίες για το "έργο με αυτοχρηματοδότηση" τις έδωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ - ως συνήθως.

- Το "νησί" όχι μόνο δεν αποτελεί "μορφολογική βελτίωση" αλλά κλείνει και τη μόνη έξοδο και "πολύτιμο οπτικό πόρο" (όπως λένε ανάλογες αποφάσεις του ΣτΕ) που έχει το Αεροδρόμιο Ελληνικού προς τη θάλασσα όταν γίνει... Μητροπολιτικό Πάρκο.

Πρόταση του δήμου και της Επιτροπής

Η πρόταση του Δήμου Ελληνικού και της Πανδημοτικής Επιτροπής αποτελεί την πιο σθεναρή απάντηση και επιχείρημα ενάντια στα καταστροφικά σχέδια που προωθεί η κυβέρνηση μέσω του "νησιού".

  • Η παραπάνω μελέτη χωρίς υπερβολή, θα δημιουργήσει ένα πραγματικό "σκόπελο" στην κυβερνητική προσπάθεια υποβάθμισης του περιβάλλοντος των ακτών του Σαρωνικού γενικά και ειδικά στις παραλίες - όπως τονίζει η μελέτη- αντικρούοντας όλα τα "επιχειρήματα" της κυβέρνησης.
  • Η πρόταση που είναι αναγκαία, σκόπιμη και εφικτή φανερώνει τις δυνατότητες του Δήμου Ελληνικού στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά θα χρειαστεί να γίνει στο άμεσο μέλλον εκτενέστερη παρουσίασή της.
  • Ενδεικτικά μόνο αναφέρουμε ότι για την κατασκευή του Ολυμπιακού Κέντρου Ιστιοπλοϊας, το κόστος προεκτιμάται σε 4,3 δισ. δραχμές. Ενώ για την ανάπλαση και την επαναχρησιμοποίηση του συνόλου της παραλίας, το κόστος προεκτιμάται σε 4,5 δισ. δρχ.
  • Το πρώτο έργο είναι άμεσο και επιτακτικό λόγω της ανάληψης της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, και αποτελεί υποχρέωση της Πολιτείας.
  • Το δεύτερο έργο μπορεί να ενταχθεί σ' ένα πρόγραμμα σταδιακής ολοκλήρωσης, ανεξάρτητα από την Ολυμπιάδα του 2004, από διάφορες πηγές και φορείς (Νομαρχία, Τοπική Αυτοδιοίκηση).
  • Για παράδειγμα άμεσα η ανάπλαση μιας νέας ακτής, από τη σημερινή πλαζ Αγίου Κοσμά μέχρι και τον Αγιο Αλέξανδρο μήκους 700μ. και πλάτους 20 - 40 μ. θα στοιχίσει μόνο 150.000.000 δραχμές.
  • Στις 31.7.1998 το Υπουργικό Συμβούλιο υιοθέτησε την "πρόταση" Βερελή. Ο Δήμος Ελληνικού (μεταξύ άλλων) δε γνωρίζει επίσημα τίποτα για την πρόταση, αλλά ζήτησε με έγγραφό του την "παροχή στοιχείων" από το γραφείο του υφυπουργού κ. Βερελή...

Ποια πρόταση θα προχωρήσει; Σίγουρα θα δοθεί μεγάλη μάχη (όπως και με το καζίνο του Φλοίσβου). Και την Κυριακή, στο δεύτερο γύρο, ο λαός του Ελληνικού πρέπει να κερδίσει την πρώτη και σημαντικότερη μάχη, υπερψηφίζοντας το συνδυασμό του Χρήστου Κορτζίδη, αναδεικνύοντας Δημοτική Αρχή, αυτήν που αγωνίστηκε, αντιστάθηκε και είναι αποφασισμένη να βάλει "φρένο" στα καταστροφικά σχέδια της κυβέρνησης.

Παναγιώτης ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΣ,Αρχιτέκτονας Μηχανικός

Μέλος της Πανδημοτικής Επιτροπής Αγώνα Ελληνικού για τη Σωτηρία των χώρων της παραλίας και του αεροδρομίου

Στη μάχη και οι περιβαλλοντικές οργανώσεις!

Πολλές περιβαλλοντικές οργανώσεις της παραλίας του Σαρωνικού έχουν ριχτεί στη μάχη του δεύτερου γύρου, έτσι ώστε στο δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών να κερδίσει το Ελληνικό! Να εκλεγεί δήμαρχος ο Χρήστος Κορτζίδης της "Δημοτικής Συνεργασίας" και να συνεχίσει τη μάχη, μαζί με τους κατοίκους, για τη διάσωση της παραλίας και του αεροδρομίου από τα κυβερνητικά σχέδια που θα την παραχωρήσουν σε ιδιώτες.

Μέλη περιβαλλοντικών οργανώσεων από τη Γλυφάδα, το Φάληρο, το Ελληνικό και άλλους παραλιακούς δήμους έχουν ξεχυθεί στους δρόμους, προκειμένου να ενημερώσουν τον κόσμο για τα σχέδια της κυβέρνησης και των πολυεθνικών, για την περιοχή τους.

"Ψηφίστε Κορτζίδη"

Χαρακτηριστική είναι η ανακοίνωση της Κίνησης Πολιτών Παραλίας Σαρωνικού για την Οικολογία και την Κοινωνική Αλληλεγγύη."Η υπερψήφιση του συνδυασμού του Κορτζίδη, "Δημοτική Συνεργασία για το Ελληνικό" αποτελεί αποδοκιμασία των σχεδίων για την καταστροφή του Ελληνικού και εγγύηση ότι ο μεγάλος αγώνας για τη διάσωση της παραλίας και του χώρου του αεροδρομίου θα είναι νικηφόρος",επισημαίνει η ανακοίνωση.

"Η προσεχής τετραετία, συνεχίζει, είναι κρίσιμη για το μέλλον του Ελληνικού. Το ήδη εξαγγελθέν τεχνητό νησί - μαρίνα 120 στρεμμάτων στην παραλία του Ελληνικού, για τις ανάγκες δήθεν των Ολυμπιακών Αγώνων, και η πιθανή εγκατάσταση καζίνο σ' αυτό συνιστούν ένα οικολογικό - πολεοδομικό και κοινωνικό έγκλημα", επισημαίνει η οργάνωση στην ανακοίνωσή της.

"Η καταστροφή της παραλίας αποτελεί τον προάγγελο κάποιων σχεδίων για την οικοδόμηση του χώρου του αεροδρομίου, τα οποία δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη. Ετσι, ο Δήμος Ελληνικού κινδυνεύει να υποβαθμιστεί τραγικά, την ίδια στιγμή που η απομάκρυνση του αεροδρομίου, του δίνει τη δυνατότητα για ριζική αναβάθμιση".

"Η σημερινή δημοτική αρχή (Κορτζίδη), καταλήγει, είναι η μόνη σε όλη την Αττική που αντιστάθηκε στα σχέδια για την "Ολυμπιακή" καταστροφή της παραλίας και παρουσίασε ολοκληρωμένη εναλλακτική πρόταση για την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων, φιλική προς το περιβάλλον. Για το λόγο αυτό, δέχτηκε το δημόσιο έπαινο των περιβαλλοντικών οργανώσεων".

Στιγμιότυπο από τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, που διοργάνωσε ο Δήμος Ελληνικού και η Επιτροπή Κατοίκων, το περασμένο καλοκαίρι

Οι πολυεθνικές ακονίζουν τα μαχαίρια για την παραλία και το αεροδρόμιο

Ο Χρήστος Κορτζίδης



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ